Υγεία : Διατροφή16 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ, 2019

Θέλεις να μειώσεις την ποσότητα των γευμάτων; 5 έξυπνα και εύκολα tricks για να τρως λιγότερο

Μείωσε τις ποσότητες και τις θερμίδες πανεύκολα

πώς να τρώω λιγότερο

Η απώλεια βάρους μπορεί να συμβεί με πολλούς τρόπους. Από τις πιο αυστηρές δίαιτες μέχρι την ακολούθηση μιας υγιεινής καθημερινότητας, η διαφορά τους έγκειται στο πόσο καλοί είναι οι τρόποι αυτοί για την υγεία του σώματός σου αλλά και στον βαθμό δυσκολίας τους. Ο παρακάτω τρόπος, αποτελεί μια εύκολη λύση, που θα σε βοηθήσει να μειώσεις τις ποσότητες και τις θερμίδες πανεύκολα.

#Bodygoals: Η Margot Robbie σού αποκαλύπτει τις 4 τροφές που έχει αποκλείσει από τη διατροφή της

Πώς; Με το να ακολουθήσεις μερικά έξυπνα tricks για να «ξεγελάς» τον εαυτό σου και να χορταίνεις πιο εύκολα, χωρίς να χρειαστεί να τρως μεγάλες ποσότητες φαγητού.

Πώς να τρώω λιγότερο; 5 έξυπνα και εύκολα tricks για να το πετύχεις:

1.Μείνε μακριά από την τεχνολογία και απενεργοποίησε όλες τις συσκευές 

Ένα από τα πιο εύκολα κόλπα που μπορείς να ακολουθήσεις για να μην ξεφεύγεις με τις ποσότητες είναι να μένεις μακριά από την τεχνολογία κατά τη διάρκεια του γεύματός σου. Όταν το μυαλό σου απασχολείται με κάτι άλλο παράλληλα με το φαγητό, όπως το να χαζεύεις στην οθόνη της τηλεόρασης ή του κινητού σου, τείνεις να ξεχνιέσαι και καταναλώνεις μεγαλύτερες ποσότητες από εκείνες που χρειάζεσαι.

2.Θέσε τα όρια και το πρόγραμμά σου 

Όσο πιο οργανωμένη είναι η μέρα σου, τόσο λιγότερες ευκαιρίες θα έχεις να τσιμπολογήσεις κάτι από πλήξη. Το να έχεις σταθερές ώρες φαγητού είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αποκτήσεις σωστές διατροφικές συνήθειες.

3.Κάθισε να απολαύσεις το φαγητό στο τραπέζι 

Γνωρίζατε ότι έχετε περισσότερες πιθανότητες να φας περισσότερο εάν, ταυτόχρονα, περπατάς ή στέκεσαι όρθια; Όταν κάθεσαι, εστιάζεις περισσότερο στο φαγητό σου και είσαι πιο συγκεντρωμένη σε αυτό.

4.Χρησιμοποίησε μικρά πιάτα 

Μάλλον είναι στην ανθρώπινη φύση να θέλουμε να βλέπουμε τι πιάτο μας γεμάτο. Έτσι ένας εύκολος τρόπος να ξεγελάσεις το μυαλό σου είναι να χρησιμοποιείς μικρά πιάτα που θα μπορείς να γεμίσεις. 

5.Χρησιμοποίησε τα μαχαιροπίρουνα 

Η μέθοδος αυτή είναι ένας έξυπνος τρόπος να τρως έως και 30% λιγότερο!  Θα χρειαστείς περισσότερο χρόνο για να κόψεις το φαγητό σου, παρά αν το φας με τα χέρια σου, όπως για παράδειγμα ένα κομμάτι πίτσα. Έτσι, η εντολή του εγκεφάλου ότι χόρτασεις θα φτάσει στο σώμα σου την ώρα που εσύ δεν θα έχεις ξεφύγει με τις ποσότητες.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Best of network