Ένα μεγάλο κύμα ενθουσιασμού δημιουργήθηκε λίγο καιρό πριν, στους απανταχού brand-lovers όταν δημοσιεύτηκε από το twitter πως ο οίκος Louis Vuitton δημιούργησε μια σειρά προφυλακτικών, τα οποία ήταν κλεισμένα μέσα σε ένα περιτύλιγμα γεμάτο από το μονόγραμμα του οίκου και βρίσκονταν στην τιμή των 68 δολαρίων το ένα (μικρό ποσό για κάποιον που αγοράζει συχνά από τον γαλλικό οίκο).
Δυστυχώς όμως, αποδείχτηκε τελικά πως ήταν ακόμα ένα δημιούργημα της βιομηχανίας του sex και πως ο Marc Jacobs δεν ήταν ο εγκέφαλος της υπόθεσης.
Η ιδέα της όλης ιστορίας, προήλθε από τον γεωργιανής καταγωγής αρχιτέκτονα, Irakli Kiziria, ο οποίος συνεργάστηκε με τον Design Provocation για τη δημιουργία προφυλακτικών για την παγκόσμια ημέρα κατά του AIDS, τον Δεκέμβριο.
Παρ' όλα αυτά, όταν μια εικόνα τον προφυλακτικών αναρτήθηκε στην Huffington Post, το twitter πήρε φωτιά και διέδωσε άμεσα το νέο.
Εκπρόσωπος του οίκου αρνήθηκε να σχολιάσει τα καθέκαστα, αλλά εμείς θα μπορούσαμε να πούμε πως αν τυχόν ποτέ φθίνει το εμπόριο πολυτελών προϊόντων, θα υπάρχει πάντα και σχέδιο Β ως ελπίδα σωτηρίας.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr