Γυναίκα : Ψυχολογία22 ΜΑΪΟΥ, 2019

Πώς να γίνω χαρούμενη; 10 τρόποι που θα σε κάνουν να νιώσεις όμορφα

Χαρούμενη και υγιής. Είναι δύο αξίες που όλες ευχόμαστε να έχουμε για πάντα. Πώς θα πετύχεις τον συνδυασμό αυτό; Πολύ εύκολα!

Πώς να γίνω χαρούμενη

Με 10 απλά βήματα θα μπορείς να εξασφαλίσεις -όσο τον δυνατόν βέβαια- μια καλή υγεία αλλά και μια εσωτερική γαλήνη.

Πώς να γίνω χαρούμενη; 10 τρόποι που θα σε κάνουν να νιώσεις όμορφα

1. Καταρχήν, λοιπόν, για να είσαι “τακτοποιημένη” μέσα σου πρέπει να είσαι και έξω σου.

Τι εννοώ; με πολύ απλά λόγια, μάζεψε ότι δεν χρησιμοποιείς και κάνε χώρο για όλα τα άλλα. Δώσε στην εκκλησία όλα τα ρούχα που γεμίζουν τα ντουλάπια και τα ράφια σου και μετά παραπονιέσαι ότι δεν έχεις χώρο για τις νέες σου αγορές. Έχεις αλλάξει διατροφικές συνήθειες; Τα ντουλάπια σου θέλουν ξεσκαρτάρισμα. Έτσι, απελευθερώνεσαι από το δέσιμο με τα πράγματα και νιώθεις πιο ανάλαφρος.

2. Βάλε στην διατροφή σου τα λιπαρά οξέα Ωμέγα-3.

Όσο ψηλότερο είναι το επίπεδο των ωμέγα-3 στο αίμα, τόσο μικρότερη είναι η πιθανότητα καρδιακής προσβολής, στεφανιαίας νόσου και κάθε είδους φλεγμονής στο σώμα. Τα προμηθεύεσαι όσο καταναλώνεις ψάρι, λιναρόσπορο και καρύδια.

3. Πιθανόν να έχεις βαρεθεί να το ακούς.

Όμως, ειδικά τώρα το καλοκαίρι, πρέπει να πίνεις πολύ νερό. 8 με 10 ποτήρια καθημερινά είναι μια συνιστώμενη ποσότητα για να αποφύγουμε την αφυδάτωση, να μειώσουμε την κυτταρίτιδα και να αποβάλλουμε τις τοξίνες. Πάντα να έχεις ένα μπουκάλι κοντά σου, αν το δεις θα το πιεις.

4. Φτάσε τους στόχους σου

Σταμάτα να παραπονιέσαι ότι δεν παίρνεις ποτέ αυτό που θες. Αντ’ αυτού φτιάξε εσύ τους στόχους σου και κάνε τα αδύνατα δυνατά για να τους πετύχεις. Θέσε τουλάχιστον 3 στόχους τον χρόνο. Γράψε τους και χρησιμοποίησε χρόνο Ενεστώτα (για παράδειγμα “Πάω στο γυμναστήριο κάθε Δευτέρα και Τετάρτη). Έτσι θα το διαβάζεις και θα πιστεύεις ότι είναι γεγονός και πραγματικότητα.

Τα 7 μυστικά των ευτυχισμένων ζευγαριών που πρέπει να μάθεις!

5. Αφιέρωσε τουλάχιστον 10 λεπτά κάθε μέρα και αφιέρωσε τα αποκλειστικά για τον εαυτό σου.

Μείωσε έτσι το άγχος και την ανησυχία σου. Προσπάθησε να χαλαρώσεις για 5 λεπτά αφότου σηκωθείς από το κρεβάτι το πρωί και ηρέμησε 5 λεπτά πριν ξαπλώσεις πάλι. Κάνε ένα μπάνιο, διάβασε ένα βιβλίο που σου αρέσει, πιες ένα τσάι με ωραία γεύση και θα νιώσεις τη διαφορά.

6. Κάνε γυμναστική

Και δεν σου προτείνουμε αναγκαστικά να πας γυμναστήριο και να λιώνεις εκεί, υπάρχουν πολλές μορφές εκγύμνασης, από yoga, χορό και zumba μέχρι τρέξιμο με την φίλη σου ή περπάτημα στις βιτρίνες των μαγαζιών. Απλά κούνησε το σώμα σου και μην μαζεύεις αράχνες…

7. Σκέφτεσαι ότι είσαι πολύ μεγάλη για ημερολόγιο;

Λάθος σκέφτεσαι. Ποτέ δεν είναι αργά. Αν δε θες να το πεις ημερολόγιο, πες το σημειώσεις αλλά θα δεις πως θα σε βοηθήσει να καταγράφεις τι κάνεις, τι γίνεται και τι σκέφτεσαι. Νιώθεις ότι αλαφρώνεις, τα ξαναδιαβάζεις και αντιλαμβάνεσαι τα λάθη σου και τέλος μειώνει αποτελεσματικά το άγχος.

8. Αγάπα

Το “All You Need is Love” μπορεί να σου ακούγεται γραφικό αλλά το αίσθημα και μόνο σε βοηθάει να ζήσεις περισσότερο γιατί οι ορμόνες που εκλύονται είναι χρήσιμες για τον οργανισμό. Κάνε μια αγκαλιά, γέλασε με την ψυχή σου, κάνε σεξ με τον σύντροφό σου. Σε χαλαρώνει και σε απελευθερώνει παράλληλα.

9. Να τρως τα λαχανικά σου.

Περιέχουν όλα τα θρεπτικά στοιχεία που σε κρατούν υγιή και δυνατή δίνοντας σου ενέργεια και καλή λειτουργία εντέρου. Η γιατροί επιμένουν να τα εντάξουμε στην καθημερινή μας διατροφή. Ακόμα να το κάνεις;

10. Κοιμήσου

Και, τέλος, το πιο σημαντικό. Δε θα σταματήσεις να το ακούς ποτέ και προφανώς δεν γίνεται. Ύπνος, ύπνος, ύπνος. Η λέξη κλειδί. Τα κάνει όλα ενώ εσύ κοιμάσαι. Πως σου ακούγεται αυτό; Ξεκούραση, ηρεμία σώματος και πνεύματος. Βρες όσο πιο πολύ χρόνο γίνεται για τον ύπνο και δώσε του την σημασία που του πρέπει. Θα λάμψει η επιδερμίδα σου και θα κάνεις διπλάσιες δραστηριότητες μέσα στην ημέρα…

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Best of network