Υγεία : Fitness26 ΜΑΡΤΙΟΥ, 2019

Τρέξιμο για αρχάριους | 5 εύκολα βήματα για να το αγαπήσεις

Μετατρέπουμε το χειρότερό σου εφιάλτη στη νέα αγαπημένη σου συνήθεια σε μόλις 5 βήματα!

Τρέξιμο για αρχάριους

Γιατί ενώ είναι ένας από τους πιο διαδεδομένους τρόπους άσκησης συνεχίζεις να το αποφεύγεις; Είμαι μακριά από το να δηλώσω φανατική runner αλλά το τρέξιμο έδωσε διέξοδο στα προβλήματα, το άγχος και τη πίεση της καθημερινότητάς ως ιδανική εκτόνωση και απλός τρόπος τόνωσης του οργανισμού αλλά και της διάθεσής μου. Για αυτό, επειδή ξέρω πως θες και εσύ να του δώσεις μία ακόμα ευκαιρία, σου προτείνω τα παρακάτω tips που νομίζω πως σε βοηθήσουν να το αγαπήσεις και να το εντάξεις στο ημερίσιο πρόγραμμά σου!

Χριστίνα Μπόμπα | Οι ασκήσεις που κάνει για γλουτούς και τετρακέφαλους

Τρέξιμο για αρχάριους | 5 εύκολα βήματα για να το αγαπήσεις:

1. Άρχισε από το περπάτημα

Πολλοί είναι οι γυμναστές που υποστηρίζουν πως η walk/run μέθοδος είναι ο πιο απλός τρόπος για να ξεκινήσεις να συμπαθείς το τρέξιμο. Άρχισε με την εναλλαγή 5 λεπτά περπάτημα 2 τρέξιμο και συνέχισε έτσι μέχρι να βρεις ένα σταθερό ρυθμό. Μέρα με την μέρα προσπάθησε να αυξάνεις το τρέξιμο και να μειώνεις το περπάτημα. Στο τέλος της εβδομάδας δες την πορεία σου και θέσε τον στόχο για την επόμενη, έχοντας πάντα υπόψιν σου να τηρείς μία ισορροπία ανάμεσα στο τρέξιμο και το περπάτημα που θα ταιριάζει με το ρυθμό και την αντοχή σου.

2. Μην ανησυχείς για το ρυθμό

Ιδιαίτερα εάν είσαι καινούργια στο άθλημα, μην σε αγχώσουν πιο έμπειροι δρομείς που μπορεί να προπορεύονται στις διαδρομές. Άκου το σώμα σου και επικεντρώσου στις σωστές αναπνοές και στην ώρα. “Πολλοί ανησυχούν πως δεν είναι αρκετά γρήγοροι και έτσι αποθαρρύνονται ή οδηγούνται σε τραυματισμού” λέει η ιδρύτρια της ιστοσελίδας MissZippy.

3. Βρες μία φίλη

Όταν έχεις παρέα πάντα είναι πιο διασκεδαστική η γυμναστική! Επίσης, το γεγονός πως θα πρέπει να είσαι συνεπής στα ραντεβού και τις ώρες θα κάνει την απόφαση να σηκωθείς από το κρεβάτι πιο εύκολη από ποτέ!

4. Μην δίνεις τεράστια σημασία στον “εξοπλισμό”

Η βιομηχανία της μόδας και οι κολοσσοί στο τομέα του αθλητισμού όπως η Nike και η Adidas, ξοδεύουν εκατομμύρια για να δημιουργήσουν ρούχα που θα ανταποκρίνονται στις υψηλές απαιτήσεις του αθλήματος αλλά θα διαθέτουν και στυλ που θα αναβαθμίζει το αθλητικό προφίλ σου. Δεν χρειάζεται να πάρεις τα πιο ακριβά αθλητικά παπούτσια που βγήκαν φέτος για να αποφασίσεις να αρχίσεις το τρέξιμο. Αρκεί να προμηθευτείς τα κατάλληλα ρούχα και παπούτσια που θα σε προστατεύσουν από τυχόν τραυματισμούς και θα σου χαρίζουν άνεση και αυτοπεποίθηση.

5. Θέσε στόχους

Πολλές φορές ενθουσιαζόμαστε με ένα σπορ αλλά μόλις αρχίσουν οι υποχρεώσεις, η καθημερινή πίεση και τα επαγγελματικά ραντεβού το παρατάμε τόσο γρήγορα όσο το αρχίσαμε! Το παν λοιπόν είναι να θέσεις στόχους έτσι ώστε να μην παραλείπεις ούτε να γυμνάζεσαι αλλά ούτε και να αφήνεις μισό-τελειωμένες τις εργασιακές σου υποχρεώσεις. Βάλε πρόγραμμα, θέσε στόχους και μείνε πιστή σε αυτό και πολύ σύντομα το τρέξιμο θα γίνει το νέο αγαπημένο σου σπορ!

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ FITNESS

Best of network