Υγεία : Διατροφή08 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ, 2019

Γιατί έχεις κυτταρίτιδα και οι συμβουλές διατροφής για να τη μειώσεις

Όλα τα tips και οι συμβουλές διατροφής για να ξεχάσεις την κυτταρίτιδα.

Είναι ίσως το πιο… δημοκρατικό πρόβλημα, αφού ο φωτογραφικός φακός έχει κάνει τσακωτή ακόμη και τη skinny Kate Moss σε πόζες που αναδεικνύουν την κυτταρίτιδά της. Τα καλά νέα είναι ότι η κυτταρίτιδα μπορεί να νικηθεί. Και μάλιστα εμείς που ζούμε σε μια μεσογειακή χώρα έχουμε στην κουζίνα μας όλα τα απαραίτητα για να την καταπολεμήσουμε αποτελεσματικά.

Διάβασε επίσης: 6 tips για να απαλλαχθείς από την κυτταρίτιδα με φυσικό τρόπο

Γιατί έχουμε όλες κυτταρίτιδα;

Η κυτταρίτιδα δεν έχει καμία σχέση με το πάχος. Πρόκειται για μια κυτταρική δυσλειτουργία, μια φλεγμονή της επιδερμίδας. «Η κυτταρίτιδα είναι η εναπόθεση νερού και λίπους ανάμεσα στο δέρμα και στον υποδόριο ιστό», επισημαίνει ο κορυφαίος δερματολόγος Dr Howard Murad. Συμβαίνει κυρίως όταν είναι αδύναμος ο συνδετικός ιστός κάτω από το δέρμα, λόγω κατασκευής ή ηλικίας, με αποτέλεσμα τα κύτταρα να γεμίζουν με λίπος. Τα παχουλά αυτά κύτταρα στριμώχνονται στον συνδετικό ιστό, κάποια ξεπροβάλλουν από το πλέγμα του και το οπτικό αποτέλεσμα είναι αυτό που όλες ξέρουμε.

Η κυτταρίτιδα είναι μια συνηθισμένη και ακίνδυνη φλεγμονή, που επηρεάζει περίπου το 90% των γυναικών μετά τα 30.

Δέσε τα αθλητικά σου

Είτε έχεις προδιάθεση για κυτταρίτιδα είτε όχι, η καθιστική ζωή θα κάνει πιο ορατό το πρόβλημα. Η λύση είναι μία και ιδανικά θα πρέπει να την εφαρμόζεις εφ’ όρου ζωής, αν θέλεις να φοράς μαγιό και σορτσάκια χωρίς να ανησυχείς για την όψη φλούδας πορτοκαλιού: Βάλε την άσκηση στο καθημερινό σου πρόγραμμα. Η καλύτερη επιλογή είναι το περπάτημα ή το τζόκινγκ. Extra tip: Επειδή όπου να ’ναι θα αρχίσεις τις εξορμήσεις στις παραλίες, βάλε στόχο να περπατάς 15-20 λεπτά στο νερό, εκεί όπου σκάει το κύμα, αν κρυώνεις, ή με το νερό στο ύψος της γάμπας σου. Σε τέσσερις εβδομάδες θα δεις τη διαφορά.

Συμβουλές διατροφής κατά της κυτταρίτιδας

Διάλεξε έναν από τους παρακάτω συνδυασμούς για το πρωινό σου

  • Λευκό ή πράσινο τσάι ή αφέψημα βοτάνων μαζί με:
  • Ομελέτα με 2 αυγά γεμιστή με ντομάτες και σπανάκι
  • Μισό γκρέιπφρουτ με λίγο μέλι, δύο φέτες ψωμί ολικής άλεσης με 1 κ.σ. τυρί cottage και ψιλοκομμένες ντομάτες και/ή 1/4 αβοκάντο σε φέτες

Σνακ

Μια μικρή χούφτα καρύδια και/ή φρέσκα φρούτα του δάσους.

Διάλεξε έναν από τους παρακάτω συνδυασμούς για το μεσημεριανό σου

  • Λευκό ή πράσινο τσάι ή αφέψημα βοτάνων μαζί με:
  • Φιλέτο σολομού στον ατμό με ανάμεικτη σαλάτα iceberg, πιπεριές, κρεμμυδάκι, αγγούρι και ντομάτες πασπαλισμένα με ηλιόσπορους και κολοκυθόσπορους + 1 κ.σ. ελαιόλαδο.
  • Φιλέτο γαλοπούλας ψητό με λαχανικά stir-fried.
  • Σαλάτα τριών οσπρίων (μικρά λευκά φασόλια, κόκκινα φασόλια και μαυρομάτικα) με ελαιόλαδο και λεμόνι. Σέρβιρε πάνω σε μια στρώση φύλλα iceberg με σάλτσα ντομάτας.

Σνακ

1 γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά, αμύγδαλα και 1 κ.γ. μέλι

Διάλεξε έναν από τους παρακάτω συνδυασμούς για το βραδινό σου

  • Λευκό ή πράσινο τσάι ή αφέψημα βοτάνων μαζί με:
  • Σούπα λαχανικών (σέλερι, μάραθος, καρότα, κρεμμύδια και όσπρια). Σέρβιρε μαζί με μια φέτα ψωμί ολικής άλεσης ή 2 παξιμάδια ολικής.
  • Φρέσκο τόνο με λαχανικά στον ατμό και πουρέ κολοκύθας.
  • Ένα μικρό φιλέτο κοτόπουλο ψητό με 1 φλ. ζυμαρικά ολικής, μπουκέτα μπρόκολου και χοντροκομμένα καρότα.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Best of network