Γυναίκα : Ψυχολογία19 ΜΑΪΟΥ, 2019

20+1 πράγματα που κάνουν διαφορετικά οι ευτυχισμένοι άνθρωποι

Άλλαξε στάση ζωής μέσα από απλές σκέψεις και λογικές συμπεριφορές. Μάθε τα μυστικά των ευτυχισμένων ανθρώπων και ξεκίνα σήμερα! 

Τι πρέπει να κάνεις κάθε πρωί; Οι 6 πρωινές συνήθειες που θα αλλάξουν τη μέρα σου

Άλλαξε στάση ζωής μέσα από απλές σκέψεις και λογικές συμπεριφορές. Μάθε τα μυστικά των ευτυχισμένων ανθρώπων και ξεκίνα σήμερα!

Υπάρχουν δυο τύποι ανθρώπων σε αυτόν τον κόσμο: Αυτοί που επιλέγουν να ζουν ευτυχισμένοι και αυτοί που δεν προσπαθούν καν.

Όπως λέει και ο λαός η ευτυχία δεν βρίσκεται στα υλικά πράγματα. Πώς όμως και κυρίως πού μπορείς να την αναζητήσεις; Τι κάνουν διαφορετικά από όλους τους άλλους οι άνθρωποι που είναι διαρκώς με ένα χαμόγελο και νιώθουν ευτυχισμένοι; Τι σκέφτεται το πρωί όταν ξυπνάει η γυναίκα που όταν την ρωτάς τι κάνει σου απαντάει «Φανταστικά»;

Τι ξέρουν οι ευτυχισμένοι άνθρωποι

Στο βιβλίο του Dr. Kris Heap «Τhe 3-week miracle: Α step by step guide to more successful life» βρήκαμε 21 πράγματα που κάνουν διαφορετικά οι ευτυχισμένοι άνθρωποι και τις μετατρέψαμε σε 21 συμβουλές, 21 απλές κινήσεις που αν εφαρμόσεις θα γίνεις και εσύ ένας ευτυχισμένος άνθρωπος.

«H ευτυχία δεν είναι κάτι έτοιμο. Δημιουργείται από τις πράξεις μας», έλεγε ο Δαλάι Λάμα. Δες παραπάνω ποιες πράξεις μπορεί να σε βοηθήσουν να την βρεις.

Δεν κρατούν κακία: Καλύτερα να συγχωρείς και να ξεχνάς, παρά να το κρατάς μέσα σου και να σε στοιχειώνει μια συμπεριφορά που θα σε γεμίζει κατά διαστήματα αρνητική ενέργεια και κακές σκέψεις.

Ευγενική συμπεριφορά: Κάθε φορά που κάνεις μια καλή πράξη, εκκρίνεται μια ουσία, που σε γεμίζει ενέργεια. Επίσης, με τέτοια συμπεριφορά δημιουργείς πιο στενές σχέσεις με τους άλλους, γεγονός που σε κάνει να νιώθεις ευτυχία.

Δες τα προβλήματα σαν προκλήσεις: Η λέξη αυτή δεν υπάρχει στο λεξιλόγιό σου. Το κάθε πρόβλημα το βλέπεις σαν μια ευκαιρία ή μια πρόκληση την οποία καλείσαι να αντιμετωπίσεις, να φέρεις εις πέρας και έπειτα να νιώσεις υπερηφάνεια.

Νιώσε ευγνωμοσύνη: Έχε την εξής φράση συνέχεια κατά νου «Οι ευτυχισμένοι άνθρωποι δεν έχουν όλα τα καλύτερα. Απλά φτιάχνουν τα καλύτερα από ό,τι ήδη έχουν». Θα νιώσεις σίγουρα πιο αυτάρκης και θα ξεφύγεις από τον υπερκαταναλωτισμό.

Θέσε υψηλούς στόχους: Και προσπάθησε να τους πετύχεις. Έτσι, βάζεις τον εαυτό σου σε μια συνεχή προσπάθεια, είσαι συγκεντρωμένη και γίνεσαι πιο δυναμική. Με όλα αυτά τα χαρακτηριστικά σίγουρα θα τα καταφέρεις.

Μην σκας: Όταν έχεις ένα πρόβλημα, αναρωτήσου αν αυτό θα σε βασανίζει σε ένα χρόνο από τώρα. Η ζωή είναι μικρή για να ασχολείσαι με μικρά θέματα που μεγαλοποιείς κατά καιρούς, όταν δεν πρέπει.

Ο πλησίον σου: Προσπάθησε να μιλάς με όμορφα λόγια για τους γύρω σου, γιατί το κουτσομπολιό πάντα έχει περίεργες συνέπειες που σε φέρνουν σε δύσκολη θέση και σου χαλούν την διάθεση.

Ζήσε το παρόν: Ξεκόλλα από το παρελθόν και έχει το στο νου σου μόνο ως μια καλή ανάμνηση. Αν δεν μπορείς, ποτέ δε θα προοδεύσεις, μένοντας στάσιμοι και εσύ αλλά και όλοι όσοι βρίσκονται γύρω σου.

Ξύπνα κάθε μέρα την ίδια ώρα: Με αυτόν τον τρόπο σταθεροποιείται το βιολογικό σου ρολόι, αυξάνεται η παραγωγικότητά σου, ηρεμεί το πνεύμα, ρυθμίζεις την διατροφή σου αλλά και το πρόγραμμά σου χωρίς άγχος.

Μην συγκρίνεσαι: Ο κάθε άνθρωπος έχει τους ρυθμούς του, τις ικανότητές του και τα ελαττώματά του. Δεν μπορείς να συγκρίνεις δυο ανόμοια πράγματα, γι' αυτό μην μπαίνεις σε διαδικασία να κρίνεις και να συγκριθείς με κανέναν.

Να είσαι κοινωνικός: Ο άνθρωπος που είναι μοναχικός δεν νιώθει ευτυχία. Κάνε κοινωνικές επαφές, βγες με φίλους, ταξίδεψε με τον σύντροφό σου και νιώσε ότι ανήκεις κάπου, σε ένα ευρύτερο κοινωνικό πλαίσιο.

Σκέψου μέσα στην ησυχία: Μην φοβάσαι την ησυχία. Χαλάρωσε και διαλογίσου. Σκέψου, άσε τον νου σου ελεύθερο και δούλεψε τις αισθήσεις σου. Η κατάσταση ζεν είναι πολύ μακρυά, αλλά εσύ κάνε ένα βήμα πιο κοντά.

Μην ψάχνεις την αποδοχή των άλλων: Οι ευτυχισμένοι άνθρωποι δεν νοιάζονται για το τι λένε οι άλλοι. Ακολουθούν το ένστικτό τους χωρίς να εξαρτώνται από τα λόγια των άλλων. Έχουν αποφασιστικότητα και πυγμή.

Κοντρόλ του εαυτού σου: Προσπάθησε να ελέγχεις τον εαυτό σου, τα ξεσπάσματά σου, τις ορμές σου αλλά και το πότε πρέπει να μιλήσεις, το πότε πρέπει να φας και άλλα. Έτσι, έχεις πάντα τον έλεγχο και ξέρεις τι θέλεις.

Διάλεξε τους φίλους σου: Θέσε τα δικά σου κριτήρια και κράτα γύρω σου όσους σε κάνουν να γελάς και νιώθεις μαζί τους ολοκληρωμένη και πλήρης. Οι φίλοι είναι η οικογένεια που έχεις επιλέξει εσύ να έχεις.

Γυμνάσου: Η γυμναστική προσφέρει καλύτερη φυσική κατάσταση αλλά και εμφάνιση. Αν δεν έχεις αυτοπεποίθηση η γυμναστική θα σου δώσει την απαραίτητη δόση που θέλεις.

Να είσαι ολιγαρκής: Δέκα σακούλες ψώνια δε θα σου φέρουν την ευτυχία. Αντιθέτως, τον υπόλοιπο μήνα θα σου λείψει όλος ο μισθός που σπατάλησες και θα νιώσεις δυστυχισμένη.

Σωστή διατροφή: Ο σωστός τρόπος διατροφής σημαίνει καλύτερη υγεία αλλά και ψυχολογία. Μην τρως πολύ, φουσκώνεις και μετά νιώθεις βαριά. Δεν μπορείς να κάνεις όσα θες με αποτέλεσμα να νιώθεις μίζερη.

Άκου: Μίλα λιγότερο, άκου περισσότερο. Μην απορρίπτεις ότι σου λένε οι γύρω σου που ίσως έχουν περισσότερη εμπειρία. Φίλτραρέ τα και κράτα ότι θέλεις. Δεν μπορείς να τα ξέρεις όλα μόνη σου. Να είσαι ανοιχτή στις συζητήσεις.

Να λες την αλήθεια: Το ψέμα σημαίνει ότι έχεις κάνει για το οποίο έχεις μετανιώσει. Έτσι έχεις τύψεις και γι' αυτό και για το ότι είπες ψέμματα. Το ψέμα συνεπάγεται και απολογία, που σε φέρνει σε άσχημη θέση, και εσένα και τους γύρω σου.

Δέξου ότι δεν μπορεί να αλλάξει: Με το να κάθεσαι και να σκέφτεσαι τι θα γινόταν αν τα είχες όλα, μόνο μπροστά δεν πας. Πάρε σαν δεδομένο τη ζωή σου και απλά προχώρα, προσπαθώντας να την κάνεις όσο το δυνατόν καλύτερη.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Best of network