Ομορφιά : BEAUTY NEWS05 ΑΠΡΙΛΙΟΥ, 2017

To Dove και η κάμερα του Mario Testino κάνουν focus στην αληθινή ομορφιά των γυναικών

Η Ελένη Στασινοπούλου περνά ένα διήμερο στη Νέα Υόρκη, για τα 60α γενέθλια του Dove, γεμάτο εμπειρίες και έμπνευση

Τι μπορεί να κάνει ένα πασίγνωστο brand για να γιορτάσει τα 60 χρόνια παγκόσμιας επιτυχίας του; Ξεκινά από το να προσκαλέσει influencers από όλο τον κόσμο στη Νέα Υόρκη όπου είναι η αφετηρία του και συνεχίζει με το να δημιουργήσει μια διαδραστική εμπειρία για τους καλεσμένους του. Υπήρξα μία από αυτούς – η μόνη από την χώρα μας – και έτσι μου δόθηκε η ευκαιρία να περάσω μερικές ονειρεμένες μέρες, ακολουθώντας αυτό το σχέδιο “δράσης και επίδρασης” του Dove team.

Καλό το marketing, αλλά σαν την ουσία των πραγμάτων τίποτα. Και μπορεί όντως το πρόγραμμα που είχαν ετοιμάσει για εμάς οι άνθρωποι του Dove να ήταν συναρπαστικό, όμως η ιστορία και οι αξίες του brand ήταν το πιο ενδιαφέρον και εμπνευσμένο από όλα.

60 χρόνια ιστορίας είναι άλλωστε αυτά, τα οποία ξεκινούν από το διάσημο beauty bar, την πρώτη δηλαδή μπάρα σαπουνιού που δημιουργήθηκε το 1957. Σκεφθείτε εκείνη την εποχή, είναι η πρώτη δεκαετία ευημερίας μετά τους πολέμους, κάτι που συνεπάγεται ότι ξεκινά για τις γυναίκες ένα ατέλειωτο παιχνίδι ομορφιάς και καλλωπίσματος . Δεν είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς πώς υποδέχονται όλες ένα σαπούνι με καλλυντική αξία που μπορούν να έχουν στο σπίτι τους! Το σαπούνι Dove είναι ένα λευκό beauty bar με απαλή μυρωδιά, το μοναδικό που περιέχει 1/4 ενυδατική κρέμα και είναι ικανό να περιποιείται το δέρμα και να το κάνει να λάμπει. Ένα τόσο μικρό κομμάτι σαπουνιού, ένα τεράστιο βήμα για τη γυναικεία κοκεταρία έχω να πω εγώ… Και θα με καταλάβετε οι περισσότερες.

Η γνωριμία με την ιστορία του brand, την αφετηρία του αλλά και το μέλλον του γίνεται ένα ηλιόλουστο πρωινό με ανοιξιάτικο καιρό, στα Canoe Studios με την εντυπωσιακή θέα στον ποταμό Hudson.

Ένας λευκός δαίδαλος, ή αλλιώς το αχανές αυτό στούντιο με θέα στο ποτάμι και το Manhattan φιλοξενεί σε έναν από τους ορόφους του ένα μικρό μουσείο Dove με παλιές διαφημίσεις και καμπάνιες, όπου διαβάζουμε vintage σλόγκαν που αντικατοπτρίζουν έντονα τη διάθεση φιλαρέσκειας μιας υπέρκομψης εποχής.

Συνεχίζοντας το ταξίδι μας μέσα στον κόσμο του Dove γνωρίζουμε νέα προϊόντα από αυτά που πρόκειται να λανσαριστούν στις σειρές του skincare, του σαπουνιού, των αποσμητικών, της σειράς μαλλιών. Προσωπικό αγαπημένο η απαλή και βελούδινη Cloud Cream της οποίας την αίσθηση γνωρίζουμε μέσα από ένα σύντομο Virtual Reality πέταγμα στα σύννεφα στον ουρανό πάνω από τη Νέα Υόρκη.

Dove New York

Κλείνοντας, λοιπόν, 60 χρόνια γεμάτα καινοτομίες και επιτυχίες το Dove, υπέρμαχος της αληθινής ομορφιάς εδώ και χρόνια, αποφάσισε να αφιερώσει και την επόμενή του μέρα στα #RealCare και #RealBeauty, τις βασικές αξίες του σε όλη του την πορεία, που είναι άλλωστε και τα hashtag – μανιφέστο των γενεθλίων.

Την ίδια μέρα το Dove μας ανακοινώνει τη νέα εποχή του “Dove Real Beauty Pledge”, μια νέα αποστολή του brand που στοχεύει στο να κάνει την πραγματική ομορφιά κάθε γυναίκας στον κόσμο να αποτελεί πηγή αυτοπεποίθησης και όχι αιτία άγχους.

Συγκεκριμένα, δεσμεύεται σε 3 άξονες:

Πρώτα από όλα, θα συνεχίσουμε να βλέπουμε μόνο αληθινές γυναίκες στις καμπάνιες του, οι οποίες και θα προωθούν την έννοια της διαφορετικότητας. Δεύτερον, οι γυναίκες της κάθε καμπάνιας θα εμφανίζονται σε φωτογραφίες που έχουν οι ίδιες εγκρίνει, και που τις δείχνουν έτσι όπως ακριβώς είναι και όχι μετά από επεξεργασίες που αλλοιώνουν την εικόνα και δημιουργούν ψευδαισθήσεις τελειότητας. Και τέλος, το Dove δεσμεύεται ότι αφοσιώνεται στο να βοηθήσει να μεγαλώσουν οι σημερινές γενιές κοριτσιών με πίστη στη δική τους ομορφιά μέσα από ειδικά προγράμματα, έρευνες και εκπαιδεύσεις.

Photo by Jamie Ives/Scout’s Honor NYC

Η καμπάνια του σταρ φωτογράφου Μario Testino έρχεται να συμπληρώσει ιδανικά το μανιφέστο #RealBeauty που στην εποχή της digital revolution μοιάζει πιο επίκαιρο από ποτέ. Ο διάσημος φωτογράφος εστιάζει με την κάμερά του σε 30 γυναίκες από 15 χώρες, με ηλικία από 11 χρονών μέχρι 71 και το αποτέλεσμα είναι μια καθηλωτική καμπάνια και έκθεση φωτογραφίας που απογειώνει αδιαπραγμάτευτα σε κάθε ένα πορτρέτο την πραγματική ομορφιά.

Η διαφορετικότητα και η πραγματική ομορφιά είναι το focus στο φακό του Testino και στη φιλοσοφία της νέας καμπάνιας Dove Real Beauty Pledge.

Είμαστε λοιπόν στο πολυχώρο που θα φιλοξενήσει την έκθεση και παρακολουθώ μια μίνι press conference από τον celebrity αλλά και τόσο προσιτό Mario Testino, ένα φωτογράφο, πολυαγαπημένο από τους ανθρώπους της μόδας αλλα και που δηλώνει χαρακτηριστικά: “Η προσέγγιση του Dove συμβαδίζει απόλυτα με αυτό που κάνω χρόνια όταν φωτογραφίζω. Επιλέγω να δίνω το πρωταγωνιστικό ρόλο στο πρόσωπο που έχω απέναντί μου και να κάνω τη γυναίκα να αισθάνεται δυνατή” Πραγματικά, τριγυρνώντας στο χώρο, ανακαλύπτω τα πορτρέτα και τις ιστορίες των γυναικών που φωτογραφήθηκαν, όλες με μια ενδιαφέρουσα ιστορία στη ζωή τους και με μια ομορφιά που δεν μπορείς παρά να υποκλιθείς.

Πριν φύγουμε για το ξενοδοχείο μας στο Soho, γράφουμε τη δική μας “δέσμευση ομορφιάς” το δικό μας beauty pledge. Σας αποκαλύπτω το δικό μου:

Dove

Dove

“Ι promise to love myself more and more, as I age”

Ποια είναι η δική σου δέσμευση ομορφιάς;

Παρακάτω πάρε μια γεύση από τον τρόπο που δούλεψαν Dove και Mario Testino στην συγκλονιστική αυτή καμπάνια, με μια σειρά από φωτογραφίες από τα παρασκήνια της φωτογράφησης:

(Photo by Jamie Ives/Scouts Honor NYC)

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ BEAUTY NEWS

Best of network