Γυναίκα : Καριέρα30 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ, 2019

10 τεχνικές διαχείρισης ανθρώπων, συμπεριφορών, συγκρούσεων που εφαρμόζουν οι μαμάδες και στη δουλειά

Οι τεχνικές διαχείρισης ανθρώπων είναι ίδιες σε κάθε ηλικία. Το μόνο που αλλάζει είναι η προσέγγιση, Οι μαμάδες έχουν ήδη δοκιμάσει τις περισσότερες τεχνικές και γνωρίζουν ποιες έχουν αποτέλεσματα σε κάθε περίσταση. Και να οι πιο δοκιμασμένες

10 τεχνικές διαχείρισης ανθρώπων, συμπεριφορών, συγκρούσεων που εφαρμόζουν οι μαμάδες και στη δουλειά

Η διαχείριση ανθρώπων είναι ίσως το πιο δύσκολο πράγμα σε μία δουλειά. Μπορεί να φαίνεται προφανές, αλλά οι μητέρες και οι επιχειρηματίες έχουν πολλά να μάθουν ο ένας από τον άλλον. Η Maureen Hoersten και η Krisi Rossi, δύο διευθυντικά στελέχη της εταιρείας επάνδρωσης προσωπικού LaSalle Network, που έχει ως έδρα της το Σικάγο, μοιράζονται πώς οι καριέρες τους τούς έμαθαν να είναι καλύτερες μητέρες και το αντίθετο ακολουθώντας τεχνικές διαχείρισης ανθρώπων, συμπεριφορών, καταστάσεων και συγκρούσεων που έμαθαν ως μαμάδες.

1.  Έχουν και οι μαμάδες μέντορες

 Οι περισσότεροι επαγγελματίες κατανοούν πόσο σημαντικό είναι να βρεις κάποιον που να μπορεί να σου δώσει σωστές συμβουλές και καθοδήγηση. Αυτός ο άνθρωπος θα πρέπει να είναι πετυχημένος και όχι απλά το άτομο που βρίσκεται στο διπλανό γραφείο. Το ίδιο ισχύει και όταν γίνεσαι γονιός: “Αναζήτησε μητέρες των οποίων τα παιδιά σέβεσαι και θέλεις να τους μοιάσουν και τα δικά σου” λέει η Hoersten.

2. Είναι σημαντικό να σέβεσαι τον χρόνο των άλλων τόσο στη δουλειά όσο και το σπίτι

Οποιοσδήποτε κοιτάει το κινητό του την ώρα που βρίσκεται σε meeting με την Hoersten, είναι υποχρεωμένος να αφήσει πέντε δολάρια σε ένα βάζο. Πιστεύει ότι είναι τόσο σημαντικό να είσαι “παρών” στην κάθε στιγμή και να σέβεσαι τον χρόνο των άλλων, που διατηρεί τον ίδιο κανόνα και στο σπίτι. Είτε βρίσκεται στο πάρκο με τις δύο κόρες της είτε σε δείπνο με όλη την οικογένεια, τα κινητά τηλέφωνα απαγορεύονται ώστε να προσέχει ο ένας τον άλλον.

3. Η θετική συμπεριφορά φέρνει την επιτυχία κι αυτό ισχύει τόσο στη δουλειά όσο και το σπίτι

Η διαχείριση καταστάσεων θέλει χρόνο. Κανένας δεν θέλει να συναναστρέφεται ανθρώπους που παραπονιούνται συνεχώς ή είναι αρνητικοί. Σε μια επιχείρηση, η θετική διάθεση και ένα χαμόγελο, βοηθούν κάποιον να προχωρήσει. Σε μία οικογένεια, το γέλιο ενισχύει τους δεσμούς και τις υγιείς σχέσεις. “Υπάρχει μάλιστα και μία ομιλία σε TED που τονίζει ότι τα παιδιά που χαμογελούν στις σχολικές φωτογραφίες, τείνουν να είναι πιο πετυχημένα.” αποκαλύπτει η Hoersten.

4. Υπάρχει πιθανότατα κάποιος λόγος πίσω από την άσχημη συμπεριφορά

Όπως ακριβώς μπορεί να αντιδράσει ένα κουρασμένο ή πεινασμένο παιδί, μπορεί να υπάρχει κάποιος εξωγενής παράγοντας που δυσκολεύει ένα μέλος της ομάδας σας. “Αν κάποιος είναι εκτός, μπορεί να αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα στην προσωπική του δουλειά” εξηγεί η Hoersten.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΚΑΡΙΕΡΑ

Best of network