Advertisement

Follow us

Αραίωση μαλλιών | Οι βιταμίνες που θα "σώσουν" τα μαλλιά σου

Οι τροφές που δεν πρέπει να λείπουν από το πιάτο σου για πιο πλούσια, "γεμάτα" μαλλιά.

street style splash news / ideal image

Αν ειδικά μετά τα 50 νιώθεις πως τα μαλλιά σου είναι λιγότερο πλούσια ή αν βλέπεις bald spots στην κορυφή ή κοντά στη γραμμή των μαλλιών, δεν είσαι η μόνη. Οι περισσότερες μετεμμηνοπαυσιακές γυναίκες έχουν φανερά χαμηλότερη πυκνότητα μαλλιών και πιο αργούς ρυθμούς ανάπτυξης της τριχοφυΐας σε σχέση με τις προεμμηνοπαυσιακές. Αυτό δεν θα πρέπει ωστόσο να είναι κάτι που σου στερεί την αυτοπεποίθηση. Ήρθε η ώρα να λάβεις δράση εντάσσοντας στη διατροφή σου τις καλύτερες βιταμίνες για αραίωση μαλλιών, που σε συνδυασμό με μια καλή hair και scalp care ρουτίνα, θα κάνουν την κουπ σου να δείχνει πιο "γεμάτη".

Ένας από τους τρόπους που μπορείς να περιορίσεις την αραίωση μαλλιών είναι αναθεωρώντας το καθημερινό διαιτολόγιό σου. Το πιάτο σου θα πρέπει να είναι πάντα πολύχρωμο και να περιλαμβάνει τόσο κάποια πρωτεΐνη και καλά λιπαρά, όσο φρούτα και λαχανικά.

Διάβασε τη συνέχεια στο harpersbazaar.gr

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ