Υγεία : Fitness09 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ, 2018

Handstand | Δες τις ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να το πετύχεις!

Εξοικειώσου με την άσκηση άμεσα και γρήγορα

Το handstand – ή αλλιώς ανάποδη στήριξη – αποτελεί μια από τις πιο δημοφιλείς ασκήσεις yoga και όχι άδικα, αφού πολλά είναι τα οφέλη που προσφέρει η εν λόγω άσκηση στο σώμα μας.

Δες επίσης: Ασκήσεις Pilates για χέρια: Κάνε το 7′ πρόγραμμα στο σπίτι

Η κατακόρυφος στήριξη, μεταξύ άλλων, βοηθά στην μείωση των τοξινών με την μεταφορά περισσότερου αίματος στα άνω άκρα και το κεφάλι, αυξάνει τη διάθεση και τη συγκέντρωση, καταπολεμά το στρες, βελτιώνει τη λειτουργία του πεπτικού, αλλά και του νευρικού, συστήματος.

Δες επίσης: Αχλάδι ή μήλο; Κοιλιά ή γλουτοί; Η σωστή προπόνηση ανάλογα με το σωματότυπο! Ποια είναι;

Για να εξοικειωθείς με τη δημοφιλή άσκηση, βάλε στο πρόγραμμά σου τις ασκήσεις που θα βρεις στο παρακάτω βίντεο.

Handstand | Δες τις ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να το πετύχεις!

View this post on Instagram

Our favorite page for handstands and inspo, @healingmotions with an amazing handstand tutorial! . . How to build your handstand 🤸‍♂️ (instructions below 👇) . . Handstands are a powerful and introspective tool. They bridge mind and body, as you must physically focus on squeezing everything AND have a clear mind to stay balanced. This mindfulness practice brings us fully into the present moment. . . Handstands use every part of your body so it’s important to work all the individual parts before we fully invert and balance! Make sure your wrists and shoulders are warm before doing this (if you don’t have a routine, I have two tutorials on just that!) . . Plank hold – 60 seconds. This will help integrate the body, build strength in the legs (squeeze them here!) core, shoulders, and wrists. Make sure elbows are straight and butt is squeezed! . . Hollow rocks (x10) or hollow holds (60 seconds). Start in a hollow position, with only low back on the floor, super tight. Test the tightness by rocking. This is how tight you should be in a handstand!! If your arms or legs move, just hold the hollow body position, this will make your handstand extremely strong and help with the free balance. . . Down dog scapular push-ups – X10. This will teach your shoulders how to extend, which is crucial for the handstand. Make sure shoulders are fully open. It will also build the strength you need to hold yourself up. Remember to keep those arms straight 🔑 . . L-sit variations – (go to @healingmotions last post for a full tutorial on this) . . Body line drill – 60 seconds. The floor doesn’t lie! Press nose, fingers, hips, thighs, and feet into the floor, but lift the stomach and push through the shoulders. This is your handstand. But non-weight bearing 😂 . . Chest to wall handstand 10-60 seconds. Build up the time slowly, and make sure you save energy to come down! I have an entire tutorial on just this one exercise if you want to learn more (not enough space here) but same cues as body line drill!! . . Try this out and let me know how it goes! Next will be about free balance! Let me know what kind of tutorials you want in the comments and I’ll make them for you!!

A post shared by Yoga For The Non Flexible (@inflexibleyogis) on

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ FITNESS

Πώς να διώξω την κοιλιά; Έτσι φεύγει το σπλαχνικό λίπος!
Fitness19 Νοεμβρίου 2018

Πώς να διώξω την κοιλιά; Έτσι φεύγει το σπλαχνικό λίπος!

Υπάρχουν επιστημονικά τεκμηριωμένοι τρόποι καλής ζωής που συρρικνώνουν και αδυνατίζουν την κοιλιά σου.

Fitness17 Νοεμβρίου 2018

Οι 4+1 έξυπνοι και εύκολοι τρόποι να κάψεις 100 θερμίδες

Δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο.

Απώλεια βάρους μόνο με περπάτημα! Δες πώς!
Fitness16 Νοεμβρίου 2018

Απώλεια βάρους μόνο με περπάτημα! Δες πώς!

Το περπάτημα μπορεί να είναι μια εξαιρετικά αποτελεσματική γυμναστική, αρκεί να το κάνεις σωστά!

πώς θα κάνω γράμμωση στην κοιλιά
Fitness15 Νοεμβρίου 2018

Πώς θα αποκτήσεις τέλεια γράμμωση στην κοιλιά; Ακολούθησε αυτό το set ασκήσεων από τη fitness blogger

Μπορείς να κάνεις τις ασκήσεις αυτές εύκολα από το σπίτι σου

Αν θες να χάσεις κιλά για πάντα, υιοθέτησε αυτές τις 10 συνήθειες!
Fitness14 Νοεμβρίου 2018

Αν θες να χάσεις κιλά για πάντα, υιοθέτησε αυτές τις 10 συνήθειες!

Υιοθέτησε αυτές τις δέκα απλές αλλά ουσιαστικές συνήθειες που θα σε βοηθήσουν να χάσεις κιλά με ένα σταθερό και υγιεινό ρυθμό για να μην τα ξαναπάρεις ποτέ!

5 λάθη στον τρόπο που γυμνάζεσαι (αυτά εμποδίζουν την απώλεια βάρους)
Fitness13 Νοεμβρίου 2018

5 λάθη στον τρόπο που γυμνάζεσαι (αυτά εμποδίζουν την απώλεια βάρους)

Αν προσπαθείς να χάσεις κιλά, η καύση θερμίδων μέσα από την άσκηση είναι το κλειδί για το πετύχεις. Αλλά αν δεν καις αρκετές θερμίδες, τότε δε θα δεις την ένδειξη της ζυγαριάς να μειώνεται.

Best of network