Υγεία : Διατροφή13 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ, 2017

6 καλοί υδατάνθρακες που πρέπει να έχεις στο διατροφικό σου πρόγραμμα

Δεν είναι κάτι που πρέπει να αποκλείσεις από τη διατροφή σου για να είσαι σε φόρμα

Επειδή μερικές φορές θέλεις να απολαύσεις ζυμαρικά, επέλεξε ολικής άλεσης και όχι λευκά. Τα πρώτα προσφέρουν δύο έως τρεις φορές περισσότερες φυτικές ίνες σε σχέση με τις εκλεπτυσμένες λευκές ποικιλίες, αλλά είναι εξίσου γευστικές. (Το ίδιο ισχύει και για το ψωμί ολικής αλέσεως και το καστανό ρύζι).

Είναι μια καλή πηγή φυτικών ινών: μόλις το 1/2 φλιτζάνι σου παρέχει 5 γραμμάρια!

Το κριθάρι περιέχει διαλυτές ίνες που βοηθούν στη διατήρηση των επιπέδων χοληστερόλης στο αίμα σε υγιή επίπεδα. 

Το κινόα επίσης σου χαρίζει μεγάλες ποσότητες φυτικών ινών, ενώ παράλληλα, περιέχει και ποσότητες πρωτεΐνης. 

Αποτελούν την ιδανική λύση για να ικανοποιήσεις την επιθυμία σου για σνακ. Φυσικά αν τα μαγειρέψεις χωρίς αλάτι και πολύ λάδι. Τρία φλιτζάνια ποπ κορν ισούνται με μία από τις τρεις συνιστώμενες ημερήσιες μερίδες δημητριακών ολικής αλέσεως και περιέχει 3 γραμμάρια ινών.

Είναι υπέροχη πηγή βιταμινών Β, σιδήρου, μαγνησίου, ψευδαργύρου και φυτικών ινών.

Το σώμα αλλά και το μυαλό σου έχουν ανάγκη από τους υδατάνθρακες, προκειμένου να λειτουργήσουν με τον σωστό τρόπο. Σου χαρίζουν ενέργεια και πολλά θρεπτικά συστατικά που είναι απαραίτητα για τον οργανισμό σου.

Ωστόσο δεν είναι όλοι οι υδατάνθρακες καλοί για την εύρυθμη λειτουργία του σώματός σου. Φρούτα, λαχανικά αλλά και δημητριακά είναι πηγές υδατανθράκων. Ωστόσο, για τα δημητριακά υπάρχουν οι ‘καλές’ και οι ‘κακές’ επιλογές (το λευκό ψωμί, τα λευκά ζυμαρικά και τα γλυκά είναι μερικές από τις δεύτερες).

Ποιοι είναι όμως οι καλοί για το σώμα σου υδατάνθρακες; Δες παρακάτω 6 από αυτούς, που πρέπει να συμπεριλάβεις σίγουρα στη διατροφή σου.

Οι 6 καλοί υδατάνθρακες που πρέπει να έχεις στο διατροφικό σου πρόγραμμα:

Read Also

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Ποιες είναι οι top τροφές για επίπεδη κοιλιά και πόσες ώρες ύπνου μειώνουν το κοιλιακό λίπος;
Διατροφη19 Ιανουαρίου 2018

Ποιες είναι οι top τροφές για επίπεδη κοιλιά και πόσες ώρες ύπνου μειώνουν το κοιλιακό λίπος;

Μάθε τις τροφές αλλά και τις ώρες ύπνου που χρειάζεσαι για ένα φλατ στομάχι.

Είναι η flexιtarian διατροφή, η καλύτερη δίαιτα που μπορείς να κάνεις;
Διατροφη18 Ιανουαρίου 2018

Είναι η flexitarian διατροφή, η καλύτερη δίαιτα που μπορείς να κάνεις;

Ο όρος flexitarian, χρησιμοποιείται για τους ανθρώπους που υπό κανονικές συνθήκες ακολουθούν δίαιτα χωρίς κρέας αλλά που περιστασιακά μπορεί να περιλάβουν στη διατροφή τους το ψάρι ή το κρέας.

Η δίαιτα του χεριού σου
Διατροφη16 Ιανουαρίου 2018

Η δίαιτα του χεριού σου!

Με μοναδικό μέτρο την παλάμη σου, δοκίμασε αυτό το διατροφικό πλάνο για υγιές σώμα και πολλή ενέργεια στην καθημερινότητά σου.

Best of network