Fitness

-4 κιλά λίπους σε ένα μήνα | Ο τρόπος με τον οποίο η Μαντώ Γαστεράτου χάνει κιλά της εγκυμοσύνης
6 ασκήσεις για απώλεια πόντων στην κοιλιά
FITNESS21 ΙΟΥΛΙΟΥ, 2020

6 ασκήσεις για απώλεια πόντων στην κοιλιά

Αυτές οι ασκήσεις συσφίγγουν την κοιλιά σου γρήγορα, από κάθε πλευρά.

Άσκηση για σφιχτά μπράτσα: 15λεπτο workout για γυμνασμένα χέρια
FITNESS14 ΙΟΥΛΙΟΥ, 2020

Άσκηση για σφιχτά μπράτσα: 15λεπτο workout για γυμνασμένα χέρια

Θα χρειαστείς για εξοπλισμό μόνο ένα ζευγάρι βαράκια.

6 ασκήσεις γιόγκα για την παραλία
FITNESS10 ΙΟΥΛΙΟΥ, 2020

6 ασκήσεις γιόγκα για την παραλία

Η Ελένη Τόλη, δασκάλα γιόγκα, μας παρουσιάζει 6 ασκήσεις γιόγκα για την παραλία.

Η ιδανική γυμναστική για τη ψυχολογία σου (έχεις άγχος, αϋπνία ή απώλεια μνήμης;)
FITNESS08 ΙΟΥΛΙΟΥ, 2020

Η ιδανική γυμναστική για τη ψυχολογία σου (έχεις άγχος, αϋπνία ή απώλεια μνήμης;)

Υπάρχει μία άσκηση για κάθε ψυχολογικό πρόβλημα!

Ασκήσεις για γλουτούς: Το workout σε όρθια θέση που γυμνάζει τέλεια τα πόδια
FITNESS07 ΙΟΥΛΙΟΥ, 2020

Ασκήσεις για γλουτούς: Το workout σε όρθια θέση που γυμνάζει τέλεια τα πόδια

Το σετ ασκήσεων που μπορείς να κάνεις παντού.

Πώς θα ανανεώσεις το χτένισμά σου μετά την προπόνηση
FITNESS03 ΙΟΥΛΙΟΥ, 2020

Τo workout που ανορθώνει και συσφίγγει φυσικά το στήθος σε μόλις 3 εβδομάδες

Μία σειρά ασκήσεων που μπορεί να αλλάξει τελείως την εικόνα του μπούστου σου σε μικρό χρονικό διάστημα.

Diamond push ups: Η άσκηση – διαμάντι για γράμμωση στα χέρια
FITNESS03 ΙΟΥΛΙΟΥ, 2020

Diamond push ups: Η άσκηση – διαμάντι για γράμμωση στα χέρια

Αυτή η παραλλαγή των push ups θα ανεβάσει το βαθμό δυσκολίας και θα σου «φτιάξει» τέλεια χέρια.

Afterburn effect: Πώς θα συνεχίσεις την καύση λίπους για 48 ώρες μετά την προπόνηση
FITNESS29 ΙΟΥΝΙΟΥ, 2020

Afterburn effect: Πώς θα συνεχίσεις την καύση λίπους για 48 ώρες μετά την προπόνηση

Με αυτές τις προπονήσεις θα συνεχίσεις να καις θερμίδες για ώρες αργότερα. Μάθε τι συστήνει o trainer.

Πώς θα καις περισσότερο με τις κλασικές ασκήσεις;
FITNESS29 ΙΟΥΝΙΟΥ, 2020

Πώς θα καις περισσότερο με τις κλασικές ασκήσεις;

Βρήκαμε τον τρόπο και τις έρευνες για να καις περισσότερο λίπος με τις κλασικές ασκήσεις που κάνεις στο σπίτι ή στο γυμναστήριο! κοιλιακοί, κάμψεις και καθίσματα εκσυγχρονίζονται!

Best of network