Υγεία : Διατροφή13 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ, 2017

6 καλοί υδατάνθρακες που πρέπει να έχεις στο διατροφικό σου πρόγραμμα

Δεν είναι κάτι που πρέπει να αποκλείσεις από τη διατροφή σου για να είσαι σε φόρμα

Επειδή μερικές φορές θέλεις να απολαύσεις ζυμαρικά, επέλεξε ολικής άλεσης και όχι λευκά. Τα πρώτα προσφέρουν δύο έως τρεις φορές περισσότερες φυτικές ίνες σε σχέση με τις εκλεπτυσμένες λευκές ποικιλίες, αλλά είναι εξίσου γευστικές. (Το ίδιο ισχύει και για το ψωμί ολικής αλέσεως και το καστανό ρύζι).

Είναι μια καλή πηγή φυτικών ινών: μόλις το 1/2 φλιτζάνι σου παρέχει 5 γραμμάρια!

Το κριθάρι περιέχει διαλυτές ίνες που βοηθούν στη διατήρηση των επιπέδων χοληστερόλης στο αίμα σε υγιή επίπεδα. 

Το κινόα επίσης σου χαρίζει μεγάλες ποσότητες φυτικών ινών, ενώ παράλληλα, περιέχει και ποσότητες πρωτεΐνης. 

Αποτελούν την ιδανική λύση για να ικανοποιήσεις την επιθυμία σου για σνακ. Φυσικά αν τα μαγειρέψεις χωρίς αλάτι και πολύ λάδι. Τρία φλιτζάνια ποπ κορν ισούνται με μία από τις τρεις συνιστώμενες ημερήσιες μερίδες δημητριακών ολικής αλέσεως και περιέχει 3 γραμμάρια ινών.

Είναι υπέροχη πηγή βιταμινών Β, σιδήρου, μαγνησίου, ψευδαργύρου και φυτικών ινών.

Το σώμα αλλά και το μυαλό σου έχουν ανάγκη από τους υδατάνθρακες, προκειμένου να λειτουργήσουν με τον σωστό τρόπο. Σου χαρίζουν ενέργεια και πολλά θρεπτικά συστατικά που είναι απαραίτητα για τον οργανισμό σου.

Ωστόσο δεν είναι όλοι οι υδατάνθρακες καλοί για την εύρυθμη λειτουργία του σώματός σου. Φρούτα, λαχανικά αλλά και δημητριακά είναι πηγές υδατανθράκων. Ωστόσο, για τα δημητριακά υπάρχουν οι ‘καλές’ και οι ‘κακές’ επιλογές (το λευκό ψωμί, τα λευκά ζυμαρικά και τα γλυκά είναι μερικές από τις δεύτερες).

Ποιοι είναι όμως οι καλοί για το σώμα σου υδατάνθρακες; Δες παρακάτω 6 από αυτούς, που πρέπει να συμπεριλάβεις σίγουρα στη διατροφή σου.

Οι 6 καλοί υδατάνθρακες που πρέπει να έχεις στο διατροφικό σου πρόγραμμα:

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Πόσα φρούτα μπορώ να τρώω; Ολόκληρα, σε smoothie ή χυμό;
Διατροφη24 Μάϊου 2018

Πόσα φρούτα μπορώ να τρώω; Ολόκληρα, σε smoothie ή χυμό;

Στο καλάθι του Μαΐου περιλαμβάνονται αρκετά φρούτα από την φράουλα και το κεράσι μέχρι βερίκοκα ροδάκινα και νεκταρίνια. Το ξεκίνημα του καλοκαιριού έφτασε.

Διατροφη23 Μάϊου 2018

7 δημοφιλείς μύθοι για το φαγητό που δεν πρέπει να πιστεύεις

Καταρρίπτονται, για να ξέρεις τι γίνεται σην κουζίνα σου.

Θες ενέργεια; 3 τροφές χωρίς καφεΐνη που σε τονώνουν
Διατροφη23 Μάϊου 2018

Θες ενέργεια; 3 τροφές χωρίς καφεΐνη που σε τονώνουν

Θέλεις να έχεις ενέργεια όλη μέρα αλλά δεν προτιμάς τα ροφήματα με καφεΐνη; Έχουμε τη λύση για σένα με τροφές χωρίς καφεΐνη.

Τροφές που ανεβάζουν τη διάθεση: Αυτές είναι οι καλύτερες επιλογές για να βάλεις στη διατροφή σου
Διατροφη22 Μάϊου 2018

Τροφές που ανεβάζουν τη διάθεση: Αυτές είναι οι καλύτερες επιλογές για να βάλεις στη διατροφή σου

Νιώθεις πεσμένη και χωρίς ενέργεια; Η λύση είναι τόσο απλή όσο το να φας τρία βραζιλιάνικα καρύδια!

Διατροφη22 Μάϊου 2018

Τροφές για ενέργεια; Τα συστατικά που πρέπει να έχει το smoothie σου

Για πραγματική ενέργεια που θα σε «κρατήσει» σε εγρήγορση όλη μέρα.

τι να φάω πριν την άσκηση
Διατροφη21 Μάϊου 2018

Τι να φάω πριν την άσκηση; 3 επιλογές για να δώσεις ώθηση στο μεταβολισμό σου

Σκέψου σοβαρά να ενσωματώσεις στη διατροφή σου αυτές τις τροφές για δυνατό μεταβολισμό.

Πώς τρώγεται η βρώμη; 10 συνδυασμοί με αλμυρά toppings για το πρωινό και μεσημεριανό σου
Διατροφη21 Μάϊου 2018

Πώς τρώγεται η βρώμη; 10 συνδυασμοί με αλμυρά toppings για το πρωινό και μεσημεριανό σου

Αν έχεις βαρεθεί τους γλυκούς συνδυασμούς με βρώμη, ήρθε η ώρα να δοκιμάσεις κάτι διαφορετικό

Best of network