Υγεία : Διατροφή02 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ, 2018

Υγιεινά νάτσος με τυρί; Δύο vegan εκδοχές με λαχανικά για ένα απρόσμενα υγιεινό αποτέλεσμα

Η Δέσποινα Βανδή μας δείχνει μία πολύ εύκολη συνταγή για vegan τσένταρ και εγώ θα σου πω τη δική μου τεχνική για χειροποίητα νάτσος

Υγιεινά νάτσος με τυρί; Δύο vegan εκδοχές με λαχανικά για ένα απρόσμενα υγιεινό αποτέλεσμα

Σου αρέσει να απολαμβάνεις τα κλασικά νάτσος με τυρί τα βράδια στο σπίτι σου ενώ βλέπεις ταινία ή σειρά; Αν αγαπάς αυτή τη συνήθεια, δεν χρειάζεται να την σταματήσεις, αλλά μπορείς να τη μετατρέψεις σε μια πιο υγιεινή εκδοχή φτιάχνοντας τη vegan και υγιεινή συνταγή που σου προτείνει η Δέσποινα Βανδή, που προσπαθεί να ακολουθεί μια σωστή διατροφική καθημερινότητα.

Φτιάξε νάτσος χωρίς γλουτένη και «τυρί» χωρίς γαλακτοκομικά με την παρακάτω, νόστιμη συνταγή.

Φτιάξε υγιεινά τσιπς γλυκοπατάτας στο φούρνο

Η συνταγή της Δέσποινας Βανδή για vegan νάτσος με «τυρί»

Υλικά: 

  • corn chips χωρίς γλουτένη
  • 2 πατάτες
  • 1 καρότο
  • 2 κ.γ. διατροφική μαγιά
  • 2 κ.σ. σησαμέλαιο
  • 1/2 λάιμ
  • αλάτι, πιπέρι

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Best of network