Υγεία : Fitness19 ΜΑΪΟΥ, 2020

3 ασκήσεις για σφιχτούς προσαγωγούς από την Χριστίνα Μαυρίδου

Οι προσαγωγοί είναι μυς οι οποίοι έχουν την τάση να χαλαρώνουν πολύ γρήγορα.

3 ασκήσεις για σφιχτούς προσαγωγούς από την Χριστίνα Μαυρίδου
Νιώθεις τον τελευταίο καιρό να έχουν χαλαρώσει τα πόδια σου και συγκεκριμένα στο εσωτερικό των μηρών; Η καθηγήτρια φυσικής αγωγής και personal trainer Χριστίνα Μαυρίδου σου δείχνει 3 ασκήσεις για σφιχτούς προσαγωγούς.
3 ασκήσεις για σφιχτούς προσαγωγούς από την Χριστίνα Μαυρίδου

Οι προσαγωγοί είναι μυς, οι οποίοι έχουν την τάση να χαλαρώνουν πολύ γρήγορα και εύκολα, ιδιαίτερα στις γυναίκες και για αυτόν τον λόγο πρέπει να τους γυμνάζεις τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα για να διατηρούνται σε ένα καλό επίπεδο.

Κάνε τις ασκήσεις που σου δείχνει στο παρακάτω βίντεο η Χριστίνα Μαυρίδου, ακολούθησε τις οδηγίες της, κάνε 2 σετ από 10-12 επαναλήψεις στην κάθε άσκηση και θα δεις το εσωτερικό σημείο των μηρών σου να σμιλεύει αμέσως.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ FITNESS

Best of network