Υγεία : Fitness30 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ, 2018

6 αποτελεσματικές ασκήσεις για να αυξήσεις το ύψος σου

Καμιά μας δεν θα έλεγε «όχι» σε λίγα εκατοστά παραπάνω!

Yoga

Αν θέλεις να δεις θεαματικά αποτελέσματα στην ελαστικότητα του σώματός σου και την λέπτυνση των μυών σου, η yoga είναι ένα από τα ιδανικότερα ήδη άσκησης. 

Pilates Roll Over

Μια άσκηση που κάνουν συχνά στο pilates. Καθώς μεγαλώνεις, αν δεν ασκείσαι, γίνεσαι όλο και πιο άκαμπτη και το κορμί σου μαζεύει. Αυτή η άσκηση θα σου λύσει το σώμα.

Σχοινάκι

Μια αποτελεσματική άσκηση για να ‘μακρύνεις’ το σώμα σου. Τα μικρά αλματάκια βοηθούν στο να γυμνάσεις και να τεντώσεις τους μύες σου.

Κολύμβηση 

Η κολύμβηση είναι μια άσκηση που απαιτεί καλό τέντωμα, κάτι που μπορεί μακροπρόθεσμα να σου χαρίσει έξτρα πόντους. 

Το «Πώς να ψηλώσω;» είναι ένα ερώτημα που τις περισσότερες φορές μοιάζει να μην έχει απάντηση στις ηλικίες ύστερα από την εφηβεία. Ωστόσο, η πραγματικότητα δεν είναι ακριβώς έτσι, μιας και μπορείς να κερδίσεις μερικούς έξτρα πόντους με την βοήθεια των κατάλληλων ασκήσεων.

Μπορεί να οστά σου -φυσικά- να μην μεγαλώσουν περισσότερο, όμως μέσα από μία ρουτίνα σωστών ασκήσεων μπορείς να λεπτύνεις και να μακρύνεις τους τους μύες σου, «κλέβοντας» λίγους παραπάνω πόντους. Μια πιο ψηλόλιγνη σιλουέτα αναμφίβολα δίνει την εικόνα ενός πιο ψηλού σώματος και καμία από εμάς δεν θα έλεγε ποτέ «όχι» σε μερικούς παραπάνω πόντους, έστω και ελάχιστους.

Ποιες είναι ωστόσο οι ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να αποκτήσεις ευλυγισία, να ενεργοποιήσεις τους μύες και να τεντώσεις όσο το δυνατόν περισσότερο το σώμα σου αποκτώντας ένα ψηλότερο και πιο ευθυτενές αποτέλεσμα; Θα βρεις τις έξι καλύτερες παρακάτω:

6 αποτελεσματικές ασκήσεις για να αυξήσεις το ύψος σου:

Κάνε καλό stretching: Ακολουθώντας μία ρουτίνα με ασκήσεις και διατάσεις που τεντώνουν τους μύες σου, θα καταφέρεις να τους λεπτύνεις και να τους μακρύνεις, κερδίζοντας μερικούς πόντους μακροπρόθεσμα

Πώς να ψηλώσω

Μονόζυγο: Το τέντωμα και το τράβηγμα στο μονόζυγο μπορεί να σου χαρίζει έξτρα πόντους. Ωστόσο πρέπει να κάνεις αρκετές επαναλήψεις μέσα στην εβδομάδα.

Πώς να ψηλώσεις; Δες στην παραπάνω gallery τέσσερις ακόμα ιδανικές ασκήσεις!

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ FITNESS

Αν θες να χάσεις κιλά για πάντα, υιοθέτησε αυτές τις 10 συνήθειες!
Fitness14 Νοεμβρίου 2018

Αν θες να χάσεις κιλά για πάντα, υιοθέτησε αυτές τις 10 συνήθειες!

Υιοθέτησε αυτές τις δέκα απλές αλλά ουσιαστικές συνήθειες που θα σε βοηθήσουν να χάσεις κιλά με ένα σταθερό και υγιεινό ρυθμό για να μην τα ξαναπάρεις ποτέ!

5 λάθη στον τρόπο που γυμνάζεσαι (αυτά εμποδίζουν την απώλεια βάρους)
Fitness13 Νοεμβρίου 2018

5 λάθη στον τρόπο που γυμνάζεσαι (αυτά εμποδίζουν την απώλεια βάρους)

Αν προσπαθείς να χάσεις κιλά, η καύση θερμίδων μέσα από την άσκηση είναι το κλειδί για το πετύχεις. Αλλά αν δεν καις αρκετές θερμίδες, τότε δε θα δεις την ένδειξη της ζυγαριάς να μειώνεται.

Fitness13 Νοεμβρίου 2018

Πόσο σημαντικό είναι το τρέξιμο για την υγεία σου

5 μεγάλοι μύθοι για το τρέξιμο αναλύονται επιστημονικά και απομυθοποιούνται οριστικά.

Πώς θα κάψω πιο γρήγορα θερμίδες; H γυμνάστρια μας δίνει 6 έξυπνους εναλλακτικούς τρόπους που καίνε λίπος
Fitness12 Νοεμβρίου 2018

Πώς θα κάψω πιο γρήγορα θερμίδες; 6 έξυπνοι εναλλακτικοί τρόποι που καίνε λίπος

Δοκίμασε τις παραδοσιακές ασκήσεις με εναλλακτικούς τρόπους και θα δεις τη διαφορά πιο γρήγορα.

Fitness10 Νοεμβρίου 2018

Η Kayla Itsines αναδείχθηκε η πλουσιότερη γυναίκα της Αυστραλίας κάτω των 40

Η διάσημη διάσημη trainer με καταγωγή από την Ελλάδα έφτασε την κορυφή

Μόνο στο SHAPE: Το βίντεο γυμναστικής της Kayla Itsines με προπόνηση ενδυνάμωσης 28 λεπτών
Fitness06 Νοεμβρίου 2018

Δες το βίντεο γυμναστικής της Kayla Itsines που θα μεταμορφώσει το σώμα σου

Το workout που θα μεταμορφώσει το σώμα σου.

Best of network