Categories: Fitness

Afterburn effect: Πώς θα συνεχίσεις την καύση λίπους για 48 ώρες μετά την προπόνηση

Με αυτές τις προπονήσεις θα συνεχίσεις να καις θερμίδες για ώρες αργότερα. Μάθε τι συστήνει o trainer.

Συνεργάστηκε ο Λευτέρης Καβούκης, personal trainer.

Ακούγεται πολύ καλό για να είναι αληθινό, αλλά η προπόνηση με το σωστό τρόπο κάνει το μεταβολισμό να καίει για ώρες, ακόμα και μέρες αργότερα. Αυτό οφείλεται στην υπερβολική κατανάλωση οξυγόνου μετά την άσκηση (EPOC) ή φαινόμενο «afterburn». «Το EPOC είναι οι επιπλέον θερμίδες που καίγονται μετά την προπόνηση» τονίζει ο Λευτέρης Καβούκης, personal trainer και προσθέτει: «Η καύση λίπους και θερμίδων στις 23 ώρες που δεν ασκείσαι είναι το Ιερό Δισκοπότηρο της μόνιμης απώλειας βάρους. Ανάλογα με τη διάρκεια και την ένταση, το EPOC μπορεί να παραμείνει υψηλό έως και 48 ώρες μετά την άσκηση». Αυτές οι τρεις προπονήσεις είναι ό,τι χρειάζεσαι για να τα καταφέρεις.

Για καύση λίπους μετά την προπόνηση ο trainer συστήνει:

Συνεχής διαλειμματική προπόνηση

  • Πώς; Κάνε 3 λεπτά γρήγορο περπάτημα, ακολουθούμενο από 3 λεπτά γρήγορο τρέξιμο, για διάστημα 30 έως 60 λεπτών.
  • Γιατί; «Η διαλειμματική άσκηση είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να καις θερμίδες χωρίς να περνάς επιπλέον χρόνο στο γυμναστήριο» επισημαίνει ο ειδικός. «Με αυτή την προπόνηση υπερφορτώνεις το σώμα με σύντομα διαστήματα, έπειτα το ξεκουράζεις για ένα διάστημα, πριν επαναλάβεις το ίδιο δυναμικό ή εντελώς διαφορετικό διάστημα. Έτσι, απελευθερώνονται πολλές ορμόνες, συμπεριλαμβανομένης της επινεφρίνης (αδρεναλίνης), που βοηθά τον οργανισμό να καίει θερμίδες ακόμη κι όταν δεν ασκείσαι».

Καταμερισμένη προπόνηση

  • Πώς; Κάνε δύο έως τέσσερις 15λεπτες προπονήσεις υψηλής έντασης στη διάρκεια της μέρας. Αυτό μπορεί να είναι μία πρωινή, μία μεσημεριανή και μία βραδινή, όταν γυρίσεις σπίτι. Αντί να επαναλαμβάνεις τη συνήθη προπόνησή σου, μοίρασε τα σετ σε συντομότερες προπονήσεις, οι οποίες θα πρέπει να είναι σύντομες και δυναμικές.
  • Γιατί; «Η άσκηση σε κάνει να καις λίπος και θερμίδες με αυξημένο ρυθμό, ο οποίος συνεχίζεται αφού ολοκληρωθεί η προπόνησή σου» λέει ο ειδικός. «Δύο προπονήσεις την ημέρα σημαίνουν διπλάσια ενίσχυση του μεταβολισμού. Επιπλέον, οι περισσότεροι προσπαθούν περισσότερο στις πιο σύντομες προπονήσεις».
Share
ΓΡΑΦΕΙ
Shape.gr

FRESH NEWS

10 κομμάτια από τα Zara για να υιοθετήσεις τα hot trends της σεζόν

Δέκα μικρές τονωτικές "ενέσεις" που μπορείς να κάνεις από τώρα στην γκαρνταρόμπα σου για να… Read More

19 Σεπτεμβρίου, 2020

Τι σημαίνει η μέρα γέννησής σου; Κάθε μέρα της εβδομάδας έχει διαφορετικό πλανήτη και χαρακτηριστικά

Ποια χαρακτηριστικά έχεις αν είσαι γεννημένη Σάββατο ή άλλη μέρα της εβδομάδας; Read More

19 Σεπτεμβρίου, 2020

Jennifer Aniston & Brad Pitt | Το πρώτο στιγμιότυπο από την κοινή τους εμφάνιση σε virtual event

To event θα μεταδοθεί live μέσα από τα κανάλια του οργανισμού στο Facebook και το TikTok… Read More

19 Σεπτεμβρίου, 2020

Ο πατέρας της Gigi Hadid έγραψε ένα τρυφερό ποίημα για το μωρό της

Οι θαυμαστές πιστεύουν τώρα πως το supermodel έχει ήδη φέρει στον κόσμο το πρώτο του… Read More

18 Σεπτεμβρίου, 2020

Meghan Markle | Το σενάριο που θέλει τη δούκισσα να βάζει υποψηφιότητα για Πρόεδρος των Η.Π.Α

Η δούκισσα δεν έκρυψε ποτέ το ενδιαφέρον της για τα κοινά. Read More

18 Σεπτεμβρίου, 2020

Το MissBloom.gr χρησιμοποιεί cookies για βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Σε περίπτωση που θέλετε να τα απενεργοποιήσετε δείτε πώς

εδώ