Follow us

Πρωινό χωρίς υδατάνθρακες | 10 + 1 ιδέες με πρωτεΐνες και καλά λιπαρά, χωρίς πολλούς υδατάνθρακες

Πώς θα κάνουμε skip τους πολλούς υδατάνθρακες στο ξεκίνημα της μέρας; Με αυτές τις ιδέες.

brunch iStock

Τοστ, pancakes, δημητριακά. Τα πιο δημοφιλή πρωινά περιέχουν πολύ μεγάλες ποσότητες υδατανθράκων. Πολλές φορές είναι απαραίτητοι για το ξεκίνημα της μέρας μας, ειδικότερα αν έχουμε ένα έντονο πρόγραμμα και χρειάζεσαι ενέργεια. Αν θέλεις να ξεκινήσεις τη μέρα σου με πρωτεϊνικά γεύματα και λιγότερες θερμίδες, παρακάτω θα βρεις 11 ιδέες για πρωινό χωρίς υδατάνθρακες.

Διάβασε τη συνέχεια στο shape.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ