Υγεία : Fitness20 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ, 2018

Καθημερινό περπάτημα: Να γιατί είναι η νο1 συνήθεια που πρέπει να υιοθετήσεις

Και ο απόλυτος οδηγός για να το κάνεις.

Καθημερινό περπάτημα: Να γιατί είναι η νο1 συνήθεια που πρέπει να υιοθετήσεις

Συνεργάστηκε η Ελευθερία Ζαπαντιώτη, απόφοιτη ΤΕΦΑΑ Αθήνας, Studio One official trainer, run concept master trainer, personal/ group trainer (www.studioone.gr).

Διάφορες μελέτες και στοιχεία επιβεβαιώνουν κάθε τόσο αυτό που ο Ιπποκράτης είχε πει πριν από περίπου 2.000 χρόνια: «Το περπάτημα είναι το καλύτερο γιατρικό». Σύμφωνα με μελέτη από το Πανεπιστήμιο του Κέμπριτζ, στην οποία συμμετείχαν 334.000 άνθρωποι, το περπάτημα για μόλις 20 λεπτά την ημέρα μειώνει στο ένα τρίτο τις πιθανότητες για πρόωρο θάνατο. Σε άλλη έρευνα του οργανισμού Public Health England επισημαίνεται πως το γρήγορο περπάτημα αρκεί για να μειώσει το ποσοστό πρώιμης θνησιμότητας στο 15%. Κι αν όλα τα παραπάνω δεν είναι αρκετά για να σηκωθείς από το γραφείο σου αυτή τη στιγμή, τότε ίσως πρέπει να συνεχίσεις την ανάγνωση και να μάθεις μερικά ακόμα σημαντικά οφέλη που έχει το περπάτημα για την υγεία σου.

Σε αδυνατίζει

Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ έλεγξαν 32 γονίδια που σχετίζονται με την παχυσαρκία σε περισσότερους από 12.000 ανθρώπους για να καθορίσουν το κατά πόσο επηρεάζουν την αύξηση βάρους. Έπειτα ανακάλυψαν πως οι παρενέργειές τους μειώθηκαν στο μισό σε όσους συμμετέχοντες έκαναν γρήγορο περπάτημα για 1 ώρα την ημέρα.

Βάζει «φρένο» στις λιγούρες

Μελέτες του Πανεπιστημίου του Έξιτερ έδειξαν πως ένα 15λεπτο περπάτημα μπορεί να χαλιναγωγήσει τις λιγούρες σου για σοκολάτα, ακόμα και να μειώσει την ποσότητα σοκολάτας που τρως όταν έχεις άγχος.

Μειώνει την πιθανότητα για καρκίνο του στήθους

Σε έρευνα του American Cancer Society βρέθηκε πως οι γυναίκες που περπατού- σαν για 7 ή περισσότερες ώρες την εβδομάδα είχαν 14% λιγότερες πιθανότητες να νοσήσουν από καρκίνο του στήθους, συγκριτικά μ’ εκείνες που περπατούσαν 3 ή λιγότερες ώρες την εβδομάδα.

Αμβλύνει τον πόνο τον αρθρώσεων

Σε πολλές μελέτες έχει διαπιστωθεί πως το περπάτημα μειώνει τους αρθριτικούς πόνους. Μάλιστα, περπατώντας 8-9 χλμ. την εβδομάδα, μπορείς να προλάβεις εξαρχής την εμφάνιση της αρθρίτιδας.

Τονώνει το ανοσοποιητικό σύστημα

Το περπάτημα μπορεί να σε προστατέψει όταν υπάρχει έξαρση ιώσεων. Σε μελέτη με περισσότερους από 1.000 συμμετέχοντες, άνδρες και γυναίκες, τονίζεται πως όσοι περπατούσαν 20 λεπτά την ημέρα, τουλάχιστον πέντε φορές την εβδομάδα, είχαν 43% λιγότερες μέρες ασθένειας σε σχέση μ’ εκείνους που ασκούνταν μία φορά την εβδομάδα ή λιγότερο. Ακόμα όμως κι αν αρρώσταιναν, τα συμπτώματα ήταν ηπιότερα και η διάρκεια της ασθένειας μικρότερη.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ FITNESS

Ο χρυσός δεκάλογος για τέλεια κοιλιά! Κάνε αυτά και φτιάξε κοιλιακούς από ΤΩΡΑ
Fitness15 Ιανουαρίου 2019

Ο χρυσός δεκάλογος για τέλεια κοιλιά! Κάνε αυτά και φτιάξε κοιλιακούς από ΤΩΡΑ

Κι όμως, μπορείς να αποκτήσεις τέλεια κοιλιά με μόλις λίγα λεπτά γυμναστική την ημέρα! Δες τους 10 τρόπους που συστήνει ο personal trainer!

Fitness15 Ιανουαρίου 2019

Eva Longoria | Πώς τα 30' γυμναστικής μεταμόρφωσαν το σώμα της

Λίγους μόλις μήνες μετά τη γέννα!

Θέλω να καίω πολύ λίπος σε λίγο χρόνο! (έτσι θα το κάνεις!)
Fitness11 Ιανουαρίου 2019

Πώς θα κάψεις πολύ λίπος σε λίγο χρόνο!

Ιδού 7 τρόποι να περνάς λιγότερες ώρες στο γυμναστήριο καίγοντας, ωστόσο, περισσότερες θερμίδες. ΟΝΤΩΣ!

Περίοδος και άσκηση: Nα πας γυμναστήριο αν έχεις κράμπες περιόδου;
Fitness10 Ιανουαρίου 2019

Περίοδος και άσκηση | Nα πας γυμναστήριο αν έχεις κράμπες περιόδου;

Η απάντηση της ειδικού θα σε εκπλήξει

Δούκισσα Νομικού
Fitness07 Ιανουαρίου 2019

Το νέο workout που θα ξεκινήσει η Δούκισσα Νομικού

Πόσες φορές την εβδομάδα θα γυμνάζεται φέτος;

Η χρυσή δεκάδα: Αυτά πρέπει να κάνεις για να χάσεις τα κιλά που θες
Fitness07 Ιανουαρίου 2019

Η χρυσή δεκάδα | Αυτά πρέπει να κάνεις για να χάσεις τα κιλά που θες

Οι 10 κινήσεις που χρειάζεσαι να ξέρεις για να χάσεις τα κιλά που θες

Quiz: Βρες τι τύπος fitness είσαι για να δεις τι γυμναστική σου ταιριάζει
Fitness06 Ιανουαρίου 2019

Quiz | Βρες τι τύπος fitness είσαι για να δεις τι γυμναστική σου ταιριάζει

Η προσωπικότητα σου παίζει ρόλο στο πώς θα έχεις καλή φυσική κατάσταση, αλλά ξέρεις τον τύπο σου; Δες ποιο είδος άσκησης σου ταιριάζει!

Fitness04 Ιανουαρίου 2019

Ελένη Μενεγάκη | To είδος γυμναστικής που ετοιμάζεται να ξεκινήσει

Το αποκάλυψε μέσα από την εκπομπή της

Best of network