Υγεία : Fitness08 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ, 2017

Βαριέσαι (κι εσύ) τη γυμναστική; 8 πραγματικές γυναίκες μας λένε πώς το παίρνουν απόφαση

Ακόμα και οι φανατικοί οπαδοί της άσκησης δεν έχουν κάθε μέρα όρεξη για γυμναστική.

γυμναστική

Ας το δεχτούμε: Καμιά μας δεν μπορεί να έχει κάθε φορά 100% όρεξη και διάθεση για γυμναστική. Γι’ αυτό και οι celebrities πληρώνουν ένα σωρό λεφτά για να έχουν προσωπικούς γυμναστές που θα τις «αναγκάζουν» να τηρήσουν ένα πρόγραμμα. Εμείς οι πραγματικές γυναίκες όμως, όταν δεν έχουμε διάθεση για άσκηση, πρέπει να βασιστούμε στα παραδοσιακά εγκεφαλικά τρικ για να γίνει η δουλειά. Αν ανήκεις κι εσύ στην κατηγορία των ανθρώπων που (μερικές φορές) βαριούνται να γυμναστούν, ακολούθησε τις συμβουλές μερικών εξίσου πραγματικών γυναικών για να μη χάνεις τις προπονήσεις σου.

Συγκεντρώσου στην αίσθηση (όχι στην εικόνα)

«Μην προσπαθείς να κινητοποιηθείς σκεπτόμενη τη χαλαρή κοιλιά σου. Μελέτη του 2014 βρήκε πως η συχνότητα άσκησης συνδέεται κυρίως με τρία πράγματα: εκτίμηση για το σώμα σου, επικέντρωση στο πώς το νιώθεις και ικανοποίηση με αυτά που μπορεί να κάνει. Θυμήσου όμως αυτό: Η κινητοποίηση με βάση την εμφάνιση έκανε πιο αδύναμους όλους τους παραπάνω παράγοντες, ακόμη και σε ανθρώπους που γυμνάζονταν πολύ. Δοκίμασε λοιπόν να συγκεντρώσεις τη σκέψη σου κάπου αλλού και όχι στους μηρούς ή στην κοιλιά σου».
— Ellen Hendriksen, PhD

Κάνε το πριν σου αλλάξει γνώμη ο εγκέφαλός σου

«Γυμνάσου το πρωί πριν ο εγκέφαλός σου καταλάβει τι ακριβώς κάνεις!» Tanya Poppet, fitness instructor
Άλλες fit γυναίκες, επισημαίνουν πως η άσκηση το πρωί τις βοηθά να αποφύγουν να βρίσκουν διάφορες δικαιολογίες για να αποφύγουν τις απογευματινές προπονήσεις.
«Εάν περιμένω να πάω μετά τη δουλειά, δεν θα έκανα ποτέ τη γυμναστική μου. Θα προκύψουν ένα σωρό δουλειές και υποχρεώσεις»

Φόρα τα αθλητικά σου για να μπεις στο πνεύμα

Μελέτη στο περιοδικό Health Psychology βρήκε πως η χρήση ενός «πυροδοτητή» άσκησης μπορεί να κάνει τους ανθρώπους πιο συνεπείς στην τήρηση ενός προγράμματος προπόνησης. Τι θα μπορούσε να είναι αυτός ο πυροδοτητής; Να έχεις σε εμφανές μέρος την τσάντα του γυμναστηρίου ή να φορέσεις το κολάν σου ακόμη κι αν δεν είναι ακόμη η ώρα να φύγεις για τη γυμναστική.

Διάβασε τη συνέχεια στο shape.gr

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ FITNESS

Ο χρυσός δεκάλογος για τέλεια κοιλιά! Κάνε αυτά και φτιάξε κοιλιακούς από ΤΩΡΑ
Fitness15 Ιανουαρίου 2019

Ο χρυσός δεκάλογος για τέλεια κοιλιά! Κάνε αυτά και φτιάξε κοιλιακούς από ΤΩΡΑ

Κι όμως, μπορείς να αποκτήσεις τέλεια κοιλιά με μόλις λίγα λεπτά γυμναστική την ημέρα! Δες τους 10 τρόπους που συστήνει ο personal trainer!

Fitness15 Ιανουαρίου 2019

Eva Longoria | Πώς τα 30' γυμναστικής μεταμόρφωσαν το σώμα της

Λίγους μόλις μήνες μετά τη γέννα!

Θέλω να καίω πολύ λίπος σε λίγο χρόνο! (έτσι θα το κάνεις!)
Fitness11 Ιανουαρίου 2019

Πώς θα κάψεις πολύ λίπος σε λίγο χρόνο!

Ιδού 7 τρόποι να περνάς λιγότερες ώρες στο γυμναστήριο καίγοντας, ωστόσο, περισσότερες θερμίδες. ΟΝΤΩΣ!

Περίοδος και άσκηση: Nα πας γυμναστήριο αν έχεις κράμπες περιόδου;
Fitness10 Ιανουαρίου 2019

Περίοδος και άσκηση | Nα πας γυμναστήριο αν έχεις κράμπες περιόδου;

Η απάντηση της ειδικού θα σε εκπλήξει

Δούκισσα Νομικού
Fitness07 Ιανουαρίου 2019

Το νέο workout που θα ξεκινήσει η Δούκισσα Νομικού

Πόσες φορές την εβδομάδα θα γυμνάζεται φέτος;

Η χρυσή δεκάδα: Αυτά πρέπει να κάνεις για να χάσεις τα κιλά που θες
Fitness07 Ιανουαρίου 2019

Η χρυσή δεκάδα | Αυτά πρέπει να κάνεις για να χάσεις τα κιλά που θες

Οι 10 κινήσεις που χρειάζεσαι να ξέρεις για να χάσεις τα κιλά που θες

Quiz: Βρες τι τύπος fitness είσαι για να δεις τι γυμναστική σου ταιριάζει
Fitness06 Ιανουαρίου 2019

Quiz | Βρες τι τύπος fitness είσαι για να δεις τι γυμναστική σου ταιριάζει

Η προσωπικότητα σου παίζει ρόλο στο πώς θα έχεις καλή φυσική κατάσταση, αλλά ξέρεις τον τύπο σου; Δες ποιο είδος άσκησης σου ταιριάζει!

Fitness04 Ιανουαρίου 2019

Ελένη Μενεγάκη | To είδος γυμναστικής που ετοιμάζεται να ξεκινήσει

Το αποκάλυψε μέσα από την εκπομπή της

Best of network