We Are Connected: Η νέα καμπάνια της Diesel

Ανόμοια backgrounds δημιουργούν την πιο αυθεντική καμπάνια της Diesel για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2014.

ΓΡΑΦΕΙ: KONSTANTINA LEIVADITI

Ανόμοια backgrounds δημιουργούν την πιο αυθεντική καμπάνια της Diesel για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2014.

Σε αρμονική συνέχεια με το viral της καμπάνιας Φθινόπωρο/Χειμώνας 2013-2014 #Dieselreboot, ο Nicholas Formichetti, καλλιτεχνικός διευθυντής της Diesel, συνεχίζει το όραμά του για την σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2014.


Μικρές υποκουλτούρες, συμμορίες, κλίκες και διάφορες φυλές, μπαίνουν στο μικροσκόπιο της εταιρίας Diesel, με στόχο να βρεθεί η ιδανική έμπνευση, γεμάτη γενναιότητα και αυθεντικότητα, βασική φιλοσοφία της Diesel.


Μια μίξη ατόμων με εντυπωσιακό και μοναδικό στυλ, τα οποία προέρχονται από διαφορετικές κοινωνικές ομάδες, με ανόμοια backgrounds, μοιράζονται τα ίδια ιδανικά, επιθυμούν να γίνουν αποδεκτοί ως έχουν, να απορρίψουν το κατεστημένο και να ενώσουν τις απόψεις τους, δημιουργώντας το καινούριο motto της Diesel, “We Are Connected”.