Υγεία : Διατροφή08 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ, 2019

Θέλω να γίνω vegan | Όλες οι απαντήσεις στις ερωτήσεις σου

Σκέφτεσαι να γίνεις vegan; Να όσα πρέπει να ξέρεις.

διατροφή, λαχανικά

Μπορούν να γίνουν όλοι vegans;

Ακόμα και στην περίπτωση που ένας άνθρωπος είναι προσεκτικός στη διατροφή του, επίσημοι φορείς δεν συστήνουν τον πλήρη αποκλεισμό των ζωικών προϊόντων σε περιόδους με αυξημένες θρεπτικές ανάγκες, όπως κατά την παιδική και εφηβική ηλικία και το χρονικό διάστημα της εγκυμοσύνης. Υπάρχουν όμως και εξαιρέσεις σε αυτόν τον γενικό κανόνα. Για παράδειγμα, εάν μια γυναίκα είναι ήδη vegan και δεν έχει προβλήματα υγείας ή έλλειψης θρεπτικών συστατικών, τότε μπορεί με πιο τακτική παρακολούθηση να συνεχίσει τη διατροφική της τακτική.

Γιατί είναι σημαντικό να ζητήσεις, τουλάχιστον στην αρχή, τη βοήθεια ενός διατροφολόγου;

Ένας διαιτολόγος μπορεί να βοηθήσει και να κατατοπίσει κάποιον που πρόκειται να κάνει μια τέτοια στροφή, προσφέροντας πολύτιμες πληροφορίες για την κάλυψη των ιδιαίτερων αναγκών που θα προκύψουν για τον οργανισμό του στο διάστημα που θα ακολουθήσει.

Τι πρέπει να γνωρίζει κάποιος πριν ξεκινήσει;

Πριν κάνει κάποιος το βήμα προς το βιγκανισμό πρέπει να γνωρίζει ότι ο αποκλεισμός των ζωικών τροφίμων τον υποχρεώνει να καταναλώνει ποικιλία τροφίμων από τις ομάδες που απομένουν, με σκοπό την κάλυψη των αναγκών του σε μακρο-θρεπτικά και μικρο-θρεπτικά συστατικά. Δεν πρέπει να προσπαθεί αλόγιστα να αποκλείει τα ζωικά προϊόντα καταναλώνοντας μόνο ζυμαρικά και ρύζι! Αυτό που είναι σημαντικό για να καλύπτονται οι θρεπτικές ανάγκες σου.

Σκέφτεσαι να γίνεις vegan;

Η πιο σημαντική συμβουλή είναι να ξεκινήσεις σταδιακά – μην προσπαθήσεις να αλλάξεις 100% τη διατροφή σου μέσα σε λίγες ημέρες. Μερικές ιδέες για να το κάνεις:

* Μείωσε τις φορές που καταναλώνεις κρέας και κοτόπουλο σε 2 για 2 εβδομάδες και σε 1 για άλλες 2.

* Δοκίμασε εναλλακτικές επιλογές για τα γαλακτοκομικά, για παράδειγμα προϊόντα σόγιας, φυτικό γάλα και τυριά.

* Βάλε περισσότερα όσπρια στη διατροφή σου και δοκίμασε συνδυασμούς με καστανό ρύζι, κινόα και πλιγούρι.

* Πίνε κάθε μέρα ένα smoothie με διάφορα λαχανικά, φρούτα και φυτικό γάλα για να συμπληρώνεις τις βιταμίνες σου.

* Οι ξηροί καρποί και τα αλείμματα από αυτούς, για παράδειγμα το ταχίνι, θα γίνουν βασικό μέρος της διατροφής σου. Πειραματίσου με διάφορους συνδυασμούς τους με ψωμί, με λαχανικά, με φρούτα, ώστε να βρεις τι σου αρέσει και σε κρατά χορτάτη και γεμάτη ενέργεια.

* Στο Internet θα βρεις πολλές vegan συνταγές για γλυκά και φαγητά. Δοκίμασε διάφορες για να καταλήξεις σε ένα βασικό μενού που θα είναι εύκολο και πρακτικό για την καθημερινότητά σου.

Διάβασε επίσης: Vegan διατροφή | Πώς επηρεάζει η αυστηρή χορτοφαγία τον οργανισμό;

Πηγή: Mirror

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Best of network