Υγεία : Fitness21 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ, 2011

H Μiss Bloom κάνει personal training

Γιατί όλες οι celebrities έχουν personal trainer; Αποφασίσαμε να το μάθουμε στην πράξη…

H Μiss Bloom κάνει personal training


Όλοι και όλες οι celebrities εδώ και αρκετά χρόνια έχουν τον προσωπικό τους personal trainer. Aναρωτηθήκαμε τι προστιθέμενη αξία μπορεί να προσφέρει μία εμπειρία personal training σε σχέση με ένα πρόγραμμα γυμναστηρίου και αποφασίσαμε να το δοκιμάσουμε.

Στο τηλέφωνο: Έχοντας ακούσει τα καλύτερα, αποφάσισα να μιλήσω με τον Θέμη Μίχο, καθ. φυσικής αγωγής, personal trainer, υπεύθυνο γυμναστηρίων και οργανωτή πολλων εκ των προγραμμάτων των celebrities. Καταρχήν, συζητήσαμε τα βασικά. Τι πιστεύω ότι χρειάζομαι (τόνωση και γράμμωση), αν έχω κάποιο ιατρικό πρόβλημα (πρόβλημα στη μέση, στα γόνατα) και ποιες ώρες είναι προτιμότερες για μένα (δυστυχώς, μόνο βραδινές). Τα υπόλοιπα θα τα συζητούσαμε από κοντά, καθώς ο ίδιος άκουγε με μεγάλη προσοχή ένα μίνι προκαταρκτικό και υποθετικό δικό μου πλάνο. Έτσι το ραντεβού κλείστηκε για Δευτέρα απόγευμα, σε ένα γνωστό γυμναστήριο…

Η απαρχή: Δευτέρα λοιπόν, μετά τη δουλειά, έτοιμη, με τη φόρμα μου, περιμένω τον Θέμη που καταφθάνει με το ασκησιολόγιο που θα ακολουθούσαμε και αρχίζω ήδη να ενθουσιάζομαι. Καταρχήν, συζητάμε και πάλι, πιο διεξοδικά αυτή τη φορά για το τι περιμένω από το πρόγραμμα άσκησης που θα μου βγάλει. Εξηγώ ότι θέλω να δω (επιτέλους) τους κοιλιακούς μου γραμμωμένους και γενικότερα ενδιαφέρομαι για ενδυνάμωση. Μου εξηγεί ότι ενδυνάμωση σημαίνει άσκηση, όποιο ειδος και αν επιλέξουμε και γραμμωμένοι κοιλιακοί σημαίνουν υποδειγματικό πλάνο διατροφής.

Η εμπειρία: Ξεκινήσαμε με λίγο ζέσταμα, χωρίς όμως να καταπονηθώ ή να αισθανθώ άβολα, πργμα που τις άλλες φορές συνέβαινε κατά κόρων. Ποια ήταν η διαφορά; Κατά τη διάρκεια της άσκησης, ο κ. Μίχος αντιλαμβανόταν πλήρως την κατάσταση στην οποία βρισκόμουν και αναλόγως διαφοροποιούσε την ένταση. Δεν έχασα ούτε μια στιγμή τον αρχικό ενθουσιασμό μου και μπόρεσα να δω, αν και μακριά, σημάδια ανάκαμψης και τόνωσης. Μετά την προθέρμανση άρχισαν οι διατάσεις και οι ασκήσεις με λάστιχο και μηχανήματα.

Η ετυμηγορία: Πρωταρχικός σκοπός ήταν η εκτέλεση των ασκήσεων με σωστή τεχνική για την αποφυγή τραυματισμού και μεγιστοποίηση της παραγωγικότητάς μου αλλά επίσης και σωστής αναπνοής. Η προσοχή που μου έδινε ήταν τονωτική και οι συμβουλές στοχευμένες, απλές και χωρίς υπερβολές. Καθώς τελείωσε η προπόνηση συζητήσαμε το είδος των ασκήσεων που θα ακολουθήσουμε και τη χρήση ποιων οργάνων. Και ένα inside tip: Η τιμή δεν είναι διόλου απαγορευτική.

Μiss Bloom’s Tip: Ο personal trainer μπορεί να σε βοηθήσει να ασχοληθείς στοχευμένα και σε σύντομο χρονικό διάστημα. Μπορεί να σε πιέσει να ασκηθείς λίγο περισσότερο με τρόπο τέτοιο ώστε να μην τα παρατήσεις ή λίγο πιο σκληρά όταν νομίζεις ότι δεν αντέχεις άλλο.
Έτσι το αποτέλεσμα θα φανεί πιο γρήγορα και στο σώμα σου (σκέψου το σαν τα ιδιαίτερα μαθήματα σε σχέση με τα φροντιστήρια). Και αυτό είναι πολύ σημαντικό όταν ο χρόνος δεν περισσεύει και συνήθως πηγαίνεις από το ένα όργανο στο άλλο στο γυμανστήριο χωρίς στόχο.

Eυχαριστούμε πολύ τον Θέμη Μίχο, καθηγητή Φυσικής Αγωγής, p
ersonal trainer και υπεύθυνο γυμναστηρίων.
Τηλ. 6936883788, e-mail: michosth@gmail.com

Photo: Reebok F/W 2011

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ FITNESS

Best of network