Υγεία : Διατροφή11 ΙΟΥΝΙΟΥ, 2019

Ποιες τροφές πρέπει να μειώσεις στην διατροφή σου για να αποτρέψεις την κυτταρίτιδα

Πως μπορείς να προσαρμόσεις την διατροφή σου

Πώς να μειώσεις την κυτταρίτιδα

Φαντάζομαι το γνωρίζεις ήδη ότι το λίπος είναι η βασική αιτία της κυτταρίτιδας. Η εμφάνιση της κυτταρίτιδας είναι πιο συνηθισμένη στα πόδια. Ενώ η ακριβής αιτία της κυτταρίτιδας είναι άγνωστη υπάρχουν κάποιοι παράγοντες που μπορεί να βοηθήσουν στην μείωση της. Ενώ η γενετική, οι ορμόνες και η ηλικία σίγουρα συμβάλλουν η διατροφή και η άσκηση εξακολουθούν να είναι οι μεγαλύτεροι παράγοντες.

Πώς να μειώσεις την κυτταρίτιδα; Εδώ είναι οι τροφές που πρέπει να αποφύγεις στην διατροφή σου για να αποτρέψεις την κυτταρίτιδα

Πώς θα χάσεις λίπος από τους γλουτούς και την περιφέρεια

Η ιδανική δίαιτα για να εξαφανίσεις τα «ψωμάκια»

Ζάχαρη

Το ξέρουμε πως μπορεί να σε στεναχωρήσουμε αλλά η ζάχαρη δεν κάνει καλό στην διατροφή σου. Η αιτία είναι πως προκαλεί φλεγμονή, αποθήκευση σωματικού λίπους και κατακράτηση υγρών και αυτό θα σου εμφανίσει κυτταρίτιδα. Μπορείς να την αντικαταστήσεις με μέλι ή σιρόπι σφενδάμου αλλά πάλι καλό είναι την μειώσεις όσο περισσότερο μπορείς.

Φρούτα

Τα φρούτα έχουν πολλά ισχυρά αντιοξειδωτικά. Τα φρούτα είναι ο φίλος σου και όχι ο εχθρός σου. Υπάρχει ένας τρόπος κατανάλωσης τους που θα σε βοηθήσει να έχεις καλύτερο αποτέλεσμα και να σε βοηθήσει να αποτρέψεις ή να μειώσεις την κυτταρίτιδα. Συνδύασε το αγαπημένο σου φρούτο μαζί με ένα υγιές λίπος, όπως καρύδια ή σπόρους, και πρωτεΐνες. Το σάκχαρο σου θα σταθεροποιηθεί και τα κύτταρα σου θα χρησιμοποιήσουν τα σάκχαρα για να κάψουν λίπος.

Αλκοόλ

Δεν σου λέμε να μην απολαμβάνεις το αγαπημένο σου κοκτέιλ τις μέρες που θες αλλά καλό είναι αν θες να εξαλείψεις την κυτταρίτιδα σου να το μειώσεις το αλκοόλ όσο πιο πολύ μπορείς.

Αλάτι

Το πολύ αλάτι μπορεί να προκαλέσει αφυδάτωση και κατακράτηση υγρών, γεγονός που μειώνει τη σφριγηλότητα του δέρματος και αυξάνει τη φλεγμονή και ενδεχομένως να συσσωρεύσει λίπος και να κάνει την κυτταρίτιδα να φαίνεται πιο έντονα. Αν το χρησιμοποιείτε συχνά στα πιάτα σας καλό θα ήταν να το αντικαταστήσετε με θα αλάτι Ιμαλαίων.

Αλεύρι

Το αλεύρι βοηθάει στην κατακράτηση ζάχαρης στο σώμα σου. Δεν παρέχει πολλές θρεπτικές ουσίες και αποθηκεύεται ως λίπος. Καλό είναι να το αποφεύγεις όσο μπορείς και να το αντικαταστήσεις με αλεύρι βρώμης ή αμυγδάλου.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Best of network