Υγεία : Διατροφή30 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ, 2011

Μήπως η (οικονομική) κρίση σε παχαίνει;

Όσο η παγκόσμια οικονομία πέφτει η ζυγαριά μας ανεβαίνει. Απόφυγε τα κιλά της οικονομικής ύφεσης με αυτό το πρόγραμμα διάσωσης των… κιλών σου.

Μήπως η (οικονομική) κρίση σε παχαίνει;


Όσο η παγκόσμια οικονομία πέφτει η ζυγαριά μας ανεβαίνει. Απόφυγε τα κιλά της οικονομικής ύφεσης με αυτό το πρόγραμμα διάσωσης των… κιλών σου.

Όταν υπάρχει στρες, η υπερφαγία είναι μια «θεραπευτική» τακτική που ακολουθούν σχεδόν όλοι. Μάλιστα, σχεδόν το 50% των ανθρώπων αναφέρουν ότι καλμάρουν τα νεύρα και το στρες με ανθυγιεινά γεύματα, σύμφωνα με μελέτη της Αμερικάνικης Ένωσης Ψυχολογίας. Στο τέλος, η υπερκατανάλωση θερμίδων –και η αύξηση βάρους στην οποία οδηγεί– αυξάνουν το αίσθημα αδυναμίας.

Η λύση; Να πάρεις τον έλεγχο της διατροφής σου. Μπορεί να μη διατηρείς τον έλεγχο των χρηματιστηριακών αγορών, αλλά έχεις απόλυτη αυτονομία σχετικά με τη διατροφή σου. Ο έλεγχος της κραιπάλης θα σου δώσει επίσης μια αίσθηση αυτοπεποίθησης, που μπορεί να επεκταθεί στο πώς διαχειρίζεσαι τα οικονομικά σου. Διάβασε παρακάτω τις εγγυημένες στρατηγικές των ειδικών.

Φαγητό λόγω στρες

Τι σου συμβαίνει Έπειτα από μια κουραστική μέρα, βλέπεις τηλεόραση μασουλώντας τυρί και καταναλώνεις τεράστιες μερίδες ζυμαρικών για βραδινό. Το βραδινό γεμάτο υδατάνθρακες σε χαλάρωνει.

Πρόγραμμα για τα ζυμαρικά.
«Οι περισσότεροι λαχταράμε τους υδατάνθρακες το βράδυ, γιατί αυξάνουν τα επίπεδα σεροτονίνης – πράγμα που μας κάνει να νιώθουμε χαλαροί» τονίζει ο Γιάννης Χρύσου, κλινικός διαιτολόγος-διατροφολόγος. Αντί να κόψεις τελείως τους υδατάνθρακες αναζήτησε την ισορροπία, επιλέγοντας πρωινό και μεσημεριανό που να βασίζονται στις πρωτεΐνες και στα φρούτα και λαχανικά και άσε τους υγιεινούς υδατάνθρακες για το βράδυ, όπως καστανό ρύζι ή ψωμί ολικής αλέσεως. Επιπλέον, η κατανάλωση άπαχης πρωτεΐνης, όπως γαλακτοκομικά, ψάρι, φασόλια και τόφου, σε κάθε γεύμα θα σε χορτάσει, οπότε θα καταναλώνεις μικρότερες ποσότητες αμυλούχων τροφών.

Περιόρισε τις αφορμές. «Βρίσκοντας μια χαλαρωτική δραστηριότητα για μετά το δείπνο, όπως το διάβασμα, το γράψιμο σε ημερολόγιο ή μια βόλτα, θα σε βοηθήσουν να πεις “αντίο” στη συνήθεια του νυχτερινού τσιμπολογήματος, που συνδέεται με την τηλεόραση» επισημαίνει η Ιωάννα Σούχλα, ψυχολόγος. Μπορείς, επίσης, να γεμίσεις το ψυγείο σου με μικρές μερίδες από τα αγαπημένα σου σνακς, ώστε να τρως αυτό που λαχταράς χωρίς να καταναλώνεις πολλές θερμίδες.

Διάβασε ολόκληρο το άρθρο στο shape.gr

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ