Υγεία : Fitness22 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ, 2019

Γυμναστήριο: 2 περιπτώσεις που ΠΡΕΠΕΙ να πας! (και ούτε που το φανταζόσουν!)

Μήπως έχεις κουραστεί πολύ στη δουλειά και σκέφτεσαι να παραλείψεις την άσκηση σου; Ξανά σκέψου το!

Γυμναστήριο: 2 περιπτώσεις που ΠΡΕΠΕΙ να πας! (και ούτε που το φανταζόσουν!)

Συνεργάστηκε η Κατερίνα Γκοτσοπούλου, personal trainer.

Είναι μερικές φορές που αναβάλλεις το γυμναστήριο για τους… προφανείς λόγους: έχεις κουρασεί πολύ στη δουλειά ή έχεις να προετοιμαστείς για ένα σημαντικό meeting. Κι όμως, η personal trainer θα σε κάνει να αναθεωρήσεις σήμερα κιόλας!

Αν το μυαλό δε λειτουργεί έπειτα από ένα 10ωρο στο γραφείο: Ναι

Όταν ο εγκέφαλός σου είναι κουρασμένος, εξακολουθείς να μπορείς να γυμνάσεις το σώμα σου στη μέγιστη ικανότητά του, σύμφωνα με έρευνα από το Πανεπιστήμιο της Bourgogne στη Γαλλία. Ένας περιορισμός: «Ενώ μπορείς ακόμη να σηκώσεις τα ίδια βάρη και να τρέξεις με την ίδια ταχύτητα όταν είσαι διανοητικά κουρασμένη, η διαφορά είναι πως η άσκηση αντοχής θα σου φανεί πιο κουραστική, που σημαίνει ότι θα μειωθεί η απόδοσή σου» εντοπίζει ο ερευνητής Benjamin Pageaux.

Αν έχεις ραντεβού για δουλειά ή μια παρουσίαση σε λίγες ώρες: Ναι

Για τους ανθρώπους που γυμνάζονται τακτικά, η άσκηση το πρωί πριν από μια σημαντική συνάντηση μπορεί να βελτιώσει τη μνήμη και να μειώσει τα επίπεδα του άγχους, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση Neuroscience.

Δες τη συνέχεια στο shape.gr

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ FITNESS

Best of network