Υγεία : Διατροφή03 ΙΟΥΝΙΟΥ, 2019

Τροφές για φυσικό μαύρισμα | Ποιες είναι οι δέκα καλύτερες;

Πρόσθεσε αυτές τις τροφές στη διατροφή σου για φυσικό μαύρισμα χωρίς ήλιο.

τροφές για φυσικό μαύρισμα

Το καλοκαίρι έχει φτάσει ήδη και εσύ θέλεις να αποκτήσεις το πιο ονειρεμένο για εσένα μαύρισμα; Κανένα πρόβλημα. Προσπάθησε να εκμεταλλευτείς τις μέρες των διακοπών σου, για να καταφέρεις να έχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα άμεσα, απολαμβάνοντας τον ήλιο αλλά και δίνοντας μία παραπάνω ώθηση στην προσπάθεια αυτή, μέσα από τη σωστή διατροφή. Οπωσδήποτε, υπάρχουν κάποιες ιδανικές τροφές για φυσικό μαύρισμα που σε βοηθούν να πετύχεις γρηγορότερα τον στόχο σου.

#ΒeachBody: 8 συμβουλές για να αποκτήσεις φέτος το τέλειο μαύρισμα

Μερικές συμβουλές για να πετύχεις ένα σωστό μαύρισμα και ομοιόμορφο αποτέλεσμα είναι τα παρακάτω:

-Μην παραλείπεις ποτέ την αντηλιακή σου προστασία. Δες εδώ πώς θα καταφέρεις πανεύκολα να φτιάξεις μόνη σου το δικό σου αντηλιακό.

-Κράτησε ενυδατωμένο τον οργανισμό και την επιδερμίδα σου πίνοντας όσο περισσότερο νερό μπορείς. Έτσι, θα αποφύγεις  την αφυδάτωση του οργανισμού σου αλλά και την ξηρότητα.

-Μην ξεχνάς να κάνεις απολέπιση, περίπου ανά δύο μέρες, προκειμένου να απαλλαχθείς από τα νεκρά κύτταρα και τους ρύπους της ατμόσφαιρας που κλείνουν τους πόρους της επιδερμίδας σου και δεν την αφήνουν να αναπνεύσει και να είναι καθαρή.

Οι τροφές για φυσικό μαύρισμα!

Προϊόντα ολικής αλέσεως: Τα τρόφιμα αυτά περιέχουν βιταμίνες Α και Β2 αλλά και σελήνιο και ψευδάργυρο, συστατικά που θωρακίζουν τον οργανισμό σου από την εμφάνιση ελεύθερων ριζών και την προστασία του από ηλιακά εγκαύματα.

Πράσινα λαχανικά: Τα πράσινα λαχανικά, και ειδικότερα το σπανάκι και το μπρόκολο, βοηθούν τον οργανισμό σου στην παραγωγή μελανίνης και σου χαρίζουν πολύ συντομότερα αποτελέσματα.

Βερίκοκα: Όπως και όλα τα λαχανικά και φρούτα με κόκκινο και πορτοκαλί χρώμα, περιέχουν μεγάλες ποσότητες β-καροτίνης που είναι ένα από τα βασικά συστατικά που σου χαρίζουν γρήγορο και έντονο μαύρισμα.

Θαλασσινά: Το σελήνιο και ο ψευδάργυρος που περιέχουν τα θαλασσινά είναι πολύτιμοι σύμμαχοί σου στην προσπάθεια για ένα έντονο και υγιές μαύρισμα.

Λεμόνι: Όπως και όλα τα εσπεριδοειδή, τα λεμόνια είναι πλούσια σε βιταμίνη C, ουσία που χρειάζεται ο οργανισμός σου για την καλύτερη υγεία της επιδερμίδας σου και την παραγωγή κολλαγόνου.

Ροδάκινα: Τα ροδάκινα περιέχουν καροτινοειδή και φλαβονοειδή, που ευνοούν το μαύρισμα και την παραγωγή μελανίνης στο δέρμα σου. Προτίμησε τα κίτρινα ροδάκινα, και όχι τα λευκά, μιας και τα πρώτα περιέχουν μεγαλύτερες ποσότητες από τα εν λόγω συστατικά.

Ξηροί καρποί: Τα πολυακόρεστα λιπαρά οξέα που περιέχουν, ενισχύουν την ελαστικότητα της επιδερμίδας, την παραγωγή κολλαγόνου αλλά και την σωστότερη λειτουργία του δέρματός σου.

Καρότα: Ακόμα ένα λαχανικό που είναι γνωστό πως βοηθά δραστικά στην επίτευξη των αποτελεσμάτων που επιθυμείς. Ο λόγος, φυσικά η β-καροτίνη που περιέχουν και αυτά, μία από τις βασικές ουσίες που χρειάζεται ο οργανισμός σου για τροπικό μαύρισμα.

Αυγά: Τα αυγά περιέχουν μεγάλες ποσότητες βιταμίνης Α και αμινοξέων, συστατικά που ενισχύουν δραστικά την παραγωγή μελανίνης στο δέρμα σου.

Ψάρια: Όπως και τα υπόλοιπα θαλασσινά, είναι πλούσια σε σελήνιο και βιταμίνες Α και Β2 που επιταχύνουν τη διαδικασία του μαυρίσματος. Ο σολομός και ο τόνος είναι μερικές από τις καλύτερες επιλογές μιας και, παράλληλα, σε βοηθούν στην διατήρηση της σιλουέτας σου.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Best of network