Υγεία : Fitness30 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ, 2018

6 αποτελεσματικές ασκήσεις για να αυξήσεις το ύψος σου

Καμιά μας δεν θα έλεγε «όχι» σε λίγα εκατοστά παραπάνω!

Yoga

Αν θέλεις να δεις θεαματικά αποτελέσματα στην ελαστικότητα του σώματός σου και την λέπτυνση των μυών σου, η yoga είναι ένα από τα ιδανικότερα ήδη άσκησης. 

Pilates Roll Over

Μια άσκηση που κάνουν συχνά στο pilates. Καθώς μεγαλώνεις, αν δεν ασκείσαι, γίνεσαι όλο και πιο άκαμπτη και το κορμί σου μαζεύει. Αυτή η άσκηση θα σου λύσει το σώμα.

Σχοινάκι

Μια αποτελεσματική άσκηση για να ‘μακρύνεις’ το σώμα σου. Τα μικρά αλματάκια βοηθούν στο να γυμνάσεις και να τεντώσεις τους μύες σου.

Κολύμβηση 

Η κολύμβηση είναι μια άσκηση που απαιτεί καλό τέντωμα, κάτι που μπορεί μακροπρόθεσμα να σου χαρίσει έξτρα πόντους. 

Το «Πώς να ψηλώσω;» είναι ένα ερώτημα που τις περισσότερες φορές μοιάζει να μην έχει απάντηση στις ηλικίες ύστερα από την εφηβεία. Ωστόσο, η πραγματικότητα δεν είναι ακριβώς έτσι, μιας και μπορείς να κερδίσεις μερικούς έξτρα πόντους με την βοήθεια των κατάλληλων ασκήσεων.

Μπορεί να οστά σου -φυσικά- να μην μεγαλώσουν περισσότερο, όμως μέσα από μία ρουτίνα σωστών ασκήσεων μπορείς να λεπτύνεις και να μακρύνεις τους τους μύες σου, «κλέβοντας» λίγους παραπάνω πόντους. Μια πιο ψηλόλιγνη σιλουέτα αναμφίβολα δίνει την εικόνα ενός πιο ψηλού σώματος και καμία από εμάς δεν θα έλεγε ποτέ «όχι» σε μερικούς παραπάνω πόντους, έστω και ελάχιστους.

Ποιες είναι ωστόσο οι ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να αποκτήσεις ευλυγισία, να ενεργοποιήσεις τους μύες και να τεντώσεις όσο το δυνατόν περισσότερο το σώμα σου αποκτώντας ένα ψηλότερο και πιο ευθυτενές αποτέλεσμα; Θα βρεις τις έξι καλύτερες παρακάτω:

6 αποτελεσματικές ασκήσεις για να αυξήσεις το ύψος σου:

Κάνε καλό stretching: Ακολουθώντας μία ρουτίνα με ασκήσεις και διατάσεις που τεντώνουν τους μύες σου, θα καταφέρεις να τους λεπτύνεις και να τους μακρύνεις, κερδίζοντας μερικούς πόντους μακροπρόθεσμα

Πώς να ψηλώσω

Μονόζυγο: Το τέντωμα και το τράβηγμα στο μονόζυγο μπορεί να σου χαρίζει έξτρα πόντους. Ωστόσο πρέπει να κάνεις αρκετές επαναλήψεις μέσα στην εβδομάδα.

Πώς να ψηλώσεις; Δες στην παραπάνω gallery τέσσερις ακόμα ιδανικές ασκήσεις!

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ FITNESS

Ο χρυσός δεκάλογος για τέλεια κοιλιά! Κάνε αυτά και φτιάξε κοιλιακούς από ΤΩΡΑ
Fitness15 Ιανουαρίου 2019

Ο χρυσός δεκάλογος για τέλεια κοιλιά! Κάνε αυτά και φτιάξε κοιλιακούς από ΤΩΡΑ

Κι όμως, μπορείς να αποκτήσεις τέλεια κοιλιά με μόλις λίγα λεπτά γυμναστική την ημέρα! Δες τους 10 τρόπους που συστήνει ο personal trainer!

Fitness15 Ιανουαρίου 2019

Eva Longoria | Πώς τα 30' γυμναστικής μεταμόρφωσαν το σώμα της

Λίγους μόλις μήνες μετά τη γέννα!

Θέλω να καίω πολύ λίπος σε λίγο χρόνο! (έτσι θα το κάνεις!)
Fitness11 Ιανουαρίου 2019

Πώς θα κάψεις πολύ λίπος σε λίγο χρόνο!

Ιδού 7 τρόποι να περνάς λιγότερες ώρες στο γυμναστήριο καίγοντας, ωστόσο, περισσότερες θερμίδες. ΟΝΤΩΣ!

Περίοδος και άσκηση: Nα πας γυμναστήριο αν έχεις κράμπες περιόδου;
Fitness10 Ιανουαρίου 2019

Περίοδος και άσκηση | Nα πας γυμναστήριο αν έχεις κράμπες περιόδου;

Η απάντηση της ειδικού θα σε εκπλήξει

Δούκισσα Νομικού
Fitness07 Ιανουαρίου 2019

Το νέο workout που θα ξεκινήσει η Δούκισσα Νομικού

Πόσες φορές την εβδομάδα θα γυμνάζεται φέτος;

Η χρυσή δεκάδα: Αυτά πρέπει να κάνεις για να χάσεις τα κιλά που θες
Fitness07 Ιανουαρίου 2019

Η χρυσή δεκάδα | Αυτά πρέπει να κάνεις για να χάσεις τα κιλά που θες

Οι 10 κινήσεις που χρειάζεσαι να ξέρεις για να χάσεις τα κιλά που θες

Quiz: Βρες τι τύπος fitness είσαι για να δεις τι γυμναστική σου ταιριάζει
Fitness06 Ιανουαρίου 2019

Quiz | Βρες τι τύπος fitness είσαι για να δεις τι γυμναστική σου ταιριάζει

Η προσωπικότητα σου παίζει ρόλο στο πώς θα έχεις καλή φυσική κατάσταση, αλλά ξέρεις τον τύπο σου; Δες ποιο είδος άσκησης σου ταιριάζει!

Fitness04 Ιανουαρίου 2019

Ελένη Μενεγάκη | To είδος γυμναστικής που ετοιμάζεται να ξεκινήσει

Το αποκάλυψε μέσα από την εκπομπή της

Best of network