Υγεία : Fitness21 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ, 2011

Οι 10 εντολές της Ελένης Πετρουλάκη για θεϊκό σώμα

Πιο fit από ποτέ, αποκαλύπτει τα πολύτιμα μυστικά της!

Οι 10 εντολές της Ελένης Πετρουλάκη για θεϊκό σώμα

Η Ελένη Πετρουλάκη υποδέχτηκε φέτος το καλοκαίρι πιο fit από ποτέ. Όχι μόνο έχει ξαναβρεί τη φόρμα της μετά και τον τρίτο τοκετό, αλλά το σώμα της είναι καλύτερο από πριν.

Τα πιο πολύτιμα μυστικά της, είναι αυτά τα χρυσά δέκα: Ακολούθησέ τα και δε θα χάσεις!

1. Πίνε πολύ νερό ή άλλα ροφήματα χωρίς θερμίδες
Καμιά φορά μπερδεύουμε τη δίψα με την πείνα. Έτσι, μπορεί να καταναλώνεις επιπλέον θερμίδες όταν το μόνο που χρειάζεσαι είναι ένα παγωμένο ποτήρι νερό. Εάν δε σου αρέσει το σκέτο νερό, πρόσθεσε λίγο χυμό εσπεριδοειδών ή φτιάξε τσάι με διάφορες γεύσεις, όπως μάνγκο ή ροδάκινο, που έχουν πολλή γεύση αλλά καθόλου θερμίδες. Θεωρώ απαραίτητη την κατανάλωση τουλάχιστον 2 λίτρων νερού την ημέρα, ιδανικά χαμηλό σε νάτριο.

2. Ασχολήσου με το τι μπορείς να προσθέσεις στη διατροφή σου, όχι τι πρέπει να αφαιρέσεις
Ξεκίνα καταναλώνοντας τις συνιστώμενες 5-9 μερίδες φρούτων και λαχανικών την ημέρα. Ακούγονται πολλές, αλλά αξίζει τον κόπο, γιατί ταυτόχρονα καλύπτεις τις ανάγκες σου σε φυτικές ίνες και νιώθεις πιο χορτάτη από τον όγκο των τροφών. Έχεις, επίσης, λιγότερες πιθανότητες να το παρακάνεις με το φαγητό, επειδή τα φρούτα και λαχανικά εκτοπίζουν τα λιπαρά στη διατροφή – για να μην αναφέρουμε τα οφέλη τους για την υγεία. Πρόσθεσε τα λαχανικά στα γεύματα αντί να τα σερβίρεις ως συνοδευτικά. Προτίμησε τα λαχανικά εποχής και φτιάξε ριζότο, πιλάφι, σούπες ή σάντουιτς. Επίσης, μην μπαίνεις στη διαδικασία να μαγειρεύεις «ιδιαίτερο» φαγητό για εσένα. Ακολούθησε το σπιτικό μενού και περιόρισε τις ποσότητες και τα συνοδευτικά. Αντί για ψωμί, προτίμησε κριθαρένια παξιμάδια ή κουλούρα. Το βράδυ μπορείς, επίσης, να τρως το μεσημεριανό φαγητό σε μικρότερη ποσότητα.

Μάθε ακόμα 8 μυστικά της Ελένης Πετρουλάκη για να δεις διαφορά στο σώμα σου, πατώντας εδώ!

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ FITNESS