Υγεία : Διατροφή04 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ, 2019

7 έξυπνοι τρόποι για να προσθέσεις περισσότερα λαχανικά και φρούτα στη διατροφή σου

Πώς θα καταφέρεις μέσα από τους πιο έξυπνους και εύκολους τρόπους να αυξήσεις τις ποσότητες

λαχανικά

Είσαι από τα άτομα εκείνα που μισούν τα λαχανικά και τα φρούτα και η σημαντική τους παρουσία στη διατροφή σου μοιάζει σαν ένας ανέφικτος στόχος; Αν σου φαίνεται κάτι παραπάνω από δύσκολο, εμείς σου έχουμε 7 έξυπνα tricks που θα σε βοηθήσουν να διπλασιάσεις σχεδόν τις ποσότητες των λαχανικών και των φρούτων προτού προλάβεις να το αντιληφθείς.

Δες επίσης: 6 + 1 μυστικά για να καταναλώνεις σωστές ποσότητες φαγητού στο γεύμα σου

λαχανικά

Πρόσθεσε στο πρωινό σου φρούτα 
Το πρωινό αποτελεί ίσως το σημαντικότερο γεύμα της μέρας. Είναι σημαντικό λοιπόν να το εμπλουτίσεις με βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά. Πρόσθεσε στα δημητριακά ή του γιαούρτι σου μερικά κομμάτια φρέσκων ή αποξηραμένων φρούτων ή λίγα λαχανικά μέσα στην ομελέτα σου.

Δες επίσης: Από την Marilyn στην Jennifer: Οι παράξενες διατροφικές συνήθειες 14 διάσημων ανθρώπων!

6 ακόμα tricks για να αυξήσεις τα λαχανικά και τα φρούτα στη διατροφή σου:

Διπλασίασε τις ποσότητες των λαχανικών στα πιάτα σου Σε πιάτα όπως το σπανακόρυζο, ο αρακάς, τα φασολάκια ή το λαχανόρυζο μπορείς να διπλασιάσεις την ποσότητα των λαχανικών. Έτσι, θα καταφέρεις να καταναλώσεις μεγαλύτερες ποσότητες χωρίς καν να το αντιληφθείς. 

Πρόσθεσε «κρυφά» λαχανικά στις συνταγές σου Μπορείς να προσθέσεις πολτοποιημένα ή ψιλοκομμένα λαχανικά σε φαγητά όπως τα μπιφτέκια ή οι σάλτσες. Έτσι, θα καταφέρεις να καταναλώσεις λαχανικά στο γεύμα σου χωρίς να αντιληφθείς την ύπαρξή τους και την γεύση τους. 

Καθιέρωσε μια μέρα την εβδομάδα χωρίς κρέας Είναι σημαντικό να επιτρέπεις στον οργανισμό σου να αποτοξινωθεί από το κρέας. Διάλεξε μέρα την εβδομάδα που θα καθιερώσεις αυτή την τακτική. Η αποφυγή του κρέατος θα σε οδηγήσει στην μεγαλύτερη κατανάλωση λαχανικών.  

Επικεντρώσου σε ένα νέο λαχανικό/φρούτο ανά εβδομάδα Πειραματίσου με τα εποχιακά φρούτα και λαχανικά. Δες σαν ένα παιχνίδι το να διαλέγεις κάθε εβδομάδα και ένα διαφορετικό και να το κάνεις πρωταγωνιστή στη διατροφή σου, δοκιμάζοντας συνταγές που το περιέχουν.  

Επέλεξε φρούτα για επιδόρπιο Το φρούτο ως επιδόρπιο μπορεί να σου χαρίσει τη γλυκιά γεύση που αναζητάς ύστερα από το γεύμα, γεμίζοντάς σε με θρεπτικά στοιχεία και αφήνοντάς σου μια ανάλαφρη αίσθηση σε αντίθεση με τα γλυκά, που είναι πλούσια σε ζάχαρη και κορεσμένα λιπαρά. 

Φτιάξε chips φρούτων και λαχανικών! Αν θέλεις να απολαύσεις ένα υγιεινό σνακ που θα σου θυμίζει κάτι από τα αγαπημένα σου chips αλλά και θα σού χαρίσει όλα τα ευεργετικά συστατικά των φρούτων και των λαχανικών, δοκίμασε chips από αυτά! Κόψε σε λεπτές φέτες τα αγαπημένα σου φρούτα και λαχανικά, όπως κολοκύθια, πατάτες, καρότα, μπανάνες και σε λίγα λεπτά θα έχεις ένα σούπερ σνακ! 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Best of network