Υγεία : Διατροφή30 ΜΑΡΤΙΟΥ, 2019

#nocarbs | 10 έξυπνοι τρόποι για να αντικαταστήσεις τους υδατάνθρακες στη διατροφή σου

Σου έχουμε τις πιο υγιεινές παραλλαγές του burger, της πίτσας αλλά και πολλών ακόμα αγαπημένων γευμάτων

#nocarbs | 10 έξυπνοι τρόποι για να αντικαταστήσεις τους υδατάνθρακες στη διατροφή σου

Πίτσα, μακαρόνια, burger και οτιδήποτε άλλο «ψωμένιο», πέρα από έξτρα νόστιμα και λαχταριστά είναι και πλούσια σε θερμίδες και υδατάνθρακες, ενώ παράλληλα, αποτελούν και τους βασικούς υπόπτους για τα περιττά κιλά σου. Αν ωστόσο αγαπάς την κατηγορία αυτή των τροφίμων, που ομολογουμένως σε κάνει να νιώθεις χορτάτη και σου χαρίζει στον ουρανίσκο σου μερικές από τις πιο αξέχαστες στιγμές, σου έχουμε παρακάτω δέκα εναλλακτικές επιλογές τους, που θα λατρέψεις.

Συνταγή για άλειμμα σοκολάτα ταχίνι | Να πώς θα αντικαταστήσεις την πραλίνα φουντουκιού

Χρησιμοποίησε λαχανικά αντί για αλεύρι, που είναι και το βασικό συστατικό των τροφών αυτών, και δημιούργησε τα ίδια αγαπημένα πιάτα, χωρίς ωστόσο να επιβαρυνθείς με έξτρα υδατάνθρακες.

#nocarbs | 10 έξυπνοι τρόποι για να αντικαταστήσεις τους υδατάνθρακες στη διατροφή σου:

Φύλλα μαρουλιού αντί για wraps: Αν θέλεις να μειώσεις τους υδατάνθρακες από τη διατροφή σου, αλλά να μην σταματήσεις να περιλαμβάνεις στα γευματά σου τα αγαπημένα σου wraps, υπάρχει λύση. Αντικατέστησε τα wraps σου με φύλλα μαρουλιού ή σπανακιού και ένα τέλειο σάντουιτς με ελάχιστες θερμίδες, που δεν θα σε κάνει να αισθανθείς ούτε λεπτό τη διαφορά, θα είναι έτοιμο να το απολαύσεις.

Cloud bread αντί για ψωμί:Σου έχει γίνει συνήθειο να καταναλώνεις ψωμί με τα γεύματά σου και δεν μπορείς να το αλλάξεις; Κανένα πρόβλημα. Μπορείς απλά να αντικαταστήσεις το κλασικό ψωμί με το νέο cloud bread, που έχει κλέψει τις εντυπώσεις στο ίντερνετ, περιέχει ελάχιστες θερμίδες και -μάντεψε- δεν έχει καθόλου υδατάνθρακες! Βρες τα συστατικά του εδώ και δοκίμασέ το τώρα κιόλας.

Μανιτάρια portobello αντί για ψωμί burger: Ποιος μπορεί να αντισταθεί σε ένα ζουμερό και λαχταριστό burger; Αν λατρεύεις και εσύ αυτό το junk food που τα τελευταία χρόνια κάνει όλο και περισσότερο αισθητή την παρουσία του και έχει αποκτήσει φανατικό κοινό, μπορείς κι εσύ να φτιάξεις τη δική σου light εκδοχή, χωρίς υδατάνθρακες. Πώς; Αντικατέστησε το ψωμάκι του burger με μανιτάρια portobello και θα έχεις τα αποτελέσματα που επιθυμείς.

Ψητά λαχανικά αντί για πατάτες τηγανιτές:Συνόδευσε τα πιάτα σου με τον πιο υγιεινό τρόπο, αποφεύγοντας τις τηγανιτές πατάτες και χωρίς να εννοούμε τη σαλάτα. Αντικατάστησέ τες με ψητά λαχανικά, όπως τα καρότα, τα οποία όταν ψηθούν στο φούρνο θυμίζουν γευστικά τις γλυκοπατάτες, αλλά και με γλυκοπατάτες, αφού είναι έξτρα υγιεινές.

Pancakes με βρώμη αντί για αλεύρι:Τα pancakes αποτελούν μία από τις πιο υγιεινές, νόστιμες και χορταστικές επιλογές για πρωινό. Αν θέλεις να αποφύγεις ωστόσο τους υδατάνθρακες υπάρχει λύση. Αντί για αλεύρι, που είναι ένα από τα βασικά συστατικά τους, χρησιμοποίησε βρώμη, που θα απογειώσει τη συνταγή και θα σου χαρίσει την πιο υγιεινή εκδοχή της. Βρες εδώ 4 συνταγές. 

Βάση πίτσας από κουνουπίδι αντί για αλεύρι:Ένα από τα πιο αγαπημένα πιάτα όλως μας είναι και η πίτσα. Αν ακολουθείς ωστόσο αυστηρό διατροφικό πρόγραμμα και θέλεις να περιορίσεις τους υδατάνθρακες που καταναλώνεις, είναι αναμφίβολα μία από τις απαγορευμένες επιλογές. Στο παρακάτω βίντεο ωστόσο θα βρεις την ιδανική για εσένα λύση: Φτιάξε τη δική σου βάση πίτσας χρησιμοποιώντας... κουνουπίδι. Το αποτέλεσμα θα είναι εξίσου γευστικό αλλά και φτωχό σε θερμίδες. Πρόσθεσε ένα τυρί χαμηλών λιπαρών, ντοματίνια και βασιλικό για ένα άκρως υγιεινό αποτέλεσμα.

Noodles αντί για μακαρόνια:Τα σιρατάκι νούντλς συνδυασμένα με σκόρδο και λαχανικά, είναι ένας συνδυασμός που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τις αγαπημένες σου μακαρονάδες, ενώ παράλληλα, τα εν λόγω noodles περιέχουν σχεδόν μηδενικούς υδατάνθρακες, μιας και το βασικό τους συστατικό είναι οι γλυκοπατάτες.

Αγγούρι αντί για μπαγκέτα:Αν επιμένεις στα κλασικά πρωινά, που αποτελούνται από τοστ, tortillas και σάντουιτς κάθε είδους, δοκίμασε να αντικαταστήσεις τις μπαγκέτες, που σου προσφέρουν έξτρα περιττές θερμίδες, με... αγγούρι. Άδειασε το εσωτερικό του και χρησιμοποίησέ το ως σάντουιτς, γεμίζοντάς το με τα υλικά που επιθυμείς. Το αποτέλεσμα θα σε ενθουσιάσει.

Κουνουπίδι αντί για ρύζι:Είσαι λάτρης του ρυζιού όμως θέλεις να αποφύγεις τους πολλούς υδατάνθρακες που περιέχουν; Μπορείς να δημιουργήσεις το δικό σου εναλλακτικό πιάτο φτιαγμένο από ένα άκρως υγιεινό λαχανικό, το κουνουπίδι. Άλεσέ το και φτιάξε αυτή την έξτρα υγιεινή εκδοχή. Μάλιστα, μπορείς να χρησιμοποιήσεις μπαχαρικά, όπως κάρυ, τζίντζερ ή τσίλι για να τους δώσεις μια πιο πικάντικη γεύση. Δες πώς θα το φτιάξεις στο παρακάτω βίντεο.

Ομελέτα αντί για αραβική πίτα:Θέλεις να εξακολουθείς να παίρνεις ως πρωινό τις αγαπημένες σου tortillas; Τα καλά νέα είναι πως υπάρχει τρόπος να συνεχίσεις να το κάνεις χωρίς τις περιττές θερμίδες των υδατανθράκων. Αντικατέστησε τις αραβικές πίτες με ομελέτα, φτιάχνοντας μία λεπτή στρώση χρησιμοποιώντας ένα ολόκληρο αυγό και δύο ασπράδια και τυλίγοντας μέσα σε αυτήν τα υλικά που θέλεις.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Best of network