Υγεία : Fitness11 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ, 2019

Πώς θα κάψεις πολύ λίπος σε λίγο χρόνο!

Ιδού 7 τρόποι να περνάς λιγότερες ώρες στο γυμναστήριο καίγοντας, ωστόσο, περισσότερες θερμίδες. ΟΝΤΩΣ!

Θέλω να καίω πολύ λίπος σε λίγο χρόνο! (έτσι θα το κάνεις!)

«Θέλω να καίω πολύ λίπος σε λίγο χρόνο!». Αν έχεις αυτή τη σκέψη συνέχεια στο μυαλό σου κι αν ανήκεις στην κατηγορία των ανθρώπων που θα εύχονταν να περνούν όσο το δυνατόν λιγότερες ώρες στο γυμναστήριο, ενώ παράλληλα να καίνε όσο περισσότερο λίπος γίνεται, τότε βρισκόμαστε στην ευχάριστη θέση να σου ανακοινώσουμε πως ΝΑΙ υπάρχουν τρόποι.

Στην πραγματικότητα, πρόκειται για μικρά τρικ και αλλαγές για να καις περισσότερο λίπος, ενώ γυμνάζεσαι λιγότερο. Παράδοξο; Διάβασε παρακάτω.

Έχεις τέσσερα άκρα – χρησιμοποίησέ τα όλα

Τα περισσότερα μηχανήματα αεροβικής (όπως το σταθερό ποδήλατο ή ο διάδρομος) στοχεύουν στο κάτω μέρος του σώματός σου, αν όμως βάλεις στο παιχνίδι και το επάνω μέρος, θα κάψεις περισσότερες θερμίδες. Ο ευκολότερος τρόπος για να συμπεριλάβεις το επάνω μέρος του σώματός σου είναι να αφήσεις τις λαβές και να κινείς τα χέρια σου. Κουνώντας μαζί και τα πόδια και τα χέρια σου, θα ανεβάσεις περισσότερο τους παλμούς σου χωρίς να προσθέσεις χρόνο στην προπόνησή σου.

Γυμνάσου δίπλα σε αυτόν που τρέχει πιο γρήγορα

Είναι γνωστό πως η ομαδική άσκηση αυξάνει τα κίνητρα των ασκούμενων ώστε να πιέζεις περισσότερο τον εαυτό σου (και να καις περισσότερες θερμίδες), ακόμη όμως και αν δεν είσαι το κορίτσι που μπαίνει στα ομαδικά προγράμματα, μπορείς και πάλι να εκμεταλλευτείς τα οφέλη. Διάλεξε έναν διάδρομο δίπλα στον πιο γρήγορο δρομέα του γυμναστηρίου και μπορεί να διπλασιάσεις τις θερμίδες που καις, σύμφωνα με μελέτη από το Πολιτειακό Πανεπιστήμιο του Μίσιγκαν. Στη μελέτη παρατήρησαν πως όταν γυμνάζεσαι με παρέα, καταβάλλεις τη διπλάσια προσπάθεια.

Χρησιμοποίησε αντιστάσεις

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ FITNESS

10 συμβουλές της διαιτολόγου που θα βοηθήσουν στην απώλεια κοιλιακού λίπους
Fitness18 Ιανουαρίου 2019

10 συμβουλές που θα βοηθήσουν στην απώλεια κοιλιακού λίπους

Ναι, μπορείς να μειώσεις το κοιλιακό λίπος. Δες τι συστήνει η ειδικός

καλύτερη ώρα να γυμναστείς
Fitness18 Ιανουαρίου 2019

Ποια είναι η καλύτερη ώρα να γυμναστείς; Η Kim Kardashian σού δίνει την απάντηση

Έχοντας στο πλευρό της μια σπουδαία personal trainer και διαθέτοντας άψογο σώμα, μάλλον ξέρει ποια είναι η σωστή απάντηση

Fitness18 Ιανουαρίου 2019

Μάθε ποια είναι η καλύτερη ώρα για γυμναστική

Είσαι πρωινός ή απογευματινός τύπος; Δες ποια είναι η καλύτερη ώρα για γυμναστική για το δικό σου οργανισμό

Αερόβια άσκηση για γλουτούς: 3 tricks για να δεις ΟΝΤΩΣ αποτέλεσμα
Fitness18 Ιανουαρίου 2019

Αερόβια άσκηση για γλουτούς | 3 tricks για να δεις ΟΝΤΩΣ αποτέλεσμα

Οι fitness experts αποκαλύπτουν τα μυστικά τους

Ο χρυσός δεκάλογος για τέλεια κοιλιά! Κάνε αυτά και φτιάξε κοιλιακούς από ΤΩΡΑ
Fitness15 Ιανουαρίου 2019

Ο χρυσός δεκάλογος για τέλεια κοιλιά! Κάνε αυτά και φτιάξε κοιλιακούς από ΤΩΡΑ

Κι όμως, μπορείς να αποκτήσεις τέλεια κοιλιά με μόλις λίγα λεπτά γυμναστική την ημέρα! Δες τους 10 τρόπους που συστήνει ο personal trainer!

Fitness15 Ιανουαρίου 2019

Eva Longoria | Πώς τα 30' γυμναστικής μεταμόρφωσαν το σώμα της

Λίγους μόλις μήνες μετά τη γέννα!

Θέλω να καίω πολύ λίπος σε λίγο χρόνο! (έτσι θα το κάνεις!)
Fitness11 Ιανουαρίου 2019

Πώς θα κάψεις πολύ λίπος σε λίγο χρόνο!

Ιδού 7 τρόποι να περνάς λιγότερες ώρες στο γυμναστήριο καίγοντας, ωστόσο, περισσότερες θερμίδες. ΟΝΤΩΣ!

Περίοδος και άσκηση: Nα πας γυμναστήριο αν έχεις κράμπες περιόδου;
Fitness10 Ιανουαρίου 2019

Περίοδος και άσκηση | Nα πας γυμναστήριο αν έχεις κράμπες περιόδου;

Η απάντηση της ειδικού θα σε εκπλήξει

Best of network