"Τα πάντα μου", γράφει η Αλεξάνδρα Νίκα στη νέα φωτογραφία που ανήρτησε στον λογαριασμό της στο instagram, δείχνοντας πως όλος της ο κόσμος είναι τα δυο της παιδιά, όπως άλλωστε και για κάθε μητέρα.
Η νεαρή καλλονή μόλις μοιράστηκε ένα πολύ τρυφερό στιγμιότυπο από τη βόλτα στον καταπράσινο κήπο της με τα δυο μικρά της θαύματα και η ευτυχία της σίγουρα δεν μπορεί να περιγραφεί με λόγια.
Με black n' white athleisure look η Αλεξάνδρα Νίκα βγήκε να απολαύσει τον περίπατό της στο ηλιοβασίλεμα, έχοντας στην αγκαλιά της τον κατάξανθο Βασίλη της και φυσικά τη μόλις λίγων ημερών Μιράντα της να κοιμάται στο καροτσάκι της.
Το θέαμα με τους τρεις τους να κάνουν μαζί τη βόλτα τους ήταν φυσικά πολύ γλυκό, ενώ δεν θα μπορούσαμε να μην εστιάσουμε στον μικρό Βασίλη Αργυρό που μαζί με τη μαμά του κοιτούσε την αδερφούλα του να κοιμάται ήρεμα.
Τα πρώτα λόγια της Αλεξάνδρας Νίκα μετά τη γέννηση της κόρης της
Κατά την έξοδό της από το μαιευτήριο με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, η νεαρή καλλονή έκανε τις πρώτες δηλώσεις στις τηλεοπτικές κάμερες σε σχέση με τον τοκετό και τον ερχομό του νέου μέλους της οικογένειάς της.
"Πήγε πολύ ομαλά. Είχα λίγο άγχος προφανώς, όπως όλες οι μαμάδες, αλλά πήγαν όλα πολύ καλά, δόξα τω Θεώ. Είμαι πολύ συγκινημένη και πολύ ευτυχισμένη που έχουν και τα δυο παιδιά μας υγεία και είμαι πολύ ευγνώμων σε όλη την ομάδα εδώ στο Μητέρα και στον γιατρό μας που είναι και εξαιρετικός άνθρωπος εκτός από εξαιρετικός γιατρός. Και στον Κωνσταντίνο φυσικά που ήτανε δίπλα μου", ανέφερε χαμολεγώντας η Αλεξάνδρα Νίκα, ενώ αμέσως μετά ο Κωνσταντίνος Αργυρός ρωτήθηκε σε σχέση με την παρουσία του την ώρα του τοκετού.
"Σε όλη τη διάρκεια του τοκετού ήμουνα μέσα, δεν γινότανε να το χάσω αυτό", σημείωσε ο τραγουδιστής, με τη σύζυγό του να συμπληρώνει: "Δεν υπάρχει κάτι πιο όμορφο από αυτό για μένα. Ήθελα πάντα να γίνω μανούλα και με κάνει τόσο ευτυχισμένη αυτό, που δηλαδή ό,τι μας δώσει Ο Θεός είμαστε πολύ ανοιχτοί σε όλα".
Το ευτυχισμένο ζευγάρι ρωτήθηκε τέλος σε σχέση με το όνομα της νεογέννητης κόρης του, το οποίο θα είναι ίδιο με της γιαγιάς της, Μιράντας Πατέρα.
"Ο Κωνσταντίνος είπε στη μητέρα μου ότι η μικρή θα πάρει το όνομά της και είχε συγκινηθεί πάρα πολύ. Τώρα με το που γεννήσαμε την πήρε βίντεο μέσα από τον τοκετό και έκλαιγε, ήταν πολύ συγκινημένη", είπε η Αλεξάνδρα Νίκα.