Υγεία : Fitness23 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ, 2018

Δες το εβδομαδιαίο πρόγραμμα προπόνησης με περπάτημα από την trainer Ελευθερία Ζαπαντιώτη

Κάψε λίπος και τόνωσε το σώμα σου… περπατώντας. Ναι, γίνεται!

Δες το εβδομαδιαίο πρόγραμμα προπόνησης με περπάτημα από την trainer Ελευθερία Ζαπαντιώτη

Συνεργάστηκε η Ελευθερία Ζαπαντιώτη, απόφοιτη ΤΕΦΑΑ Αθήνας, Studio One official trainer, run concept master trainer, personal/ group trainer (www.studioone.gr).

Εβδομαδιαίο πρόγραμμα προπόνησης με περπάτημα

Η trainer Ελευθερία Ζαπαντιώτη μας δίνει ένα πλάνο 5 ημερών για να κάνεις το περπάτημα άσκηση!

«Αν δεν έχεις ασχοληθεί ποτέ ξανά με το περπάτημα ως τρόπο άσκησης, προσπάθησε να το εντάξεις σιγά σιγά στην καθημερινότητά σου ξεκινώντας με αυτό το πρόγραμμα. Τη μία μέρα θα αυξομειώνεις την ένταση ενώ την επόμενη θα διατηρείς σταθερή ταχύτητα, πετυχαίνοντας έτσι βελτίωση της καρδιαναπνευστικής λειτουργίας, καθώς και μεγαλύτερη απώλεια θερμίδων. Η προπόνηση αυτή θα σε βοηθήσει, επίσης, να έχεις καλύτερη αντοχή σε κάθε συνεχόμενο περπάτημα χαμηλής και μεσαίας έντασης. Αν δεις ότι η διάρκεια ή η ένταση της άσκησης δεν είναι αρκετή για σένα, μπορείς να αυξήσεις είτε τον αριθμό των κομματιών στην προπόνηση αυξομείωσης της έντασης είτε τη διάρκεια στη συνεχόμενη μέθοδο. Απόλαυσέ το!»

Δευτέρα

  • Προθέρμανση: Αργό περπάτημα για 5′
  • Προπόνηση με αυξομείωση έντασης Χ 8 φορές: 30″ πιο γρήγορο περπάτημα + 30″ αργό
  • Διάλειμμα: 2-3′
  • Επανάληψη training: 30» + 30» X 8
  • Αποθεραπεία: 5′ αργό περπάτημα

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ FITNESS

Ο χρυσός δεκάλογος για τέλεια κοιλιά! Κάνε αυτά και φτιάξε κοιλιακούς από ΤΩΡΑ
Fitness15 Ιανουαρίου 2019

Ο χρυσός δεκάλογος για τέλεια κοιλιά! Κάνε αυτά και φτιάξε κοιλιακούς από ΤΩΡΑ

Κι όμως, μπορείς να αποκτήσεις τέλεια κοιλιά με μόλις λίγα λεπτά γυμναστική την ημέρα! Δες τους 10 τρόπους που συστήνει ο personal trainer!

Fitness15 Ιανουαρίου 2019

Eva Longoria | Πώς τα 30' γυμναστικής μεταμόρφωσαν το σώμα της

Λίγους μόλις μήνες μετά τη γέννα!

Θέλω να καίω πολύ λίπος σε λίγο χρόνο! (έτσι θα το κάνεις!)
Fitness11 Ιανουαρίου 2019

Πώς θα κάψεις πολύ λίπος σε λίγο χρόνο!

Ιδού 7 τρόποι να περνάς λιγότερες ώρες στο γυμναστήριο καίγοντας, ωστόσο, περισσότερες θερμίδες. ΟΝΤΩΣ!

Περίοδος και άσκηση: Nα πας γυμναστήριο αν έχεις κράμπες περιόδου;
Fitness10 Ιανουαρίου 2019

Περίοδος και άσκηση | Nα πας γυμναστήριο αν έχεις κράμπες περιόδου;

Η απάντηση της ειδικού θα σε εκπλήξει

Δούκισσα Νομικού
Fitness07 Ιανουαρίου 2019

Το νέο workout που θα ξεκινήσει η Δούκισσα Νομικού

Πόσες φορές την εβδομάδα θα γυμνάζεται φέτος;

Η χρυσή δεκάδα: Αυτά πρέπει να κάνεις για να χάσεις τα κιλά που θες
Fitness07 Ιανουαρίου 2019

Η χρυσή δεκάδα | Αυτά πρέπει να κάνεις για να χάσεις τα κιλά που θες

Οι 10 κινήσεις που χρειάζεσαι να ξέρεις για να χάσεις τα κιλά που θες

Quiz: Βρες τι τύπος fitness είσαι για να δεις τι γυμναστική σου ταιριάζει
Fitness06 Ιανουαρίου 2019

Quiz | Βρες τι τύπος fitness είσαι για να δεις τι γυμναστική σου ταιριάζει

Η προσωπικότητα σου παίζει ρόλο στο πώς θα έχεις καλή φυσική κατάσταση, αλλά ξέρεις τον τύπο σου; Δες ποιο είδος άσκησης σου ταιριάζει!

Fitness04 Ιανουαρίου 2019

Ελένη Μενεγάκη | To είδος γυμναστικής που ετοιμάζεται να ξεκινήσει

Το αποκάλυψε μέσα από την εκπομπή της

Best of network