Γυναίκα : Ψυχολογία19 ΙΟΥΛΙΟΥ, 2019

Να πώς θα αποκτήσεις προσγειωμένη αισιοδοξία (αυτή είναι η πραγματική τεχνική για θετική σκέψη)

Όχι, μην τα βλέπεις όλα ρόδινα! Αυτή η πιο έξυπνη προσέγγιση θα σε κάνει πιο υγιή και πιο χαρούμενη.

Να πώς θα αποκτήσεις προσγειωμένη αισιοδοξία (αυτή είναι η πραγματική τεχνική για θετική σκέψη)

H θετική σκέψη σου κάνει καλό. Όταν η διάθεσή σου είναι ανεβασμένη, νιώθεις χαρούμενη και γεμάτη ενέργεια, ενώ πρόσφατη έρευνα δείχνει πως οι αισιόδοξοι ανακάμπτουν πιο γρήγορα από ασθένειες, έχουν ισχυρότερο ανοσοποιητικό σύστημα και ζουν περισσότερο.

«Όταν οι απαισιόδοξοι είναι πιο αγχωμένοι ή νευρικοί απ’ όσο συνήθως, τα επίπεδα της κορτιζόλης, ορμόνης του άγχους, αυξάνονται. Αυτό όμως δε συμβαίνει στους αισιόδοξους. Η ανθεκτικότητά τους τους προστατεύει» εξηγεί ο Carsten Wrosch, PhD, καθηγητής Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Concordia.

Είσαι αποστασιοποιημένα αισιόδοξη;

Κάποιες φορές, ωστόσο, το να βλέπεις τη φωτεινή πλευρά της ζωής όταν όλα πάνε στραβά σου φαίνεται απλά λάθος. Οι ψυχολόγοι αποκαλούν το φαινόμενο «αποστασιοποιημένη αισιοδοξία», καθώς είναι αποστασιοποιημένη από την πραγματικότητα.

Τι είναι η προσγειωμένη αισιοδοξία;

Αυτό που θα πρέπει να προσπαθείς να αποκτήσεις είναι μια προσγειωμένη αισιοδοξία, η πεποίθηση πως με προσπάθεια και αφοσίωση μπορείς να ξεπεράσεις τις περισσότερες δυσκολίες. Πώς θα γίνω αισιόδοξη;

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ