Υγεία : Fitness18 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ, 2020

Ασκήσεις στο κρεβάτι σε 3 λεπτά (για κοιλιακούς και γλουτούς)

Αν υπάρχει διάθεση υπάρχει και τρόπος. Ναι, μπορείς να ασκηθείς ακόμα και στο κρεβάτι σου.

Ασκήσεις στο κρεβάτι σε 3 λεπτά (για κοιλιακούς και γλουτούς)

Ξύπνησες; Μπορείς να ξεκινήσεις την άσκηση πριν καν σηκωθείς από το κρεβάτι. Με αυτές τις διατάσεις θα ενεργοποιήσεις τους μυς σου και θα αρχίσεις τη μέρα σου γεμάτη ενέργεια.

Δοκίμασε αυτές τις εύκολες ασκήσεις στο κρεβάτι:

Άρση ποδιών

Ασκήσεις στο κρεβάτι σε 3 λεπτά (για κοιλιακούς και γλουτούς)

Ξαπλωμένη ανάσκελα στο κρεβάτι, φέρε τα χέρια στο
πλάι των ισχίων και τα πόδια κλειστά. Κρατώντας σταθερό στο στρώμα τον κορμό και τη λεκάνη, ύψωσε τα πόδια ώστε να σηκωθούν από το κρεβάτι περίπου 20 μοίρες, λυγίζοντας ελαφρά τα γόνατα. Αυτή είναι η αρχική θέση.

Ύψωσε τα πόδια όσο πιο ψηλά μπορείς χωρίς να σηκωθούν η λεκάνη και η μέση σου και κατέβα αργά στην αρχική θέση. Εκτέλεσε 3 σετ των 10 επαναλήψεων.

Δες περισσότερα στο Shape.gr

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ