9 τροφές πλούσιες σε σίδηρο για να βάλεις στη διατροφή σου

Τροφές πλούσιες σε σίδηρο για δυνατές και ενεργητικές γυναίκες

τροφές πλούσιες σε σίδηρο

Ο σίδηρος είναι κύρια πηγή μετάλλου για τον οργανισμό, αλλά και βασικό συστατικό στοιχείο για γυναίκες που αθλούνται. Πιο συγκεκριμένα, μελέτες από το Αμερικανικό Κολέγιο Αθλητιατρικής έδειξαν πως οι γυναίκες που γυμνάζονται πάσχουν από έλλειψη σιδήρου και αυτό μπορεί να προκαλέσει μυϊκό πόνο ή και έντονη κόπωση έπειτα από ένα εντατικό πρόγραμμα γυμναστικής. Όταν συμβαίνει αυτό, το σώμα δεν μπορεί να ανταπεξέλθει σωστά και κατ’ επέκταση να επιτύχει τους στόχους που αποζητά κανείς από την άθληση.

Τα top μπαχαρικά που αδυνατίζουν και καίνε το λίπος

Η καθημερινή δόση σιδήρου που πρέπει να λαμβάνουν οι γυναίκες υπάγεται στα 18mg και οι τροφές που μπορούν να τον δώσουν απλόχερα είναι οι παρακάτω. 

9 τροφές πλούσιες σε σίδηρο

1. Οι φακές (1 κούπα= 6,59 mg σιδήρου) είναι ένα όσπριο, πλούσιο σε βιατμίνη Α και φυτικές ίνες, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε ως σαλάτα, είτε και ως βασικό πιάτο του γεύματος σου.

2. Το σπανάκι (1 κούπα= 6,43 mg σιδήρου) κρύβει μέσα του πολλα καλά συστατικά, όπως βιταμίνη Α και ασβέστιο και βοηθάει ιδιάιτερα στο να δυναμώνουν οι μύες.

3. Το λευκό ρύζι (1 κούπα= 7.97 mg σιδήρου) είναι ένας ακόμα λόγος για να αγαπάμε τις Ασιάτικες συνταγές, οι οποίες προσφέρουν σίδηρο πλουσιοπάροχα.

4. Το βοδινό κρέας (3 ουγκιά = 5,24 mg σιδήρου), το οποίο πέρα από κύρια πηγή σιδήρου, είναι και πλούσιο σε πρωτείνη.

5. Τα φασόλια (1 φλυτζάνι = 5,2 mg σιδήρου) είναι μεγάλη μεγάλη πηγή φυτικών ινών, βιταμίνης C, και πρωτεϊνών.

6. Τα στρείδια (3 ουγκιά = 5.91 mg σιδήρου) πέρα από τις αφροδεισιακές τους ιδιότητες, έχει αποδειχτεί ότι είναι βασική πηγή σιδήρου.

7. Η ντομάτα (1 φλιτζάνι = 3,39 mg σιδήρου) πέρα από πηγή σιδήρου είναι και βασική αντιοξειδοτική τροφή και προλαμβάνει τη γήρανση του δέρματος.

8. Τα ρεβύθια (1 φλιτζάνι = 4,74 mg σιδήρου)είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και βοηθούν στη μείωση της αρτηριακής πίεσης και της χοληστερόλης.

9. Η πατάτα (1 μικρή πατάτα = 2,7 mg σιδήρου), η οποία μπορεί να γίνει στον ατμό, αντί τηγανιτή, για να μην προστεθεί περαιτέρω λίπος στην διατροφή σου.

6 λιπαρές τροφές που θα σε βοηθήσουν στην απώλεια βάρους

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Best of network