Fitness

Tα καλοκαιρινά αθλήματα που καίνε τις περισσότερες θερμίδες! (μάθαμε πόσες ακριβώς)
FITNESS29 ΜΑΪΟΥ, 2020

Tα καλοκαιρινά αθλήματα που καίνε τις περισσότερες θερμίδες! (μάθαμε πόσες ακριβώς)

Ναι, σίγουρα αξίζει να τα δοκιμάσεις για να παραμείνεις fit και να περάσεις τέλεια!

Οι 3 καλύτερες ασκήσεις για ψωμάκια από την Χριστίνα Μαυρίδου
FITNESS28 ΜΑΪΟΥ, 2020

Οι 3 καλύτερες ασκήσεις για ψωμάκια από την Χριστίνα Μαυρίδου

Πώς μπορώ να χάσω πόντους από την περιφέρεια; Με αυτές τις τρεις ασκήσεις.

Βίντεο: Κάψε λίπος με αυτές τις αερόβιες ασκήσεις κοιλιακών
FITNESS27 ΜΑΪΟΥ, 2020

Βίντεο: Κάψε λίπος με αυτές τις αερόβιες ασκήσεις κοιλιακών

Δοκίμασε στο σπίτι αυτές τις cardio ασκήσεις κοιλιακών και θα βγεις διπλά κερδισμένη από την προπόνησή σου.

7 ασκήσεις ενδυνάμωσης κορμού που μπορείς να κάνεις κάθε μέρα
FITNESS26 ΜΑΪΟΥ, 2020

7 ασκήσεις ενδυνάμωσης κορμού που μπορείς να κάνεις κάθε μέρα

Κάνε αυτές τις ασκήσεις ενδυνάμωσης κορμού και «δούλεψε» τους κοιλιακούς σου από κάθε πιθανή γωνία.

Σταμάτησες να ασκείσαι; Σε πόσο καιρό χάνεις τη φόρμα σου;
FITNESS25 ΜΑΪΟΥ, 2020

Σταμάτησες να ασκείσαι; Σε πόσο καιρό χάνεις τη φόρμα σου;

Πέρασε το καλοκαίρι, ξεκουράστηκες, δεν πήγαινες γυμναστήριο. Σε πόσο καιρό χάνεις τη φόρμα σου; Η ειδικός απαντά!

πώς να δείξεις πιο αδύνατη
FITNESS23 ΜΑΪΟΥ, 2020

Το 3λεπτο workout που μπορείς να κάνεις πριν τον ύπνο σμιλεύει και αδυνατίζει τα πόδια σε 3 μήνες

Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να αφιερώσεις 3 λεπτά κάθε βράδυ, πριν κοιμηθείς.

Κορονοϊός και γυμναστήριο: Ποια άσκηση είναι πιο «επικίνδυνη»;
FITNESS21 ΜΑΪΟΥ, 2020

Κορονοϊός και γυμναστήριο: Ποια άσκηση είναι πιο «επικίνδυνη»;

Νέα έρευνα μας αποτρέπει από τα αερόβια ομαδικά προγράμματα όταν θα ανοίξουν τα γυμναστήρια.

Afterburn effect: Πώς θα συνεχίσεις την καύση λίπους για 48 ώρες μετά την προπόνηση
FITNESS20 ΜΑΪΟΥ, 2020

Afterburn effect: Πώς θα συνεχίσεις την καύση λίπους για 48 ώρες μετά την προπόνηση

Με αυτές τις προπονήσεις θα συνεχίσεις να καις θερμίδες για ώρες αργότερα. Μάθε τι συστήνει o trainer.

3 ασκήσεις για σφιχτούς προσαγωγούς από την Χριστίνα Μαυρίδου
FITNESS19 ΜΑΪΟΥ, 2020

3 ασκήσεις για σφιχτούς προσαγωγούς από την Χριστίνα Μαυρίδου

Οι προσαγωγοί είναι μυς οι οποίοι έχουν την τάση να χαλαρώνουν πολύ γρήγορα.

tips διατροφής για μεταβολισμό
FITNESS17 ΜΑΪΟΥ, 2020

Το 3λεπτο workout που μπορείς να κάνεις πριν τον ύπνο σμιλεύει και αδυνατίζει τα πόδια σε 3 μήνες

Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να αφιερώσεις 3 λεπτά κάθε βράδυ, πριν κοιμηθείς

Best of network