Υγεία : Fitness31 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ, 2019

Δέσποινα Βανδή | Με ύψος 1,68 μ. και βάρος 56 κιλά να τι κάνει καθημερινά και έχει άψογες αναλογίες

Δεν θέλει τρόπο κορίτσια, θέλει κόπο!

δέσποινα βανδή

“Δε γίνεται αλλιώς ρε κορίτσια! Θέλει κόπο” μας είπε η Δέσποινα Βανδή πριν από λίγη ώρα με κάποιες αναρτήσεις της στο Instagram. Πράγματι Δέσποινα! Οι κοιλιακοί κόποις κτώνται και εσύ το ξέρεις πολύ καλά αφού έχεις βάλει την γυμναστική εδώ και χρόνια στην καθημερινή σου ρουτίνα.

δέσποινα βανδή

Όπως θα δεις τώρα εσύ παρακάτω, η τραγουδίστρια, παρουσιάστρια, και fashion icon, στα 49 της διαθέτει απίστευτους κοιλιακούς. Και με δύο γέννες παρακαλώ! Με ύψος 1,68 μ. και βάρος σταθερά στα 52 κιλά, ακολουθεί συγκεκριμένη γυμναστική αλλά και διατροφή. Μάλιστα, μαγειρεύει η ίδια υγιεινά snacks όπως μπάρες για παράδειγμα, που επίσης θα σου δείξουμε παρακάτω.

Αναφορικά με το fitness, γυμνάζεται δύο ώρες, έξι φορές την εβδομάδα, κυρίως τα πρωινά! Το κυκλικό πρόγραμμά γυμναστικής της περιλαμβάνει βάρη, TRX, μισή ώρα διάδρομο, pilates reformer, κοιλιακούς και ραχιαίους. Επιπλέον, κάνει ασκήσεις στίβου, δίνοντας βάρος σε πόδια και χέρια.

Δες τα posts όπως τα μοιράστηκε η ίδια στο instagram πριν από λίγο και ίσως σε πείσει και εσένα να ξεκινήσεις εκείνο το γυμναστήριο που έλεγες.

Οι μπάρες (με την συνταγή) δώρο για εσένα 

View this post on Instagram

Επειδή από την ώρα που τις έφτιαξα μου τις ζητάνε συνεχως είπα να το μοιραστώ μαζί σας! Ποιος είπε ότι το υγιεινό δεν μπορεί να ναι και νόστιμο;Δοκιμάστε αυτές τις μπάρες που μπορούν να πάρουν τα παιδιά και στο σχολείο! Superfood! Φτιάχνετε τη βάση αναμιγνύοντας σε ένα μπολ 3κ.σ φυστικοβουτυρο 1 κ.σ ταχίνι 2κ.σ λάδι καρύδας 2κ.σ αγαυη η σφενδαμο 2 βανίλιες λίγο αλάτι 1κ.γ τσια 1κ.γ λιναροσπορο 1φλυτζανι φαγοπυρο η κουακερ εάν δεν το βρείτε! Τα ανακατεύετε με ένα κουτάλι να γίνει μια σφιχτή ζύμη και την στρώνετε σε λαδόκολλα σε ένα ταψάκι και την αφήνετε 1 ώρα στο ψυγείο! Λιώνετε στη συνέχεια 1 σοκολάτα κουβερτούρα μαζί με 1 κ.σ φυστικοβουτυρο και 1κ.σ λάδι καρύδας. Μόλις παγώσει η βάση σας στο ψυγείο ρίχνετε από πάνω το μείγμα σοκολάτας και το αφήνετε άλλη μια ώρα στο ψυγείο! Στη συνέχεια το κόβετε λωρίδες η μπουκιτσες ,τα βάζετε σε σακουλάκια και τα βγάζετε από το ψυγείο κάθε φορά που θέλετε να τα φάτε! Παίξτε με το μείγμα της βάσης και βάλτε ο,τι άλλο superfood θέλετε -κράνμπερι,ξηρούς καρπούς αλεσμένους ,γκοτζι μπερι- είναι ένας τρόπος να φάνε τα παιδιά σωστά και με απόλυτη ευχαρίστηση!Αλλα κι εσεις! Καλά!Δοκιμαστε το και δείτε μετά τι θα γίνει!😂 #superfood #healthyfood #healthyrecipes #healthylifestyle #healthy

A post shared by Despina Vandi (@desp1navandi) on

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ FITNESS

Best of network