Η επιστροφή του Victoria's Secret Fashion Show στις 15 Οκτωβρίου 2025, ήταν ένα γεγονός φορτισμένο με προσδοκίες, σηματοδοτώντας τη δεύτερη προσπάθεια του brand να αναγεννηθεί, μετά την κάπως προβληματική της ιστορία. Η νέα αυτή επίδειξη υποτίθεται ότι θα εδραίωνε την δέσμευση του brand στη συμπερίληψη και τη διαφορετικότητα, ωστόσο, η πραγματική εικόνα που αναδύθηκε πίσω από την χρυσόσκονη και τους "μεγάλους" κυματισμούς στα μαλλιά, ήταν αυτή ενός προσεκτικά ενορχηστρωμένου marketing που στην ουσία αγνοεί την καρδιά της αλλαγής: το fit.
Σε μια βιομηχανία που επικαλείται πλέον την εκπροσώπηση ως ηθική επιταγή, η Victoria's Secret έδειξε ξανά ότι ενδιαφέρεται περισσότερο για το οπτικό tick-box παρά για την ουσιαστική εφαρμογή των προϊόντων της σε όλα τα σώματα. Ναι, η πασαρέλα φιλοξένησε μοντέλα με διαφορετικούς σωματότυπους, όπως η εντυπωσιακή Ashley Graham και άλλα curve models, αλλά η κριτική ματιά των ειδικών και του κοινού εστίασε σε ένα βασικό πρόβλημα.
Τα εσώρουχα για τα plus-size μοντέλα συχνά έδειχναν άσχημα ραμμένα και ανεπαρκώς δομημένα.
Η εφαρμογή, δηλαδή το fit στα μεγαλύτερα μεγέθη απαιτεί εξειδικευμένο σχεδιασμό, με διαφορετική κατανομή της στήριξης, ειδικά υφάσματα και δεσμευμένη τεχνική υποδομή. Όχι απλώς μεγέθυνση του νούμερο Small. Αυτή η έλλειψη τεχνογνωσίας έγινε εμφανής στο styling του σόου: σε πολλά plus-size looks, οι παρατηρητικοί πρόσεξαν την προσθήκη ενός επιπλέον, διακριτικού σουτιέν κάτω από το βασικό κομμάτι, όπως κορσέδες ή κορμάκια. Αυτή η τεχνική, που βαφτίστηκε "στιλιστική επιλογή", στην πραγματικότητα λειτούργησε ως ένδειξη αποτυχίας, καθώς υποδήλωνε ότι το ίδιο το ρούχο της Victoria’s Secret δεν παρείχε την απαιτούμενη στήριξη και εφαρμογή για το συγκεκριμένο σωματότυπο.
Η μόδα, συχνά, χρησιμοποιεί την συμπερίληψη ως ένα εμπορικό εργαλείο για να γοητεύσει ένα διευρυμένο καταναλωτικό κοινό. Άρα, να στοχεύσει σε περισσότερα κέρδη. Όμως, όταν ένα brand που ειδικεύεται στα εσώρουχα αδυνατεί να προσφέρει σωστό fit σε όλους τους σωματότυπους, η επίδειξη εξατομικευμένης ομορφιάς καταντά μια υποκριτική παράσταση. Η Victoria's Secret έκανε μια μεγάλη, λαμπερή, και ακριβή "δήλωση" στην πασαρέλα. Ωστόσο, στην κρίσιμη λεπτομέρεια του πώς αγκαλιάζει και αναδεικνύει το γυναικείο σώμα πέρα από το στενό πρότυπο, το σόου απέδειξε ότι, παρά τις διακηρύξεις, ο δρόμος προς την αυθεντική εκπροσώπηση παραμένει μακρύς και απαιτεί ουσιαστική δέσμευση και όχι απλώς επιφανειακό μάρκετινγκ.