Υγεία : Fitness20 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ, 2018

Καθημερινό περπάτημα: Να γιατί είναι η νο1 συνήθεια που πρέπει να υιοθετήσεις

Και ο απόλυτος οδηγός για να το κάνεις.

Καθημερινό περπάτημα: Να γιατί είναι η νο1 συνήθεια που πρέπει να υιοθετήσεις

Συνεργάστηκε η Ελευθερία Ζαπαντιώτη, απόφοιτη ΤΕΦΑΑ Αθήνας, Studio One official trainer, run concept master trainer, personal/ group trainer (www.studioone.gr).

Διάφορες μελέτες και στοιχεία επιβεβαιώνουν κάθε τόσο αυτό που ο Ιπποκράτης είχε πει πριν από περίπου 2.000 χρόνια: «Το περπάτημα είναι το καλύτερο γιατρικό». Σύμφωνα με μελέτη από το Πανεπιστήμιο του Κέμπριτζ, στην οποία συμμετείχαν 334.000 άνθρωποι, το περπάτημα για μόλις 20 λεπτά την ημέρα μειώνει στο ένα τρίτο τις πιθανότητες για πρόωρο θάνατο. Σε άλλη έρευνα του οργανισμού Public Health England επισημαίνεται πως το γρήγορο περπάτημα αρκεί για να μειώσει το ποσοστό πρώιμης θνησιμότητας στο 15%. Κι αν όλα τα παραπάνω δεν είναι αρκετά για να σηκωθείς από το γραφείο σου αυτή τη στιγμή, τότε ίσως πρέπει να συνεχίσεις την ανάγνωση και να μάθεις μερικά ακόμα σημαντικά οφέλη που έχει το περπάτημα για την υγεία σου.

Σε αδυνατίζει

Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ έλεγξαν 32 γονίδια που σχετίζονται με την παχυσαρκία σε περισσότερους από 12.000 ανθρώπους για να καθορίσουν το κατά πόσο επηρεάζουν την αύξηση βάρους. Έπειτα ανακάλυψαν πως οι παρενέργειές τους μειώθηκαν στο μισό σε όσους συμμετέχοντες έκαναν γρήγορο περπάτημα για 1 ώρα την ημέρα.

Βάζει «φρένο» στις λιγούρες

Μελέτες του Πανεπιστημίου του Έξιτερ έδειξαν πως ένα 15λεπτο περπάτημα μπορεί να χαλιναγωγήσει τις λιγούρες σου για σοκολάτα, ακόμα και να μειώσει την ποσότητα σοκολάτας που τρως όταν έχεις άγχος.

Μειώνει την πιθανότητα για καρκίνο του στήθους

Σε έρευνα του American Cancer Society βρέθηκε πως οι γυναίκες που περπατού- σαν για 7 ή περισσότερες ώρες την εβδομάδα είχαν 14% λιγότερες πιθανότητες να νοσήσουν από καρκίνο του στήθους, συγκριτικά μ’ εκείνες που περπατούσαν 3 ή λιγότερες ώρες την εβδομάδα.

Αμβλύνει τον πόνο τον αρθρώσεων

Σε πολλές μελέτες έχει διαπιστωθεί πως το περπάτημα μειώνει τους αρθριτικούς πόνους. Μάλιστα, περπατώντας 8-9 χλμ. την εβδομάδα, μπορείς να προλάβεις εξαρχής την εμφάνιση της αρθρίτιδας.

Τονώνει το ανοσοποιητικό σύστημα

Το περπάτημα μπορεί να σε προστατέψει όταν υπάρχει έξαρση ιώσεων. Σε μελέτη με περισσότερους από 1.000 συμμετέχοντες, άνδρες και γυναίκες, τονίζεται πως όσοι περπατούσαν 20 λεπτά την ημέρα, τουλάχιστον πέντε φορές την εβδομάδα, είχαν 43% λιγότερες μέρες ασθένειας σε σχέση μ’ εκείνους που ασκούνταν μία φορά την εβδομάδα ή λιγότερο. Ακόμα όμως κι αν αρρώσταιναν, τα συμπτώματα ήταν ηπιότερα και η διάρκεια της ασθένειας μικρότερη.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ FITNESS

Πώς να διώξω την κοιλιά; Έτσι φεύγει το σπλαχνικό λίπος!
Fitness19 Νοεμβρίου 2018

Πώς να διώξω την κοιλιά; Έτσι φεύγει το σπλαχνικό λίπος!

Υπάρχουν επιστημονικά τεκμηριωμένοι τρόποι καλής ζωής που συρρικνώνουν και αδυνατίζουν την κοιλιά σου.

Fitness17 Νοεμβρίου 2018

Οι 4+1 έξυπνοι και εύκολοι τρόποι να κάψεις 100 θερμίδες

Δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο.

Απώλεια βάρους μόνο με περπάτημα! Δες πώς!
Fitness16 Νοεμβρίου 2018

Απώλεια βάρους μόνο με περπάτημα! Δες πώς!

Το περπάτημα μπορεί να είναι μια εξαιρετικά αποτελεσματική γυμναστική, αρκεί να το κάνεις σωστά!

πώς θα κάνω γράμμωση στην κοιλιά
Fitness15 Νοεμβρίου 2018

Πώς θα αποκτήσεις τέλεια γράμμωση στην κοιλιά; Ακολούθησε αυτό το set ασκήσεων από τη fitness blogger

Μπορείς να κάνεις τις ασκήσεις αυτές εύκολα από το σπίτι σου

Αν θες να χάσεις κιλά για πάντα, υιοθέτησε αυτές τις 10 συνήθειες!
Fitness14 Νοεμβρίου 2018

Αν θες να χάσεις κιλά για πάντα, υιοθέτησε αυτές τις 10 συνήθειες!

Υιοθέτησε αυτές τις δέκα απλές αλλά ουσιαστικές συνήθειες που θα σε βοηθήσουν να χάσεις κιλά με ένα σταθερό και υγιεινό ρυθμό για να μην τα ξαναπάρεις ποτέ!

5 λάθη στον τρόπο που γυμνάζεσαι (αυτά εμποδίζουν την απώλεια βάρους)
Fitness13 Νοεμβρίου 2018

5 λάθη στον τρόπο που γυμνάζεσαι (αυτά εμποδίζουν την απώλεια βάρους)

Αν προσπαθείς να χάσεις κιλά, η καύση θερμίδων μέσα από την άσκηση είναι το κλειδί για το πετύχεις. Αλλά αν δεν καις αρκετές θερμίδες, τότε δε θα δεις την ένδειξη της ζυγαριάς να μειώνεται.

Best of network