Υγεία : Fitness03 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ, 2019

Να οι 6 κινήσεις για να ξεκινάς τη μέρα σου με καλή διάθεση (ακόμα κι αν ξύπνησες στραβά!)

Υπάρχουν επιστημονικοί τρόποι για να αποκτάς θετική προσέγγιση, όταν ξυπνάς με κακή διάθεση.

Να οι 6 κινήσεις για να ξεκινάς τη μέρα σου με καλή διάθεση (ακόμα κι αν ξύπνησες στραβά!)

Κάνε restart στη μέρα σου!

1. Μόλις χτυπήσει το ξυπνητήρι

Πέρνα τα πρώτα 15 δευτερόλεπτα της ημέρας σου σχεδιάζοντας κάτι όμορφο που θα κάνεις για σένα. «Αυτό μπορεί να σε βάλει σε καλή διάθεση – ακόμη κι αν απλώς πας να πάρεις φρέσκα φρούτα» τονίζει η Alice Domar, PhD, συγγραφέας του Be Happy Whithout Being Perfect.

2. Σήκω από το κρεβάτι

«Όσο περισσότερο μένεις στο κρεβάτι, τόσο περισσότερο χαλάει η διάθεσή σου» επισημαίνει η Christine Padesky, PhD, συγγραφέας του Mind Over Mood. Πέταξε το πάπλωμα, φτιάξε καφέ, κάνε ντους και ετοιμάσου για μια καλή μέρα.

Διάβασε τη συνέχεια στο shape.gr

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ FITNESS

Best of network