Υγεία : Διατροφή27 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ, 2017

Λεπτά νύχια και μαλλιά; Αντιμετώπισε το πρόβλημα με αυτά τα smoothies

H διατροφή σου μπορεί να συμβάλλει δραστικά στην αντιμετώπιση του προβλήματος

Λεπτά νύχια και μαλλιά; Αντιμετώπισε το πρόβλημα με αυτά τα smoothies
Λεπτά νύχια και μαλλιά; Αντιμετώπισε το πρόβλημα με αυτά τα smoothies

Για να αποκτήσεις έναν υγιή και γερό οργανισμό, που τα αποτελέσματα θα καθρεφτίζονται στην εξωτερική σου εμφάνιση (μέρος αυτής και τα μαλλιά αλλά και τα νύχια σου) δεν χρειάζεται να παίρνεις βιταμίνες μόνο μέσω φαρμάκων και χαπιών. Αν και εσύ θέλεις να αντιμετωπίσεις το πρόβλημα των λεπτών μαλλιών και εύθραυστων νυχιών, μια λύση που θα βοηθήσει το πρόβλημά σου είναι και ένα boost θρεπτικών συστατικών που μπορείς να βρεις μέσα στα πιο νόστιμα και εύγευστα smoothies.

Παρακάτω, θα βρεις 5 συνταγές για smoothies, γεμάτα θρεπτικά συστατικά, φτιαγμένα από φρούτα και λαχανικά, που θα βοηθήσουν στην αντιμετώπιση του προβλήματος και και στη γενικότερη υγεία του οργανισμού σου.

Λεπτά νύχια και μαλλιά; Αντιμετώπισε το πρόβλημα με αυτά τα smoothies:

Σέλινο, σπανάκι, λάιμ και μπανάνα
Το σέλινο όχι μόνο περιέχει ελάχιστες θερμίδες, αλλά είναι και πλούσιο σε βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά. Συνδύασέ το με δύο ματσάκια σέλινο, ένα ποτήρι φύλλα σπανακιού, ένα ποτήρι νερό, το χυμό από μισό λάιμ και μια μπανάνα. 

Καρότο, παντζάρια, σέλινο, αγγούρι, μήλο, μαϊντανό και τζίντζερ
Ένα από τα πιο γευστικά, συμπυκνωμένα και γεμάτα βιταμίνες smoothies. Πρόσθεσε ένα καρότο, ένα παντζάρι, ένα σέλινο, ένα αγγούρι, δύο μήλα, ένα μικρό ματσάκι μαϊντανό και λίγο τζίντζερ, και ανακάτεψέ τα  όλα μαζί σε ένα μπλέντερ. 

Φράουλες, μύρτιλλα, μπανάνα και μέντα
Πρόσθεσε 200 γραμμάρια κατεψυγμένων φραουλών, 150 γραμμάρια κατεψυγμένα κεράσια η μύρτιλλα, 2 μπανάνες, 1 ποτήρι φύλλα μέντας και 1 ποτήρι νερό και ανακάτεψε σε ένα μπλέντερ.

Grapefruit, λιναρόσποροι, φράουλα, σταφύλι, αβοκάντο, μπανάνα και λεμόνι
Πλούσιο σε βιταμίνη C, το smoothie αυτό βοηθά στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος και τη βελτίωση της συνολικής υγείας. Άλεσε μερικούς λιναρόσπορους σε μπλέντερ και στη συνέχεια πρόσθεσε τα υπόλοιπα συστατικά: μισό γκρέιπφρουτ, 15 φράουλες κατεψυγμένες, μια χούφτα σταφύλια, μισό αβοκάντο, μία μπανάνα, χυμό από μισό λάιμ ή λεμόνι. 

Αβοκάντο, μπανάνα, πορτοκάλι, βότανα και λεμόνι
Το αβοκάντο είναι ένα πολύ θρεπτικό φρούτο, που σίγουρα θα πρέπει να συμπεριλάβεις στην καθημερινή σου διατροφή. Μπορείτε να προσθέσετε μερικές ακόμα θρεπτικές τροφές και να φτιάξεις ένα πεντανόστιμο smoothie. Αυτά που ακόμα θα χρειαστείς είναι μια μπανάνα, ένα πορτοκάλι, μερικά βότανα και μισό λεμόνι. Ανακάτεψε όλα τα υλικά σε ένα μπλέντερ και το smoothie σου είναι έτοιμο! 

Τζίντζερ, σπανάκι, μήλο και μέλι
Αναμφίβολα ένα από τα πιο θρεπτικά smoothie. Το τζίντζερ περιέχει πολύ ισχυρές αντιφλεγμονώδεις ενώσεις και είναι πλούσιο σε βιταμίνες. Ανακάτεψε δύο μεγάλες χούφτες σπανάκι, ένα κουταλάκι του γλυκού φρέσκια αποξηραμένη ρίζα τζίντζερ, δύο μήλα, δύο κουταλάκια του γλυκού μέλι και λίγο νερό σε ένα μπλέντερ. 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ