Follow us

8 fashion TikTokers που άλλαξαν το χώρο της μόδας το 2023

Style inspiration from their feed to yours.

8 fashion TikTokers που άλλαξαν το χώρο της μόδας το 2023 Splash News / Ideal Images

Το TikTok είναι αυτή τη στιγμή μια από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες για να μοιραστείτε στυλ σας. Πίσω από κάθε "Get Ready With Me" και "Outfit of the Day" βρίσκονται οι πιο εξέχουσες fashion personalities του σήμερα που επιδιώκουν να επηρεάσουν το κοινό τους. Τo Fashion TikTok συμβαδίζει με τη συνεχώς μεταβαλλόμενη βιομηχανία της μόδας και αποτελεί μία από τις πολλές πλατφόρμες που έχουν χρησιμοποιήσει οι influencers για να μετατρέψουν τα ονόματά τους σε επωνυμίες. Από την πασαρέλα της Εβδομάδας Μόδας της Νέας Υόρκης στους δρόμους του Λονδίνου, το TikTok έχει προσφέρει έναν τρόπο επικοινωνίας για τους λάτρεις της μόδας με style icons όπως η Leonie Hanne, η Sofia Richie Grainge και άλλα άτομα με παρόμοιο πάθος για τη μόδα και το styling ως μέσο αυτοέκφρασης.

Εμείς συγκεντρώσαμε παρακάτω τις πιο δημοφιλείς fashionistas στο TikTok αυτή τη στιγμή και σου προτείνουμε να τις ακολουθήσεις για καθημερινή έμπνευση:

Leonie Hanne

Με περισσότερους από 1,6 εκατομμύρια ακολούθους στο TikTok και 4,5 εκατομμύρια ακολούθους στο Instagram, η Leonie Hanne είναι μια από τις πιο δημοφιλείς επιρροές στο κομμάτι της μόδας παγκοσμίως. Με έδρα το Λονδίνο και τη Γερμανία, η Leonie μοιράζεται στο TikTok τις αγαπημένες της εμφανίσεις επώνυμων σχεδιαστών, τις εμπειρίες της από fashion shows και runways, ενώ παράλληλα τα παπούτσια και τις τσάντες που η ίδια έχει σχεδιάσει. Η Leonie έχει συμμετάσχει σε παγκόσμιες καμπάνιες με την Pandora, Tommy Hilfiger, Melia, περπάτησε στην πασαρέλα της Rebekka Minkoff κατά τη διάρκεια του NYFW και εποχιακά συνεργάζεται με μια σειρά από επωνυμίες όπως οι Dior, Givenchy, Chopard, Chloe, Tory Burch, Net-A-Porter.

@leoniehanne Dolce & Gabbana in Puglia was epic! I can‘t believe this is my life 🥹🙏🏻🥀 @Dolce & Gabbana #DG #kimkardashian #DGAltaModa ♬ Theme from "A Summer Place" - Percy Faith And His Orchestra

Brittany Xavier

Από blogger το 2013 σε Fashion TikToker το 2023, η Brittany Xavier, έχει μάθει να τραβάει την προσοχή ακόμη και των νεότερων followers με τις συμβουλές για το στυλ της. Έχοντας ως βάση το fashion κομμάτι, μοιράζεται συμβουλές μόδας και στιλιστικές προκλήσεις, καθώς και vlogs της οικογένειάς της, συμπεριλαμβανομένου του συζύγου και των δύο κορών της. Η Xavier έχει συνεργαστεί με την Tiffany & Co. , τη Victoria's Secret και τον Saint Laurent, ενώ ξεκίνησε μια σειρά ρούχων με την INSPR το 2018. Παράλληλα, συνεργάστηκε με τον Michael Kors για τη δημιουργία περιεχομένου TikTok για την Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης 2020.

Chiara Ferragni

H Ιταλίδα digital creator Chiara Ferragni έχει εξελιχθεί από blogger σε μία από τις μεγαλύτερες προσωπικότητες με επιρροή στη μόδα. Από τότε που ξεκίνησε το fashion blog "The Blonde Salad" το 2009, η Ferragni έχει φτάσει στην κορυφή της high fashion society. Είναι μέλος του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας πολυτελείας Tod's Group και διευθύνει ένα δικό της εμπορικό σήμα. Η ομότιτλη εταιρεία της "Chiara Ferragni" έφτασε πρόσφατα σε αποτίμηση 75 εκατομμυρίων ευρώ χάρη στα μοντέρνα ρούχα, μακιγιάζ, παπούτσια και γυαλιά της.

Camilla Coelho

Έχοντας ξεκινήσει από το 2010 να διδάσκει μακιγιάζ στο YouTube, η Camilla Coelho μεταμορφώθηκε σε επιχειρηματία μόδας, λανσάροντας επωνυμίες που καλύπτουν fashion και beauty. Η μάρκα ρούχων της, "Camila Coelho Collection”, επικεντρώνεται σε φορέματα, μαγιό και τοπ. Η beauty εταιρεία της επιχειρηματία "Elaluz”, προσφέρει sustainable προιόντα ομορφιάς για το πρόσωπο και το σώμα.

@camilacoelho So thrilled to be in #NYC to celebrate @Swarovski ’s new flagship and their collaboration with @SKIMS - making us all shine like icons this season! I was blown away - definitely a night to remember! #SwarovskixSKIMS #swarovski #ad #kimkardashian ♬ original sound - Camila Coelho

Sofia Richie

Κόρη του Lionel Richie και αδερφή της reality star Nicole, η Sofia Richie Grainge έγινε trending search term στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για το στυλ της "ήσυχης πολυτέλειας" και τις αβίαστα κομψές εμφανίσεις της, ενώ ιδιαίτερα απασχόλησαν και τα looks από τον γάμο της. Η ίδια μοιράζεται βίντεο με τον τρόπο ζωής της έχοντας περισσότερους από 14,3 εκατομμύρια ακόλουθους συνολικά. Τον περασμένο χρόνο έχει πραγματοποιήσει συνεργασίες με εταιρείες όπως η Hourglass Cosmetics, η Jo Malone Fragrances και η Google. Η Richie ήταν το κύριο πρόσωπο στο εξώφυλλο του περιοδικού Town & Country τον περασμένο Αύγουστο.

Matilda Djerf

Οι αναζητήσεις για τη Matilda Djerf στο TikTok έχουν φτάσει τις 4,2 δισεκατομμύρια προβολές, καθιστώντας τη δημιουργό του Instagram σε εξέχουσα δύναμη στη μόδα από το 2022 μέχρι σήμερα. Με καταγωγή από τη Σουηδία, η Djerf έχει αξιοποιήσει την εικόνα της για να εκπροσωπήσει τα δικά της σχέδια ρούχων μέσω της επωνυμίας της "Djerf Avenue”. Φέτος, η μάρκα φιλοξένησε το πρώτο της pop-up κατάστημα στη Νέα Υόρκη, καθώς και μια εναρκτήρια επίδειξη πασαρέλας για την Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης.

Hanna Schönberg

Η ιδρύτρια της μάρκας "ARAKII", Hanna Schönberg, ξεκίνησε την καριέρα της ως content creator το 2018. Η Hanna έχει χτίσει το εμπορικό της σήμα γύρω από το πώς εκφράζει τον εαυτό της μέσω των επιλογών μόδας με πληθώρα followers να εμπνέεται από το καθημερινό της στυλ. Έχει σουηδική καταγωγή και εκτός από τη μεγάλη επιρροή που έχει στις πλατφόρμες των social media, κατέχει και τον τίτλο της ανερχόμενης σχεδιάστρια μόδας, με την ίδρυση της εταιρείας ρούχων της, που σχεδιάζει και επιμελείται η ίδια. Στο Instagram και στο TikTok το κοινό της αυξάνεται διαρκώς, καθώς μοιράζεται εκτός από τις επαγγελματικές της δραστηριότητες , τα προσωπικά της ταξίδια και το lifestyle που ακολουθεί.

Larissa Mills

H Larissa Mills έλαβε έντονη αναγνωρισιμότητα στο TikTok αφότου η έφηβη κόρη της άρχισε να επιδεικνύει τα εντυπωσιακά της ρούχα στην πλατφόρμα δίνοντας λεπτομέρειες για τα κομμάτια που φορούσε. Η 51χρονη Larissa έχει αναλάβει το ρόλο μίας "digital στυλίστριας” αφού το κοινό της επιζητά της συμβουλές της. Η ίδια έκλεισε μια σειρά από σημαντικές συνεργασίες με εταιρείες όπως η Gap και η Anthropologie. Πρόσφατα μίλησε ενάντια στο στερεότυπο ότι "οι μητέρες δεν μπορούν να ντύνονται κομψά", αφού τώρα ενθαρρύνει και τους άλλους να επιδείξουν το προσωπικό τους στυλ ανεξαρτήτως ηλικίας και προσωπικής ασχολίας. Το στυλ της Larissa έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον του Vanity Fair και της Daily Mail που θέλουν να προβάλλουν το ισχυρό μήνυμα της εκλεπτυσμένης αισθητικής η οποία δεν υπολογίζει την ηλικία.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ