Σύγχρονη Ζωή16 ΙΟΥΛΙΟΥ, 2020

Ψυχική υγεία: Οι SOS συμβουλές για να φύγεις διακοπές χωρίς άγχος για τη δουλειά

Αν το άγχος για τη δουλειά επηρεάζει το πώς περνάς τις διακοπές σου, ήρθε ώρα να αλλάξει αυτό. Η Νανά Τσουμάκη μας λέει τις SOS συμβουλές για να… σώσουμε την ψυχική μας υγεία. 

Ψυχική υγεία: Οι SOS συμβουλές για να φύγεις διακοπές χωρίς άγχος για τη δουλειά

Από τη Νανά Τσουμάκη, σύμβουλο εκπαίδευσης και σταδιοδρομίας, (www.athinaedu.com).

Ετοιμάζεσαι για την άδειά σου, φοβάσαι όμως πως για άλλη μια χρονιά, το άγχος για τη δουλειά θα σου χαλάσει την ψυχική σου ηρεμία και την ξεκούραση. Ένα διάλειμμα από τις υποχρεώσεις -και το άγχος- όμως είναι απαραίτητα, γιατί είναι ο μόνος τρόπος να γεμίσεις ξανά τις διανοητικές σου μπαταρίες. Και μην ξεχνάς πως η ευεξία και η χαλάρωση του μυαλού συνδέονται άμεσα με την υγεία σου και την αντοχή του ανοσοποιητικού σου.

Διάβασε τις συμβουλές για διακοπές χωρίς άγχος για τη δουλειά και απόλαυσε τις ημέρες σου off.

Άγχος για τη δουλειά στις διακοπές; Όχι αν κάνεις τα παρακάτω

#1

Την τελευταία εβδομάδα μην παραφορτώνεσαι με υποχρεώσεις και άγχος. Προσπάθησε να λειτουργείς στο γραφείο όπως τις υπόλοιπες. Δεν έχει νόημα να κουραστείς παραπάνω. Είσαι ήδη κουρασμένη – και σίγουρα δεν θέλεις να ξεκινήσεις τις διακοπές με ημικρανία ή πεσμένο ανοσοποιητικό!

#2

Καθάρισε το γραφείο σου και τακτοποίησε το. Είναι σημαντικό όταν επιστρέψεις από τις διακοπές να ξεκινήσεις σε καθαρό και περιποιημένο χώρο. Η επιστροφή θα σου φανεί πολύ πιο εύκολη.

#3

Για να ξεκινήσεις χωρίς άγχος και πανικό, βάλε σε ένα φάκελο όλες τις εκκρεμότητες που αφήνεις, με προγραμματισμό πως θα ξεκινήσεις την πρώτη εβδομάδα επιστρέφοντας.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΖΩΗ