Υγεία : Υγεία Ευεξία22 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ, 2017

5 σημαντικά και όχι τόσο γνωστά οφέλη της βιταμίνης Κ στον οργανισμό

Υπάρχουν πέντε καλοί λόγοι να προσθέσεις τη βιταμίνη Κ στη διατροφή. Αυτά τα οφέλη της βιταμίνης Κ που ακολουθούν αποδίδονται κυρίως στην Κ2 της βιταμίνης.

5 σημαντικά και όχι τόσο γνωστά οφέλη της βιταμίνης Κ στον οργανισμό

Η βιταμίνη Κ είναι ένας γενικός όρος που περιλαμβάνει μια ομάδα από χημικά όμοιες ουσίες οι οποίες έχουν αντιαιμορραγικές ιδιότητες. Βρίσκεται σε 3 μορφές την Κ1, Κ2 και Κ3. Η Κ3 δε θεωρείται φυσική μορφή της  βιταμίνης και γι’αυτό δεν την προτιμούμε. Η Κ1 ή φυλλοκινόνη είναι η κύρια μορφή και βρίσκεται κυρίως στα πράσινα φυλλώδη λαχανικά και σε αρκετά σπορέλαια.

Η βιταμίνη Κ2 είναι η ανώτερη ποιότητα της βιταμίνης Κ και έχει βρεθεί στο φως της δημοσιότητας τα τελευταία χρόνια λόγω της μεγαλύτερης κατανόησης του ρόλου της για το σώμα μας και των πολλών ωφελειών της στην υγεία μας.

Διάβασε περισσότερα στο shape.gr

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΥΓΕΙΑ ΕΥΕΞΙΑ