Υγεία : Fitness11 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ, 2018

Δε θέλω να γυμναστώ, τι να κάνω;

Καμία δικαιολογία δεν μπορεί να αντισταθεί σε αυτές τις στρατηγικές που πρεσβεύει η ψυχολογία της άσκησης

Δε θέλω να γυμναστώ, τι να κάνω;

Δε θέλω να γυμναστώ! Έτσι νιώθεις να σου φωνάζει το σώμα σου! Είσαι κουρασµένη, ο καιρός είναι απαίσιος, οι φίλες σου προτιµούν να αράξετε στον καναπέ αντί να παίξετε 2-3 σετ τένις και υπάρχει πάντα κάτι πιο διασκεδαστικό να κάνεις το Σαββατοκύριακο, όπως να κοιµηθείς! Αν µόνο µπορούσες να διώξεις και τις ενοχές…

Δεν αρκεί η θέληση

Νιώθεις πως οι –γεµάτοι καλές προθέσεις– στόχοι σου 2 µήνες πριν ήταν χαµένος χρόνος; Όλες έχουµε βρεθεί σε αυτό το σηµείο κάποια φορά, γεµάτες µε ενοχές και αµφιβολίες για τον εαυτό µας. Όµως, δε χρειάζεται να είµαστε τόσο αυστηρές, σύµφωνα µε τους ειδικούς.

«Όταν δεν καταφέρνουµε να υλοποιήσουµε τις αποφάσεις µας, πιστεύουµε πως αυτό συµβαίνει επειδή η δύναµη της θέλησής µας δεν είναι αρκετά ισχυρή»,

λέει ο καθηγητής Stuart Biddle, υπεύθυνος προγράµµατος για την άσκηση στο Πανεπιστήµιο της Βικτόρια στην Αυστραλία. Στη µελέτη του, Cracking the Motivation Code to Exercise, ο ίδιος εξηγεί ότι η επιθυµία να ασκηθείς δεν ωθείται µόνο από τη θέληση, αλλά και από άλλους σηµαντικούς παράγοντες που επηρεάζουν τα εσωτερικά σου κίνητρα.

«Υπάρχουν τρεις βασικές ανθρώπινες ανάγκες που µας δίνουν το κίνητρο να γυµναστούµε: η ικανοποίηση, η αυτονοµία και η κοινωνικότητα».

fit
Πόσα ξέρεις για τη  δύναµη των τριών;

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ FITNESS

Best of network