Υγεία : Fitness29 ΙΟΥΝΙΟΥ, 2020

Πώς θα καις περισσότερο με τις κλασικές ασκήσεις;

Βρήκαμε τον τρόπο και τις έρευνες για να καις περισσότερο λίπος με τις κλασικές ασκήσεις που κάνεις στο σπίτι ή στο γυμναστήριο! κοιλιακοί, κάμψεις και καθίσματα εκσυγχρονίζονται!

Πώς θα καις περισσότερο με τις κλασικές ασκήσεις;

Πώς θα καις περισσότερο με τις κλασικές ασκήσεις;

Πώς θα κάνεις αλλιώς το κάθισμα

Μπορείς να λυγίσεις τα γόνατα πιο μπροστά από τα δάχτυλα των πελμάτων.

Αν έχεις κάνει μαθήματα μπαλέτου, ξέρεις ότι οι γλουτοί σου αγγίζουν το πάτωμα στις διάφορες παραλλαγές καθισμάτων. Γιατί ξαφνικά δεν υπάρχει πρόβλημα να φτάσεις μέχρι κάτω; Υπάρχει μια διαμάχη ανάμεσα στους ειδικούς, αλλά στην πλειονότητά τους φαίνεται να θεωρούν ότι πρόκειται για φυσική κίνηση του ανθρώπου.

«Σε έρευνες έχει βρεθεί ότι όταν κάνεις κάθισμα και αναγκάζεις τον εαυτό σου να κρατά τα γόνατα πιο πίσω από τα δάχτυλα των πελμάτων, σε ορθή γωνία, αυξάνεις την καταπόνηση των γοφών έως και 1.000%», εξηγεί ο Χάρης Μανουσάκης, personal trainer.

«Αφήνοντας τα γόνατά σου να έρθουν πιο μπροστά, ασκείς ελάχιστη επιπλέον ένταση στα γόνατα –μόλις 20% περίπου- και πολύ χαμηλότερη πίεση στις αρθρώσεις των γοφών».

Πώς θα κάνεις αλλιώς την Προβολή

Επικεντρώσου στη σωστή στάση του κορμού

Έχεις μάλλον ακούσει και για τις προβολές το γνωστό «Μην αφήνεις τα γόνατα να πάνε πιο μπροστά από τα δάχτυλα», αλλά κάποιοι ειδικοί λένε ότι δεν υπάρχει κάποιο μαγικό σημείο στο οποίο το γόνατο φτάνει τη σωστή στάση.

«Η θεωρία λέει ότι όσο πιο μπροστά σπρώχνεις το γόνατο τόσο μεγαλύτερη πίεση τού ασκείς, αλλά υπάρχει πάντα ένα τίμημα, γιατί πιθανόν να ασκείς μεγαλύτερη πίεση στους γοφούς και στη σπονδυλική στήλη όταν κάνεις πιο μικρή την κίνηση, ειδικά αν έχεις μακριά πόδια» γράφει ο γυμναστής Brad Schoenfeld, στο βιβλίο του Sculpting Her Body Perfect.

«Αντίθετα» τονίζει ο ίδιος, «είναι καλύτερα να επικεντρωθείς στη διατήρηση της σωστής στάσης του κορμού –τα αφτιά, οι ώμοι και οι γοφοί πρέπει να βρίσκονται στην ίδια ευθεία– και να κάνεις βαθιά προβολή αντί να ανησυχείς για το πού πρέπει να σταματήσουν τα γόνατα.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ FITNESS

Best of network