Υγεία : Fitness11 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ, 2019

Η 15λεπτη προπόνηση του δρομέα για σφιχτό σώμα σε 4 απλές κινήσεις

Η γυμναστική που μπορείς να κάνεις και στο σπίτι για σφιχτό σώμα

Η 15λεπτη προπόνηση του δρομέα για σφιχτό σώμα σε 4 απλές κινήσεις

 Είναι σημαντικό να κάνεις προπόνηση “αντοχής”, σύμφωνα με τον Jordan Metzl, M.D., συγγραφέα του βιβλίου The Exercise Cure: «Αυτή βοηθά στη διατήρηση της κινητικής αλυσίδας-το σύστημα που αποτελείται από τους μυς, τα οστά, τους τένοντεςκαι τους συνδέσμους – σε άριστη κατάσταση, γεγονός που μπορεί να σε βοηθήσει να κάνεις τα πάντα καλύτερα, από το να τρέξεις γρηγορότερα για πάνω από 10 χιλιόμετρα μέχρι να φυτέψεις ένα νέο δέντρο στον κήπο σου».
Ο Metzl δημιούργησε αυτή την άσκηση που δε χρειάζεται κάποιο εξοπλισμό και μπορείς να την κάνεις σε εξωτερικούς χώρους. Το σημαντικό είναι ότι βοηθάει κυρίως αυτούς που τρέχουν, καθώς ενδυναμώνει τα σημεία που τους χρειάζονται περισσότερο.

Με αυτόν τον τρόπο, όχι μόνο θα έχεις περισσότερο τονωμένο το κάτω μέρος του σώματός σου, αλλά θα απαλλαχτείς από τραυματισμούς και θα αυξήσεις την αποδοτικότητά σου στο τρέξιμο.

 Πώς θα κάνεις το πρόγραμμα για σφιχτό σώμα

  • Ξεκίνησε με την 1η άσκηση, συμπλήρωσε τον προτεινόμενο αριθμό επαναλήψεων και μετά ξεκουράσου για 15 λεπτά.
  • Επανάλαβέ την για 3 λεπτά.
  • Έπειτα, ξεκουράσου για 30 δευτερόλεπτα και ακολούθησε την ίδια διαδικασία για την 2η και την 3η άσκηση.
  • Αφού ξεκουραστείς πάλι για 30 δεύτερα, ολοκλήρωσε με την 4η άσκηση.

Άσκηση 1η
Η 15λεπτη προπόνηση του δρομέα για σφιχτό σώμα σε 4 απλές κινήσεις

Στάσου με τα πόδια σου ελαφρώς πιο ανοιχτά από το πλάτος των γοφών σου και τέντωσε τα χέρια σου μπροστά σου, στο ύψος των ώμων σου. Κάθισε και λύγισε τα γόνατά σου μέχρι να είναι οι μηροί σου τουλάχιστον παράλληλοι με το πάτωμα(Α). Πίεσε τις φτέρνες σου και πήδηξε στον αέρα(Β). Μόλις προσγειωθείς, αμέσως χαμήλωσε για να αρχίσεις την άσκηση και πάλι. Επανάλαβε για 15 φορές.

Άσκηση 2η
Η 15λεπτη προπόνηση του δρομέα για σφιχτό σώμα σε 4 απλές κινήσεις

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ FITNESS

Best of network