Υγεία : Fitness24 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ, 2018

Όργανα γυμναστηρίου: Πώς θα χρησιμοποιήσεις σωστά το καθένα ξεχωριστά;

Τι κάνει τι; Χρησιμοποίησε σωστά τα όργανα στο γυμναστήριο, δώσε στο σώμα σου το όφελός τους στο 100% και προστατέψου από τους τραυματισμούς. 

Όργανα γυμναστηρίου: Πώς θα χρησιμοποιήσεις σωστά το καθένα ξεχωριστά;

Συνεργάστηκε η Ελευθερία Ζαπαντιώτη, απόφοιτη ΤΕΦΑΑ Αθήνας, Studio One official trainer, run concept master trainer, personal/group trainer (www.studioone.gr).

Η αίθουσα με τα όργανα στα γυμναστήρια είναι πλέον γυναικοκρατούμενη, αφού έχουμε όλες μάθει πια πόσο σημαντική είναι η ενδυνάμωση για το σώμα μας (-λίπος, +μεταβολισμός). Είτε έχεις βάλει τις ασκήσεις με όργανα στο πρόγραμμά σου είτε όχι ακόμη, διάβασε τον μικρό Shape οδηγό μας και να θυμάσαι πάντα πως τουλάχιστον τις πρώτες φορές θα πρέπει σου δείξει ο υπεύθυνος γυμναστής (και όχι ο τύπος από το διπλανό όργανο) το σωστό τρόπο εκτέλεσης κάθε άσκησης.

Διάβασε επίσης: Έχεις αρχίσει να βαριέσαι το γυμναστήριο; Βρες ξανά τον ενθουσιασμό σου έτσι!

Μηχανήματα για ώμους – δελτοειδείς

Οι ώμοι αποτελούνται από πολλούς μικρότερους μυς.

Η άρθρωση του ώμου περιβάλλεται από πολλούς μυς. Το μηχάνημα ενδυνάμωσης ώμων είναι ιδανικό για να δυναμώσεις τους μεγαλύτερους μυς, καθώς και τους πιο μικρούς αυτής της περιοχής.

  • Πώς το χρησιμοποιείς: Τοποθέτησε την καρέκλα σε τέτοιο σημείο ώστε οι λαβές να βρίσκονται λίγο πιο πάνω από το ύψος της μασχάλης. Κάθεσαι και πιάνεις τις λαβές χωρίς να σπάει ο καρπός. Τεντώνεις τα χέρια προς τα πάνω προσέχοντας να μην «κλειδώσει» ο αγκώνας. Επαναφέρεις αργά.
  • Τα λάθη που κάνεις: Τεντώνεις απότομα τα χέρια προς τα πάνω και ξεκολλάς τη σπονδυλική στήλη στο ύψος της μέσης από το μαξιλαράκι του μηχανήματος.
  • Shape tip: Κράτησε την ψηλότερη θέση για μερικά δευτερόλεπτα.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ FITNESS

Πώς να διώξω την κοιλιά; Έτσι φεύγει το σπλαχνικό λίπος!
Fitness19 Νοεμβρίου 2018

Πώς να διώξω την κοιλιά; Έτσι φεύγει το σπλαχνικό λίπος!

Υπάρχουν επιστημονικά τεκμηριωμένοι τρόποι καλής ζωής που συρρικνώνουν και αδυνατίζουν την κοιλιά σου.

Fitness17 Νοεμβρίου 2018

Οι 4+1 έξυπνοι και εύκολοι τρόποι να κάψεις 100 θερμίδες

Δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο.

Απώλεια βάρους μόνο με περπάτημα! Δες πώς!
Fitness16 Νοεμβρίου 2018

Απώλεια βάρους μόνο με περπάτημα! Δες πώς!

Το περπάτημα μπορεί να είναι μια εξαιρετικά αποτελεσματική γυμναστική, αρκεί να το κάνεις σωστά!

πώς θα κάνω γράμμωση στην κοιλιά
Fitness15 Νοεμβρίου 2018

Πώς θα αποκτήσεις τέλεια γράμμωση στην κοιλιά; Ακολούθησε αυτό το set ασκήσεων από τη fitness blogger

Μπορείς να κάνεις τις ασκήσεις αυτές εύκολα από το σπίτι σου

Αν θες να χάσεις κιλά για πάντα, υιοθέτησε αυτές τις 10 συνήθειες!
Fitness14 Νοεμβρίου 2018

Αν θες να χάσεις κιλά για πάντα, υιοθέτησε αυτές τις 10 συνήθειες!

Υιοθέτησε αυτές τις δέκα απλές αλλά ουσιαστικές συνήθειες που θα σε βοηθήσουν να χάσεις κιλά με ένα σταθερό και υγιεινό ρυθμό για να μην τα ξαναπάρεις ποτέ!

5 λάθη στον τρόπο που γυμνάζεσαι (αυτά εμποδίζουν την απώλεια βάρους)
Fitness13 Νοεμβρίου 2018

5 λάθη στον τρόπο που γυμνάζεσαι (αυτά εμποδίζουν την απώλεια βάρους)

Αν προσπαθείς να χάσεις κιλά, η καύση θερμίδων μέσα από την άσκηση είναι το κλειδί για το πετύχεις. Αλλά αν δεν καις αρκετές θερμίδες, τότε δε θα δεις την ένδειξη της ζυγαριάς να μειώνεται.

Best of network