Υγεία : Fitness12 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ, 2020

Διαλειμματική προπόνηση: Γιατί να την εντάξεις στη γυμναστική σου σύμφωνα με την personal trainer

Βελτίωσε την υγεία και το σώμα σου με λίγα λεπτά υψηλής έντασης διαλλειματική προπόνηση.

Διαλειμματική προπόνηση: Γιατί να την εντάξεις στη γυμναστική σου σύμφωνα με την personal trainer

Ευχαριστούμε τη Monika Kwiecien, personal trainer. Instagram: @monikaskwiecien

Διαλειμματική προπόνηση. Είναι δικαίως μια από τις μεγαλύτερες τάσεις στο χώρο του fitness τα τελευταία χρόνια. Έρευνες δείχνουν πως οι εναλλαγές ρυθμού και ταχύτητας, που προσφέρει μια τέτοια προπόνηση, έχουν θεαματικά αποτελέσματα σε μικρό χρονικό διάστημα.

Ως instructor και λάτρης της διαλειμματικής προπόνησης, η personal trainer Monika Kwiecien μας εξηγεί τα οφέλη της και τους λόγους που είναι σημαντικό να την ενσωματώσεις στο εβδομαδιαίο πρόγραμμά σου.

Μια διαλειμματική προπόνηση ή ενα high intensity interval training session (HIIT), όπως θα το ακούσεις να το λένε συχνά:

1) Προσφέρει μεγαλύτερη κατανάλωση θερμίδων σε σχέση με τις στατικές ασκήσεις

Αν ο στόχος σου είναι η μείωση σωματικού βάρους, μια προπόνηση HIIT σε βοηθάει να χάσεις περισσότερες θερμίδες σε σχέση με τις στατικές ασκήσεις ή ένα ήπιο τρέξιμο μεγάλης διάρκειας στo διάδρομο. Επιπλέον, η διαλειμματική προπόνηση προσφέρει κατανάλωση θερμίδων και μετά το πέρας του session (after burn effect).

2) Εξοικονομεί χρόνο

Το κυρίως μέρος ενός HIIT session έχει διάρκεια περίπου 15-30 λεπτά. Αν έχεις περιορισμένο χρόνο και επιθυμείς ένα έντονο workout, η διαλειμματική προπόνηση είναι ιδανική για εσένα. Η μικρή χρονική διάρκεια συνδυασμένη με μέγιστη καύση θερμίδων παύει να είναι ένα άπιαστο όνειρο.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ FITNESS

Best of network