Υγεία : Διατροφή27 ΜΑΪΟΥ, 2020

Ρωτήσαμε την health coach όλα όσα θέλεις να μάθεις. Plus: Συνταγή για υγιεινό cheesecake και πίτσα με ζύμη κουνουπιδιού!

Μαθαίνουμε να τρώμε σωστά με τα tips της SoulDiet

Ρωτήσαμε την health coach όλα όσα θέλεις να μάθεις. Plus: Συνταγή για υγιεινό cheesecake και πίτσα με ζύμη κουνουπιδιού!

Είσαι έτοιμη να απελευθερώσεις τη δύναμή σου, να διευρύνεις τους ορίζοντες και τα όρια σου και να αποκτήσεις υγεία και ευεξία; Όλα αυτά αλλά και ακόμα περισσότερα σε προτρέπει να κάνεις η Ευαγγελία Ντεμίρη, ιδρύτρια και δημιουργός της SoulDiet, στόχος της οποίας είναι όχι να ξεκινήσεις μία ακόμα…«δίαιτα» αλλά να μάθεις να ακούς το σώμα σου και να του προσφέρεις τα πιο θρεπτικά τρόφιμα και ταυτόχρονα να βελτιώσεις τις πτυχές της ζωής σου που θα σε κάνουν να νιώσεις καλύτερα.

Η φιλοσοφία της Ευαγγελίας συνιστά μια σύγχρονη και φρέσκια οπτική της διατροφής και του υγιεινού τρόπου ζωής με σκοπό να αποτελέσει έμπνευση και να βοηθήσει τον κάθε ένα από εμάς να γίνουμε ο καλύτερός μας εαυτός- όχι μόνο σωματικά αλλά και διανοητικά.

Και ναι, μπορούμε να τρώμε και γλυκά! Η ίδια μάλιστα έχει μία εξαιρετική συνταγή για υγιεινό cheesecake που αξίζει να δοκιμάσεις.

View this post on Instagram

Το βίντεο διαρκεί σχεδόν 2 λεπτά. Καταλαβαίνετε πόσο εύκολη συνταγή είναι ετσι; Healthy Cheesecake λοιπόν, η αγαπημένη σας συνταγή. Φτιάξτε το οχι μόνο για να την απολαύσετε με τους συγκατοίκους αλλά και σαν σνακ απογευματινό ή βραδινό γεύμα. Cheesecake για 3 άτομα. 1 κεσεδάκι γιαούρτι light, 1/2 κεσεδάκι Philadelphia light, 4-5 μπισκότα digestive και 10 φράουλες. Υπάρχει κάποιος που ξέρετε ότι θα ήθελε να το φτιάξει; Σημειώστε μου ποιόν-ά 😍. #cheesecake #dessert #healthyrecipes #soulcooking #recipes #healthydessert #cook #nutrition #easycooking #diet #snacks #strawberry #digestivehealth #philadelphia #lovemyself

A post shared by @ soul.diet on

Κυρία Ντεμίρη, «δείξε μου το ψυγείο σου να σου πω ποιός είσαι». Αυτό είναι το μότο σας. Ποια είναι η σκεπτική και φιλοσοφία πίσω από τη souldiet;

Η Souldiet έχει ως βάση της τη σωστή διατροφή. Διατροφή όχι όμως με τη στενή έννοια της εφαρμογής δίαιτας ή της μέτρησης των θερμίδων αλλά με την έννοια της θρέψης. Το φαγητό που καταναλώνουμε επηρεάζει τόσο το σώμα όσο και το πνεύμα μας και είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες οι οποίοι συμβάλλουν στην υγεία και στην ευεξία. Η φιλοσοφία μας λοιπόν στηρίζεται στο πώς θα μάθουμε να ακούμε το σώμα μας και να κατανοούμε τις ανάγκες του έτσι ώστε να μπορέσουμε να του προσφέρουμε όλα τα τρόφιμα πού θα μας κάνουν να νιώσουμε καλύτερα. Στα μέλη μας λοιπόν δε δίνουμε μια δίαιτα αλλά προσφέρουμε την καθοδήγηση που χρειάζονται ώστε να αποκτήσουν διατροφική συνείδηση ώστε όχι απλώς να διώξουν το περιττό λίπος αλλά να δημιουργήσουν καλές συνήθειες οι οποίες θα τους συντροφεύουν για καιρό!

Δες επίσης: Βίντεο: Κάψε λίπος με αυτές τις αερόβιες ασκήσεις κοιλιακών

Τι συμβουλεύετε όμως όλες τις αυτές τις γυναίκες που είναι διαρκώς στο τρέξιμο και οι ώρες που αφιερώνουν στην κουζίνα είναι ελάχιστες;

Ακριβώς επειδή μία από αυτές τις γυναίκες είμαι και εγώ, καταλαβαίνω απόλυτα την έλλειψη χρόνου. Αυτός ήταν και ο λόγος που οι συνταγές στο βιβλίο μου έχουν ελάχιστο χρόνο προετοιμασίας! Η συμβουλή μου λοιπόν είναι πώς δε χρειάζεται να περάσουμε ώρες στην κουζίνα για να απολαύσουμε ένα θρεπτικό και νόστιμο γεύμα. Μια σαλάτα με φακές, μια σούπα λαχανικών ή ένα πιάτο με ζυμαρικά ολικής αλέσεως δε χρειάζονται πάνω από 30 λεπτά του χρόνου μας. Το μυστικό για εμένα είναι να μη βλέπουμε το μαγείρεμα σαν αγγαρεία αλλά σαν μια πράξη αγάπης και φροντίδας για τον εαυτό μας. Ακόμα και το ένα τέταρτο που θα μπορέσουμε να αφιερώσουμε στο μαγείρεμα εάν γίνει με σωστή σκέψη και πλάνο τότε πιστέψτε με ότι μπορεί να κάνει θαύματα!

Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που λέτε σε οποιονδήποτε μπαίνει στον χώρο σας και θέλει να συνεργαστεί μαζί σας;

Το πρώτο πράγμα που ρωτάω τα μέλη μας είναι να μου μιλήσουν για τον εαυτό τους και τι ήταν αυτό που τους ώθησε να κάνουν το πρώτο βήμα για να αλλάξουν την κατάσταση στην οποία βρίσκονται. Θεωρώ πώς το κίνητρο και η ψυχολογία παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στο ταξίδι αυτό της αλλαγής. Γνωρίζοντας σε βάθος τα μέλη μας, βρίσκω όχι μόνο το κατάλληλο πρόγραμμα διατροφής αλλά και τον κατάλληλο τρόπο για να τους στηρίξω και να τους βοηθήσω να πετύχουν το στόχο τους.

Σύμφωνα με όσα μας έχετε πει, δεν πιστεύετε ότι υπάρχουν «μαγικά» tips λίγο πριν το καλοκαίρι. Όμως, πολλές γυναίκες αναζητούν κάτι άμεσο και δραστικό λίγο πριν βγουν στις παραλίες. Σε αυτές τι θα θέλατε να πείτε;

Πρώτα από όλα θέλω να πω ότι οφείλουμε να προσέχουμε καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου το σώμα μας και την υγεία μας. Εάν τώρα εν όψει καλοκαιριού, θέλουμε κάποια παραπάνω διατροφικά tips, για εμένα είναι τα ακόλουθα: Επαρκής ενυδάτωση, περιορισμός της ζάχαρης, κατανάλωση άφθονων λαχανικών και άσκηση!

Στο Instagram σας υπάρχει ένα πλήθος συνταγών με τέλειες ιδέες για όλα τα γεύματα της ημέρας. Δεν σας κρύβω ότι ξεχώρισα μερικές. Όπως την πίτσα με ζύμη από κουνουπίδι ή το τσιζκέικ. Δηλαδή, δεν πρέπει να στερούμαστε τίποτα, σωστά;

Ακριβώς! Η στέρηση είναι μια κατάσταση στην οποία δεν θα πρέπει να υποβάλουμε τον οργανισμό μας. Τι θα γίνει εάν σου απαγορεύσω την πίτσα; Θα τη σκέφτεσαι συνέχεια και με την πρώτη ευκαιρία αντί να φας δυο κομμάτια θα φας τέσσερα γιατί αυτομάτως θα σκεφτείς “πότε θα ξαναφάω πίτσα, τώρα μιας που έκανα την αρχή δεν έχει σημασία”. Στόχος είναι να καταναλώσεις κάτι απολαυστικό και λαχταριστό και ταυτόχρονα θρεπτικό. Το γλυκό ή το junk food δε χρειάζεται να είναι φορτωμένα με λιπαρά και ζάχαρη για να τα απολαύσουμε. Εάν ωστόσο υπάρχει κάτι που το λιγουρευόμαστε κάντε στον εαυτό σας την εξής ερώτηση “Αξίζει τον κόπο”; Εάν αξίζει τότε απολαύστε το!

Δες παρακάτω τη συνταγή για πίτσα με ζύμη από κουνουπίδι:

Μία κάπως προσωπική ερώτηση, αλλά εσείς ακολουθείτε όλες τις συμβουλές που δίνετε;

Μετά από πολλά χρόνια ενασχόλησης με τη διατροφή και την ευεξία, έχω καταφέρει να το κάνω τρόπο ζωής και πλέον πολλές από τις συμβουλές που δίνω τις κάνω αυτόματα χωρίς να τις σκέφτομαι. Φυσικά υπάρχουν και μέρες που λόγω πιεσμένου προγράμματος μπορεί να μη μαγειρέψω και αντιθέτως να παραγγείλω – αν και προσπαθώ να προσανατολίζομαι σε υγιεινές επιλογές. Ακόμα, υπάρχουν ημέρες που δε θα προλάβω να ασκηθώ ή ημέρες που πολύ απλώς δε θα προσέξω τον εαυτό μου όσο θα ήθελα. Το σημαντικό για εμένα είναι να βλέπω την κάθε μέρα σαν ένα λευκό καμβά και να προσπαθώ για το καλύτερο!

Πώς πιστεύετε ότι έχουν επηρεάσει τα social media στην εικόνα που έχει ο καθένας για τον εαυτό του;

Όλοι μας έχουμε την τάση να προβάλουμε τις καλύτερες και ωραιότερες στιγμές μας στα social media. Βγάζουμε φωτογραφίες μέχρι να βρούμε την κατάλληλη γωνία, το σωστό φωτισμό και φυσικά βάζουμε φίλτρα και φτάνουμε στο σημείο να προβάλουμε μια εικόνα που μπορεί να απέχει πολύ από την πραγματικότητα. Βλέποντας λοιπόν όλα αυτά και κουβαλώντας τις όποιες ανασφάλειές μπορεί να έχουμε, μπαίνουμε στη διαδικασία να συγκρίνουμε τον εαυτό μας με αυτό που βλέπουμε στην οθόνη και να απογοητευόμαστε, να ζηλεύουμε και γενικά να επηρεαζόμαστε αρνητικά. Αυτό που πρέπει να θυμόμαστε λοιπόν είναι ότι βλέπουμε απλώς στιγμές και όχι το τι μπορεί να συμβαίνει πραγματικά. Η συμβουλή μου είναι τα social media να χρησιμοποιούνται ως μέσο έμπνευσης και δημιουργίας και όχι σύγκρισης.

Ποια διατροφή συστήνεται εσείς;

Η διατροφή που συστήνω είναι και η αρχή στην οποία στηρίζεται το SoulCooKing, ότι δηλαδή η καλύτερη δίαιτα είναι η μαγειρική! Για αυτό και στο βιβλίο μου, προτείνω ένα διατροφικό πλάνο το οποίο περιλαμβάνει ένα ελεύθερο πρωινό γεύμα με super foods της επιλογής μας καθώς και main meals και light meals, βασισμένα στη χορτοφαγική διατροφή. Ο λόγος που αποφάσισα να κινηθώ σε αυτή την κατεύθυνση ήταν επειδή ήθελα να συστήσω τη χορτοφαγική διατροφή και τα οφέλη της στο ευρύ κοινό και να καλύψω το χάσμα μεταξύ των συνταγών που υπάρχουν στην αγορά οι οποίες δεν ανταποκρίνονται τόσο πολύ στην ανάγκη για χορτοφαγική διατροφή.

Πού μπορούμε να προμηθευτούμε το βιβλίο σας;

Πλέον μπορείτε να προμηθευτείτε τη 2η έκδοση του βιβλίου μου μέσα από το site μας www.souldiet.gr, με 50% έκπτωση αυτή τη στιγμή και χωρίς έξοδα αποστολής σε όλη την Ελλάδα. Λαμβάνοντας την ευκαιρία, θα ήθελα να ευχαριστήσω και όλους όσοι αγάπησαν το βιβλίο και μέσα σε ενάμιση χρόνο το έκαναν να εξαντληθεί. Με χαρά λοιπόν, προχωρήσαμε σε επανέκδοση και τώρα μπορείτε να έχετε και πάλι στα χέρια σας!

Ρωτήσαμε την health coach όλα όσα θέλεις να μάθεις. Plus: Συνταγή για υγιεινό cheesecake και πίτσα με ζύμη κουνουπιδιού!

Και τέλος, μία ερώτηση που πραγματικά έχει βγει από το στόμα
όλων μας. Τι θα φάμε αύριο; Ποια είναι η δική σας πρόταση;

Η δική μου πρόταση είναι σαλάτα πράσινη με κόκκινες φακές και λαχανικά
όπως πιπεριά, ντομάτα και δημητριακά όπως πλιγούρι ή κινόα! Εύκολη,
γρήγορη, γευστική σαλάτα που θα με κρατήσει χορτάτη για ώρες, έχει
υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη και μπορεί να μεταφερθεί εύκολα στο
γραφείο!

Για περισσότερες επιλογές γευμάτων ακολούθησε το @soul.diet

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ