Υγεία : Fitness19 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ, 2018

Κάνεις καθιστική εργασία; Με αυτές τις γρήγορες ασκήσεις θα ανακουφιστείς άμεσα

Οι 4 πόζες yoga που θα επαναφέρουν το σώμα σου στη σωστή θέση και θα διώξουν τους πόνους

καθιστική εργασία

Κάνεις καθιστική εργασία και είσαι όλη μέρα καθηλωμένη μπροστά από έναν υπολογιστή ή τηλέφωνο; Τα προβλήματα που επιφέρει μια τέτοια εργασιακή συνθήκη είναι γνωστά: πονοκέφαλοι, πόνοι στη μέση, την πλάτη και τον αυχένα σου «χτυπούν την πόρτα» ύστερα από κάποιο διάστημα.

Δες επίσης: Handstand | Δες τις ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να το πετύχεις!

Αν και εσύ έχεις αρχίσει να αντιμετωπίζεις τα παραπάνω προβλήματα, σου έχουμε 4 πανεύκολες στάσεις yoga (που μπορείς να κάνεις από την καρέκλα του γραφείου σου) που θα σε ανακουφίσουν από τους πόνους, θα διώξουν το συσσωρευμένο άγχος και θα επαναφέρουν τη σωστή στάση στο σώμα σου.

Κάνεις καθιστική εργασία; Με αυτές τις 4 ασκήσεις θα ανακουφιστείς άμεσα: 

Οι πόζες είναι οι εξής: «eagle arms» (μια τέλεια και πανεύκολη άσκηση για stretching στους ώμους σου), τα χέρια ενωμένα πίσω στην πλάτη, η πόζα «cow pose» αλλά και η «cow face arms».

Δες πώς θα τις εκτελέσεις στο παρακάτω Instagram video:

View this post on Instagram

Do you sit all day, or crank your head to look at a tv, computer, or phone? Do you have shoulder, neck, back, or leg pain? Headaches? Do you just want more energy or clarity? This is for you! Open up your body periodically and you will feel your stress melt, your muscles glide, and your nerves rejoice!! Save this so you can use it later and tag a friend who would benefit. They will thank you!!! Read below for full details 👇👇👇 Thanks for sharing @maryochsner #inflexibleyogis ・・・ Uhhh guilty!! 🙋🏼‍♀️ Most of us spend majority of our days slouched at our desk, hunched over the steering wheel of our car, or leaning over our phones. 〰️ Here are some poses that can help counter the slouch & improve posture (yay!) 〰️ 🦅EAGLE ARMS: My favorite shoulder stretch! Cross your arms the best you can. Lift the elbows up to align with your shoulders and keep your hands reaching away from your face for an extra stretch. 〰️ 👍🏼CLASP HANDS BEHIND BACK: This simple pose opens the shoulders and chest. Remember to squeeze your shoulders onto your back and keep the neck long. 〰️ 🐱🐮SEATED CAT & COW POSE: An office appropriate version of this pose that can easily be done at your desk. Move slowly & breathe in each pose. 〰️ 🐮COW FACE ARMS: Why do they call it that? I don’t know 💁🏼‍♀️ But this is one hell of a shoulder stretch. Most people are better at one side or the other and it’s totally okay if your hands don’t touch. 〰️ Next time you’re at your desk for too long, try these poses for a great stretch 👍🏼

A post shared by Yoga For The Non Flexible (@inflexibleyogis) on

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ FITNESS

Τρέξιμο για κάψιμο θερμίδων: Χάσε λίπος και χτίσε αντοχή με ΑΥΤΟ το πρόγραμμα
Fitness07 Δεκεμβρίου 2018

Τρέξιμο για κάψιμο θερμίδων: Χάσε λίπος και χτίσε αντοχή

Το καλύτερο πρόγραμμα τρεξίματος για απώλεια θερμίδων

Η άσκηση που πρέπει να δοκιμάσεις για σέξι πλάτη
Fitness05 Δεκεμβρίου 2018

Η άσκηση που πρέπει να δοκιμάσεις για sexy πλάτη

Μπορείς να την κάνεις ακόμα και στο σπίτι

Fitness04 Δεκεμβρίου 2018

Οι yogis του Instagram σε χριστουγεννιάτικο mood (φορούν λαμπάκια και κάνουν yoga)

Τι μπορεί να είναι πιο λαμπερό και πρωτότυπο από ένα στολισμένο χριστουγεννιάτικο δέντρο; Yogis ντυμένες με γιορτινά λαμπάκια

7 πράγματα να κάνεις το βράδυ για να χάσεις βάρος
Fitness03 Δεκεμβρίου 2018

7 πράγματα να κάνεις το βράδυ για να χάσεις βάρος

Τι πρέπει να κάνουμε πριν κοιμηθούμε το βράδυ, για να εξασφαλίσουμε καλύτερα αποτελέσματα στη δίαιτά μας.

Ηλιάνα Παπαγεωργίου
Fitness28 Νοεμβρίου 2018

6 workouts για να ξεκινήσεις τώρα από την Ηλιάνα Παπαγεωργίου

Μέσα από το Instagram της ανακαλύψαμε τα αγαπημένα της workouts που τη διατηρούν σε τέλεια φόρμα

Best of network