Η νέα φιλοσοφία του Tommy Hilfiger show στη New York Fashion Week

Τί είναι οι "digital influencers" και πώς θα αλλάξουν ό,τι ξέραμε ως τώρα για την εμπειρία ενός fashion show. Plus: Πώς μπορείς να το παρακολουθήσεις.<br />

ΓΡΑΦΕΙ: MARIALENA GOUSIOU

Τί είναι οι "digital influencers" και πώς θα αλλάξουν ό,τι ξέραμε ως τώρα για την εμπειρία ενός fashion show. Plus: Πώς μπορείς να το παρακολουθήσεις.

ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ, Αύγουστος 2014. Το Tommy Hilfiger Group ανακοινώνει ότι η Tommy Hilfiger θα πραγματοποιήσει το Fashion Show Spring 2015 στο Park Avenue Armory της Νέας Υόρκης κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας τη Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου στις 18.00 (ώρα Ελλάδας).

Το concept πίσω από την επίδειξη: Ο Tommy Hilfiger εγκαινιάζει ένα νέο πρόγραμμα, τους «First-Timers», το οποίο συγκεντρώνει μια εκλεκτική ομάδα "digital influencers" από τομείς έξω από τη μόδα και από διαφορετικές ειδικότητες που θα παρακολουθήσουν το show και θα μοιραστούν μέσα από τα social media την εμπειρία τους, την πρώτη τους φορά δηλαδή σε ένα fahion event!

Σκοπός του project και του brand είναι να μεταφέρει με αυτόν τον τρόπο την εμπειρία του runway show μέσα από μια νέα αποκαλυπτική οπτική, έξω από αυστηρά όρια του χώρου της μόδας,.


Ο ίδιος ο σχεδιαστής δήλωσε για το χώρο της επίδειξης και το όλο project:

"Το Armory είναι ένας απίστευτος χώρος που δημιουργεί μια συναρπαστική εμπειρία για τους επισκέπτες, κάτι το οποίο έχει γίνει η υπογραφή μας κατά τη διάρκεια του New York Fashion Week.

Γενικά εμπνέομαι από ένα ευρύ φάσμα επιρροών εκτός μόδας όπως τη μουσική, την τέχνη, την αρχιτεκτονική, και την ψυχαγωγία. Αυτή τη σεζόν, είμαι στην ευχάριστη θέση να καλωσορίσω μια φρέσκια οπτική στην όλη εμπειρία του show και να δείξω τον κόσμο της μόδας μέσα από ένα νέο φακό με το ψηφιακό πρόγραμμα «First-Timers»".




Οι digital influencers θα διερευνήσουν και θα καταγράψουν την οπτική εμπειρία τους από το Tommy Hilfiger show, επιτρέποντας στους followers τους να ανακαλύψουν τον κόσμο της μόδας μέσα από τη δική τους προσωπική οπτική.

Πώς μπορείς κι εσύ να παρακολουθήσεις το project: Το υλικό θα μοιραστεί μέσω των blogs των influencers και των κοινωνικών δικτύων του brand και θα συγκεντρώνονται μέσα στο "The Conversation"- ένα live social media feed το οποίο θα «τρέχει» στο tommy.com

Δε μένει παρά να δούμε το πρακτικό αποτέλεσμα μέσα από τα social media και να ανακαλύψουμε το fashion show μέσα από τα μάτια των νέων "ανταποκριτών"!